Wanneer was jou laatste op ook alweer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Dakar is ook niet al een poosje voorbij ofso
Aan kankerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, de bron
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Levey
Als je SOS-deelt wel ja :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
Zo\'n BMW 6-serie (die oude) is eigenlijk best gaaf
Mn schoonmoeder heeft ze allemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan kanker![]()
Mja het die producten slijten ze natuurlijk niet zonder reden alleen op TV :\')
Geen idee, maar m'n laatste SC's werden niet zo gewaardeerd, dus begin ik er niet meer aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer was jou laatste op ook alweer?
Ook een Biostabil?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft ze allemaalDie is nogal vatbaar voor infomercials
En dan nog afvragen waarom ze geen geld heeft :\'(
Ah, dus je bent er mee opgehouden omdat ze over je OP's zeurden, en vervolgesn ga je er zelf over zeuren....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar m\'n laatste SC\'s werden niet zo gewaardeerd, dus begin ik er niet meer aan
Ik snap em nietquote:
Als ik weer mn eigen pc heb zal ik 'm op smilie formaat voor je makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m als smilie op BuzzyBbee :\')
Zeg het eens Martinquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer mn eigen pc heb zal ik \'m op smilie formaat voor je maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |