En het ging helemaal niet meer over haar optreden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet op deze manier. Het was beneden alle peil en werd uitgerekt beyond belief.
wel warm aankleden he? sjaal om etc. En volgende week zaterdag weer fit zijn voor Idols.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
zo dit was een leukste idolsavondje tot nu toeEindelijk aaron eruit!
Ga nu even mijn doggy uitlaten en daarna de uitslag van DSDS kijken en hopen dat Daniel er niet uitgaat
sjaal, handschoentjes en dikke jasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wel warm aankleden he? sjaal om etc. En volgende week zaterdag weer fit zijn voor Idols.
Okay! dat is een deal!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sjaal, handschoentjes en dikke jasEn volgende week zit ik met een lekker stukkie kaas voor de tv idols te kijken......
![]()
Weg met die stylist! Vond trouwens de haar stylist van Sjamai wel okay. Hij heeft wel wat moois van het kapsel van Sjamai gemaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar Ellen word gestyld.. Ze doet het niet zelf [afbeelding]
Gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sjaal, handschoentjes en dikke jasEn volgende week zit ik met een lekker stukkie kaas voor de tv idols te kijken......
![]()
Bedoel je vorige week? Dat vond ik tamelijk afzichtelijk, dat piekhaar. Tijdens Idols 1 was hij beter gecoiffed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weg met die stylist! Vond trouwens de haar stylist van Sjamai wel okay. Hij heeft wel wat moois van het kapsel van Sjamai gemaakt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
ben weer terug!
Me moeder belde me net op.... ook zei was blij dat eindelijk die aap Idols heeft verlaten... had al veel eerder gemoeten zei ze
Mijn moeder was kwaad omdat ze er Harm inhouden die nog slechter is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
ben weer terug!
Vind het toch wel lekkerder om gewoon thuis Idols te kijken.....
Maar ik ben wel blij dat ik 4 maart ga
Me moeder belde me net op.... ook zei was blij dat eindelijk die aap Idols heeft verlaten... had al veel eerder gemoeten zei ze
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Juist fijn om alleen te kijken. Hier kijkt heel de familie mee en ben ik de enige die het ook nog wil horen. Wat dus niet lukt met 4 pratende personen om me heen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Lynx666 het volgende:
En ik ben thuis de enige die kijktLeve mn eigen tv(kaart)
Verder moet ik het met jullie doen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Juist fijn om alleen te kijken. Hier kijkt heel de familie mee en ben ik de enige die het ook nog wil horen. Wat dus niet lukt met 4 pratende personen om me heen.
jah mijn pc is een beetje gecrasht dus mijn tvkaart doet het niet. Dus had mijn tv van de slaapkamer naar de pckamer gesleept.... dat ding is zwaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Lynx666 het volgende:
En ik ben thuis de enige die kijktLeve mn eigen tv(kaart)
Verder moet ik het met jullie doen.
Ah, ik dacht dat je zei bedoeldequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef Cee het volgende:
Mwoah, uitdrukking die een beetje verkeerd valt maar het is laat dus ik irriteer me aan de kleinste dingen nu.
Plus, Aäron, mijn kleine, lieve Aäron is eruit, laat me rouwen please.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder was kwaad omdat ze er Harm inhouden die nog slechter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |