Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik mis ook een paar users deze idols.....![]()
Eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
beetje maffe TT: Floor en Angelique zijn ook zeker door, verdienen ook \'n plekkie in TT
Ik weet alleen dat ze er niet zijn vanavond... Weet niet waar ze uithangen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Waar zijn Tommerd en Sven eik?. Zitten ze in de studio ofzo?
die is in de studio nog erger...dat dreunt echt door je buik heen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
die zenuwslopende achtergrondmuziek
TT's zijn altijd subjectief.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
beetje maffe TT: Floor en Angelique zijn ook zeker door, verdienen ook \'n plekkie in TT
Yea, me tooquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben ervoor in de plaats gekomen.
Ajb niet zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Als Harm niet op de krukken komt, dan gok ik op een finale tussen Harm en Serge
Dat zou echt een ramp zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Ooooow ik heb zo'n zin in 4 maart.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is in de studio nog erger...dat dreunt echt door je buik heen....
Ik ben dit jaar ook voor het eerst van de partijquote:
Af en toe Vernieuwen is okequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Men weet dat Marescha er al uit is? (zie OP)
Hopen dat Harm weggaat
Dan is er iets goed misquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |