Wanneer was jou laatste op ook alweer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Dakar is ook niet al een poosje voorbij ofso
Aan kankerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, de bron
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Levey
Als je SOS-deelt wel ja :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
Zo\'n BMW 6-serie (die oude) is eigenlijk best gaaf
Mn schoonmoeder heeft ze allemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan kanker![]()
Mja het die producten slijten ze natuurlijk niet zonder reden alleen op TV :\')
Geen idee, maar m'n laatste SC's werden niet zo gewaardeerd, dus begin ik er niet meer aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer was jou laatste op ook alweer?
Ook een Biostabil?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft ze allemaalDie is nogal vatbaar voor infomercials
En dan nog afvragen waarom ze geen geld heeft :\'(
Ah, dus je bent er mee opgehouden omdat ze over je OP's zeurden, en vervolgesn ga je er zelf over zeuren....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar m\'n laatste SC\'s werden niet zo gewaardeerd, dus begin ik er niet meer aan
Ik snap em nietquote:
Als ik weer mn eigen pc heb zal ik 'm op smilie formaat voor je makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m als smilie op BuzzyBbee :\')
Zeg het eens Martinquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer mn eigen pc heb zal ik \'m op smilie formaat voor je maken![]()
Met een IMG tag jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Bij mij doet ie het gewoon hoor [afbeelding]
En wie ben jij nou weer?quote:
6-serie is nooit een kamperbak geweestquote:
Die toetsencombo zit erin gerotquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen he? [afbeelding]
Meningquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6-serie is nooit een kamperbak geweest![]()
En vanwaar de PTA SC Sjoem :')quote:
Kut hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ziot ook de hel tidj te bekspezen [afbeelding]
Zal ik Unimog even bellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is het een gothic die peugeots gaaf vind? [afbeelding]
Die stond bovenaan in dat Active Topics lijstjequote:
Sportquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die stond bovenaan in dat Active Topics lijstje
En toen heb ik iets in de trant van \"leuke auto\" gereageerd. En toen reageerde ik meer.
Zodoende.
Waar komen straks trouwens topics over de F1? Hier? Of in Sport?
Sportquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die stond bovenaan in dat Active Topics lijstje
En toen heb ik iets in de trant van \"leuke auto\" gereageerd. En toen reageerde ik meer.
Zodoende.
Waar komen straks trouwens topics over de F1? Hier? Of in Sport?
Hoe is het met je dubbelganger?quote:
Ik vind die powerboosts zo dom :') Superduperturbotrippelpippel :')quote:
al eens in het echt bij geweest?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind de DTM-races ook nog wel erg leuk
Nee, dat wilde ik dit jaar eens doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al eens in het echt bij geweest?
ik ben in 2003 geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik dit jaar eens doen
Erg gaaf. Met 3 mensen gegaan die ik voor het eerst ontmoette, via internet, de eerste meeting van BuzzyBeequote:
Zo reageerde ik ook alquote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erg gaaf. Met 3 mensen gegaan die ik voor het eerst ontmoette, via internet, de eerste meeting van BuzzyBeeEn nu allemala nog mee bevriend
Was gewoon erg gaaf
verslag hier
Maar hou er wel rekening mee dat het een HELE tijd geleden was he? [afbeelding]
vlammetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:23 schreef Klonk het volgende:
nieuw icoontje houden of de vertrouwde vlammetjes weer terug ?
waar blijft je kip?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
vlammetje terug
Nu is ie weer minder mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Klonk het volgende:
dat zeggen er meer, maar ik zie het niet
bij mij thuis is alles op qua drankquote:
ik heb nog een liter of 3 palmquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij mij thuis is alles op qua drank
ik drink geen bierquote:
palm is geen bier, palm is een godendrankje maar verder is whiskey ook niet verkeerd maar die heeft mijn schoonvader vorige week opgezopen :'(quote:
Je bent zelf een n00b, je hebt geeneens een avatarquote:
ben je blind? En heb je nog een kraslot gekocht dit weekend?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je bent zelf een n00b, je hebt geeneens een avatar
Gek ik zie toch echt mijn eigen avater.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je bent zelf een n00b, je hebt geeneens een avatar
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je blind? En heb je nog een kraslot gekocht dit weekend?
daarnet had ie geen avatar, en toen wel, en nu niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie zijn avatar ook niet andersquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je niet tegen drugs kan. Gebruik het dan nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
daarnet had ie geen avatar, en toen wel, en nu niet meer
Die hangt ook te hoog voor jouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zie zijn avatar ook niet anders![]()
quote:Not Found
The requested URL /usericons/17337/kip.gif was not found on this server.
Alle icoontjes van fok! zijn geloof ik wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
dit staat in de source-code: (de link voor zijn avatar)
http://forum.fok.nl/usericons/17337/kip.gif
en dit komt er dan te staan:
[..]
Ik alleen in IE, somsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zie zijn avatar ook niet anders![]()
Die staat dan in je cachequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik alleen in IE, soms
krasloten voor gothics
n3rdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef ook_gek het volgende:
jo pleur op zeg met jullie gezeik over mijn avatar
ja leuk met een strikjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je hem even opslaan en aan ook_gek geven!
je avatar is weer mooi :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
kutzooi
Je moet deze even opslaan en uploaden in de icon manager:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
kutzooi
jawel jawel doe er nou een strikje er om heenquote:
ze zit al bij me achter op de fietsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel jawel doe er nou een strikje er om heen
zo heb ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je moet deze even opslaan en uploaden in de icon manager:
[afbeelding]
Dan blijft ie mooi
rare friesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zit al bij me achter op de fiets
m´n fotoboek zal me aan m´n reet roestenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, nog niet helemaal.
Nu is ie in je fotoboek nog lelijk:
http://fotoboek.fok.nl/Klonk
dat zegt ze toch net?quote:
ik ook niet. Maar dat verwacht ik van me zelf ook niet meer als ik drank in mijn lichaam heb.quote:
ik heb net 3 flesjes palm op van 0.25 liter, mischien ligt het aan de muziek, zit allemaal ouwe acid house nummers te draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar dat verwacht ik van me zelf ook niet meer als ik drank in mijn lichaam heb.
ik heb niet veel gedronken want er was niet veel meer. En ik kijk net5. Zal wel door het laatste komenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb net 3 flesjes palm op van 0.25 liter, mischien ligt het aan de muziek, zit allemaal ouwe acid house nummers te draaien![]()
SSSST niet hard op zeggen.quote:
We moeten hem negeren heb ik gehoord. Dus SSSTquote:
Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hierquote:
Jij bent geen FBGquote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier hier Hier hier
ik was op de normale meeting er wel. MAAR JIJ NIETquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent geen FBGJe bent op geen van de twee meets geweest :\')
Ik ga slapen , morgen weer schilde:ren
Slaap lekker Fwnkquote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben pitten... truste
wat ben jij aan het doen?quote:
en hoeveel alcohol heeft Sandra in je gegoten?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer
ook_gek je avatar is nog steeds down :\')
Bij IE doet ie het, bij FF niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef lipje het volgende:
[..]
en hoeveel alcohol heeft Sandra in je gegoten?
Bij mij is ie er gewoon :\')
Thee met een scheutje whisky jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef ook_gek het volgende:
zo veel heb ik niet gedronken, want er was bijna niks meer
en ik heb nu een termos fles ding staan naast me met thee er in
Gewoon suiker meer niet.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon gedistilleerd rietsuiker meer niet.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef ook_gek het volgende:
als of ik me verplicht voel of ook enige drang voel om me zelf te bewijzen tegen over jullie
Geweldig dat jullie dat denken. Maar tegelijk ook kansloos![]()
Je had per ongeluk het verkeerde doorgestreeptquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef lipje het volgende:
wat een simpele kneus lieve kip is ie toch ook![]()
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat iemand wel deze opmerking zou maken. Alleen had ik m van een smurf verwacht :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je had per ongeluk het verkeerde doorgestreept
Voor sommige dingen trek ik een zwart jasje aanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had al zo\'n donkerbruin vermoeden dat iemand wel deze opmerking zou maken. Alleen had ik m van een smurf verwacht :\')
Je maakt jezelf al belachelijk genoegquote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef ook_gek het volgende:
te makkelijke inkoppertjes dit. Wees creatief mensen.
Ben niet zo gek op whisky. Ja alleen in mijn cola als er niks anders isquote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef lipje het volgende:
anyway tukken, voor die kip aan mijn whiskyvoorraad begint.
@Alexxxxxx als je die Niva nog als wallpaper wil, hij is nog op 2240xookeenboelpixels te verkrijgen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef ook_gek het volgende:
te makkelijke inkoppertjes dit. Wees creatief mensen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je maakt jezelf al belachelijk genoeg
Kom dan snel langs, gaan we voor het proefritjequote:Op zondag 5 februari 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
truste lipje
en ik heb altijd een eigen gemaakte foto als wallpapermaar dank je voor het aanbod
zoals het er nu naar uit ziet juni pas weer.. als het eerder is, is het voor de begrafensi van Sandra's opa (of oma), dus liever niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Kom dan snel langs, gaan we voor het proefritje
Nu echt kas. :\')![]()
en wat is er nu kapot aan je auto?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BoJo het volgende:
werd net aangehouden omdat ik een drempel met 80 nam in een 50 km zone
gelukkig konden ze mijn snelheid niet meten omdat ze me tegemoet reden maar ik vloog opvallend hard over de drempel![]()
Toen ik zag dat ze omkeerden uiteraard schijnheilig 50 gaan rijden :\')
was met de peugeot overigens![]()
quote:Agent: Ja u viel op omdat u zo hard voorbij kwam
Ik: over die drempel zeker?
Agent: ja onder andere :')
was met m'n peugeotquote:
jij ging vroeg naar bed om je vriendin te neuken heb je ergens anders op fok gezegtquote:Op zondag 5 februari 2006 03:18 schreef Klonk het volgende:
ik zit te stikken in snot....
:')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
:\')
Ik moest nog wel even denken aan hoe sneu het zou zijn als ik op dat moment in Stap-o-theek The Fox zou staan
Fix je avatar eensquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb net 3 flesjes palm op van 0.25 liter, mischien ligt het aan de muziek, zit allemaal ouwe acid house nummers te draaien![]()
De 3.0 van Serge gaat erg hard, de Q4 loopt iig ruim 200 km/hquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van jou doet het hier ook niet overigens![]()
Bij mij wel gewoonquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van jou doet het hier ook niet overigens![]()
Wie was sneller, jij of Serge?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 3.0 van Serge gaat erg hard, de Q4 loopt iig ruim 200 km/h
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 3.0 van Serge gaat erg hard, de Q4 loopt iig ruim 200 km/h
gewoon zeggen dat je geen feest wil.... klaar :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Mijn ouders willen een groot feest geven als ik 21 wordtZe vroegen eerst wat ik van plan was, toen ik zei dat gewoon wou werken vonden ze dat geen goed idee :\') ik heb ze wel gezegd dat ik er zelf echt totaal niks aan ga doen, ik heb nl een hekel aan het geven van verjaardagen en dergelijke.
Ze vonden 21 een speciale leeftijd ofso, blablabla, heb m'n 17e, 18e, 19e en 20e verjaardag ook nouwelijks gevierd, alleen mn opa en oma's nodigde ik uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geen feest wil.... klaar :\')
HERMIEEEEEEEEE!!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
Hij doet het hier ook pas sinds 5 mins ofzo
Hermanquote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
Hij doet het hier ook pas sinds 5 mins ofzo
Ja toevallig net jaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hermanvolvo hol maatje
![]()
Heb je die ledjes nou al gezien in de achterlichten![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
:\') Sorry zo bedoelde ik het niet![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, ,mijn welgemeende excuses
msn/fax/mail/rooksignaal maar niet hier dude :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Duiken we even gezellig samen onder de dekens?
dat je dat uberhaupt nog vraagt!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EY DAT IS MIJN SLUT JAH!!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik word er helemaal stil vanquote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat je dat uberhaupt nog vraagt!
* Alfisti trekt zijn hermie mee naar de slaapkamer........
Zeg, bepaal jij dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
msn/fax/mail/rooksignaal maar niet hier dude :\')
* Alfisti bukt over een citroen CX heenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik word er helemaal stil van
Oh Alfisti, wat doet u nu?
nee nee, stel me eerst netjes voorquote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, hij gaat vreemd joh
CX, daar kan ik het niet op hoor :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti bukt over een citroen CX heen
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee nee, stel me eerst netjes voor
[me=Alfisti] geeft handje en zegt: \\\"ïk ben Alfisti\\\"[/me]
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
CX, daar kan ik het niet op hoor :\')
Nee hoor, de manager van het tankstation waar ik werkte is ook homoseksueel, nooit geen problemen mee gehad.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik dan ook maar beleefd terug doen;
[me=hermandeperman] pakt handje aan en laat hem langzaam in z\\\'n broek glijden[/me]
Onee, dat is een ander forum :\\\')
[me=hermandeperman] zegt \\\"Ik ben hermandeperman\\\" [/me]
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Haal die foto ff wegzit te eten godverdomme!
hoe je alles tot in den treure blijft verdedigen altijd :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, de manager van het tankstation waar ik werkte is ook homoseksueel, nooit geen problemen mee gehad.
Waar maak je je druk om danquote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, de manager van het tankstation waar ik werkte is ook homoseksueel, nooit geen problemen mee gehad.
Ik zocht nog een foto van 2 zoenende vrouwen, maar die is moeilijker te vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Haal die foto ff wegzit te eten godverdomme!
't is een gave :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hoe je alles tot in den treure blijft verdedigen altijd :\')
een pijpleiding dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hoe je alles tot in den treure blijft verdedigen altijd :\')
Als ik homo geflirt wou zien ging ik wel naar de homo barquote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om dan
- Waar mot ik dan eten?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1. Waarom eet je voor de computer?
2. Waarom kun je niet tegen plaatje van 2 mannen terwijl je zit te eten?
:') hij woonde samen met iemand die NET meerder jarig was, zelf was hij 35 ofsoquote:
Eenschquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- Waar mot ik dan eten?
- Ik heb niks tegen homo\'s maar ze moeten niet voor me neus gaan zoenen
dat mogen trouwen alleen 2 vrouwen voor me neus![]()
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik homo geflirt wou zien ging ik wel naar de homo bar![]()
Naar de Harzquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Zo en wat zijn de zomervakantieplannen voor dit jaar?
Aan een tafelquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- Waar mot ik dan eten?
- Ik heb niks tegen homo\'s maar ze moeten niet voor me neus gaan zoenen
dat mogen trouwen alleen 2 vrouwen voor me neus![]()
Eeeeuh, geen idee nog, iig niet zoals 2jr geleden 8 weken lang op vakantiequote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Zo en wat zijn de zomervakantieplannen voor dit jaar?
Ik probeer het onderwerp te veranderen....bedankt voor de meewerking het luktquote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeeeuh, geen idee nog, iig niet zoals 2jr geleden 8 weken lang op vakantie![]()
Kom je ook eens hier in de buurt dan? Wil ik ook wel eens een rondjequote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp te veranderen....bedankt voor de meewerking het lukt![]()
Ik ga heel m\'n vakantie karten![]()
zul je flink moe zijn, of plan je ook nog wat slapen tussendoor ?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp te veranderen....bedankt voor de meewerking het lukt![]()
Ik ga heel m\'n vakantie karten![]()
Ik kom alleen in de buurt van eindhoven en berghem :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je ook eens hier in de buurt dan? Wil ik ook wel eens een rondje![]()
afgelopen vakantie was het ook de bedoeling dat veel karten :') maar ik was elke keer zo half dood, ribben gekneust... dan het 1x per week werd :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
zul je flink moe zijn, of plan je ook nog wat slapen tussendoor ?
Laffaard, kom ook eens wat verder danquote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de buurt van eindhoven en berghem :\')
Dus helaas :\')
marokko mag je zomers alleen heen in een mercedes die vol geladen is tot aan het dak en bovenop het dak het imperiaal ook nog eens vol is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou wel eens een keer naar Marokko willen, of naar Moskou, maar die zijn in de zomer allebei te heet.
Ik ga niet helemaal naar amsterdam om op die baan te kartenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laffaard, kom ook eens wat verder dan
Als ik met een mercedes ga, dan zou het een nieuwe zijn, komend voorjaar ga ik met een clk cabrio een weekje wegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
marokko mag je zomers alleen heen in een mercedes die vol geladen is tot aan het dak en bovenop het dak het imperiaal ook nog eens vol is.
in A'dam zit toch ook dat ding van de broertjes coronel met dat viaduct enzo ?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar amsterdam om op die baan te karten![]()
Of misschien toch welDat weet ik nog niet
![]()
Hoeft ook niet hoor, ik woon nl niet in A'dam :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar amsterdam om op die baan te karten![]()
Of misschien toch welDat weet ik nog niet
![]()
ik ga over een paar weken een week weg met een actrosquote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik met een mercedes ga, dan zou het een nieuwe zijn, komend voorjaar ga ik met een clk cabrio een weekje weg![]()
Das indoorquote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
in A\'dam zit toch ook dat ding van de broertjes coronel met dat viaduct enzo ?
ik heb geen bal verstand van karten, heb het 1 keer gedaan en daarna een week een gevoel gehad alsof ik een kudde olifanten had afgetrokken :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das indoor![]()
Amsterdam heeft ook de grootste buitenbaan geloof ik![]()
Ik wou eigenlijk in Mei naar Moskou een week, maar dat is wat duur, en ik heb nog niemand die mee wil.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga over een paar weken een week weg met een actros(als het goed is)
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen bal verstand van karten, heb het 1 keer gedaan en daarna een week een gevoel gehad alsof ik een kudde olifanten had afgetrokken :\')
Hoiquote:Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef ook_gek het volgende:
hoi
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto's die je zietquote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk in Mei naar Moskou een week, maar dat is wat duur, en ik heb nog niemand die mee wil.
Gever.... en jij?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je een gever of een nemer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |