Ligt eraan voor hoe lang he... als het om 'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redtquote:
flikker op, ik kijk morgen pasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is overgestapt naar CZ, zo heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.
Beperk je alsjeblieft tot het vuurzee forumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
ook ziek? Het heerst weer eens..... keelontsteking, voorholteontstekingquote:
Dan zijn de condooms niet van al te beste kwaliteit, of is ze nu pas overgestapt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk je liever naar Idols!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Chips, kaas, condooms, glazen water, waar al niet over gesproken wordt in een IDO slowchat topic.
Idd, een karikatuur van zichzelf. Hij heeft niet door dat hij zichzelf belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
Volgensmij was het per jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om \'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redt
*sop*quote:
jah ze zou mooi reclame kunnen gaan maken voor CZ met uitgebreide kraamzorg....als de condooms niet meer voldoenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
Het is gewoon 1 X... Ik denk niet dat ze ze over 'n jaar weer weg gaan geven hoor.quote:
5454 toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
11 keer gestemd op Ellen, ze moet gewoon blijven![]()
ik mag niet meer stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
11 keer gestemd op Ellen, ze moet gewoon blijven![]()
Oeh! Die hebben we nog staan he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |