Saaiquote:Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angelique was het beste hoor gister...
Nee hoorquote:
Ik vind niet dat jij d'r Raf mag noemenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
raf was enorm matig met een k-nummer ook nog
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla Angelique was echt met afstand de beste gister! Angelique Raffaëla deed het goed, maar deed een ontzettend slaapverwekken nummer
.
Hey we zijn het met elkaar eensquote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond gister alleen Harm slecht, Serge en Äaron matig en alle vrouwen
Hoe kan je dat nummer van Raffa nou slaapverwekkend vinden :')?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
Was dat nou Anton die dacht dat Serge ging winnen? En dan die ene gast :\')!
\"Ik kaik die sjit nooit, aaaaaidoolss. Weet je wat sjo leuik is aan hem? Hij hep een aigen stail, maar ken ook nie singe, maar hij hep wel een aigen stail
:\'(
\"
Was jij niet anti-raffie en pro Angeliquequote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nummer van Raffa nou slaapverwekkend vinden :\')?
quote:
het nummer zelf vind ik niet echt saai, en ze zong het ook best goed, maar het optreden deed me gewoon echt helemaal niks...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan je dat nummer van Raffa nou slaapverwekkend vinden :\')?
Ik ben anti-niemand. Ik was pro-Marescha, maar nu die eruit is bekijk ik per week wie er goed is en wie niet. Bovendien, het zou een beetje stom zijn om te zeggen dat Raffa gister niet goed was, want dat zou dus nergens op slaan :').quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was jij niet anti-raffie en pro Angelique
dan noem ik r dweilquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij d\'r Raf mag noemen.
.
quote:Wie R een beetje kent, weet dat er meer aan de hand is.
Zo zijn er ook wat rare dingen in haar verleden gebeurd, o.m. in haar schooltijd, waarover ik niet te veel in het openbaar zal zeggen. Ik zeg alleen erbij dat deze dame niet zo fraai is als dat ze lijkt.
Wat ze nu heeft gedaan, past precies in het gedragspatroon. Ze heeft een psychiatrisch verleden en is bekend bij de politie.
Nou ja, iedereen kan dat natuurlijk zeggen he, ik hecht er weinig waarde aanquote:
Dat is waar, maar ik sta er niet van te kijken als ze een psychiatrisch verleden heeft. Bekend bij de politie lijkt me iets minder waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan dat natuurlijk zeggen he, ik hecht er weinig waarde aan.
http://henkjansmits.web-log.nl/log/4865908quote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is HJ weblog dan? linkje ofzo....
ik moest ff aan deze dame denken: Pyromane kreeg eerder tbs voor brandstichting , maar die is 33quote:
quote:Het wordt een beetje de omgekeerde wereld hmm?
Er zijn vrouwen die met één vinger in de neus en één hand op de rug geruisloos zwangeren en ontzwangeren.
R. heeft haar zwangerschap al zo vroeg bekend gemaakt [hype! hype!] omdat zij blijkbaar niet tot deze geluksvogels behoort en heeft het gegeven aangedragen als een soort excuus voor haar mindere prestaties de laatste weken.
En dan zou een jury niet mogen bevestigen wat ze hiermee zelf zegt?
Zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ah, jullie hebben me wel gemist gelukkig.
en ze was niet alleen zaterdag okquote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef ranja het volgende:
4. Ellen - vanavond wel ok
Huh?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik jammer vind? Dat de nummers niet bekend gemaakt worden
Dat doen ze bij DSDS wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |