Ja, ik heb je echt ontzettend gemist. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
Ik merk het ja. Had je afkickverschijnselen tijdens de downtime Plato?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je echt ontzettend gemist. :\')
Wat heb jij voor een totaal onbekende avatar? Dat is lastig users herkennen, al dat gewissel,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
Ik merk het ja. Had je afkickverschijnselen tijdens de downtime Plato?
Klopt, net als mijn avatar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef nozem het volgende:
Die smiley doet het niet trouwens.
:\')
Hij is dood.
Het is meer zo dat je gaat nadenken over zaken waar je niet over na wilt denken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso wat minder op FOK! de laatste tijd. Soms is dat goed. Je leest er toch alleen maar dingen die je niet wilt lezen. :\')
Ik kan hem niet meer vinden Frezer. Mijn naarstige zoektocht leverde niks op. Jammer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een totaal onbekende avatar? Dat is lastig users herkennen, al dat gewissel,.
En mijn oude avatars staan ook niet meer bij mijn profiel, terwijl ik ze nooit verwijderd heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden Frezer. Mijn naarstige zoektocht leverde niks op. Jammer.
Dit is Joe Strummer. God hebbe zijn ziel.
RIP knijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Frezer het volgende:
Rip smilie, rip Joe Strummer, en rip knijn.![]()
Er was eens een forum gecrashed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En mijn oude avatars staan ook niet meer bij mijn profiel, terwijl ik ze nooit verwijderd heb.
Vanmiddag al gezien. En straks als ik uit ga.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gezellig zeg,.
Moet jij niet naar vriending/kippetje?
En ze was zwanger. Dat is wel heel cru...quote:
Goed dat je het zegt, was me totaal niet opgevallen. Al vroeg ik me wel af waarom niemand op mijn posts reageerde.quote:
Donderdag geloof ik ja.quote:
Ach, het was toch maar een kloon.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:25 schreef nozem het volgende:
[..]
En ze was zwanger. Dat is wel heel cru...
Oh, een ander knijn dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:25 schreef nozem het volgende:
[..]
En ze was zwanger. Dat is wel heel cru...
Deze post is in elk geval bevestigd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik hier al gepost?
Konijnen gaan bij bosjes dood. Daar staat tegenover dat het konijn nog steeds geen bedreigde diersoort is. Moeten we om het knijn van Liefie treuren? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Deze post is in elk geval bevestigd.![]()
Het knijn van Liefie dus.
Ik vond de tijdelijke dood van FOK! eigenlijk veel erger.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef nozem het volgende:
Konijnen gaan bij bosjes dood. Daar staat tegenover dat het konijn nog steeds geen bedreigde diersoort is. Moeten we om het knijn van Liefie treuren? Ik betwijfel het.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Konijnen gaan bij bosjes dood. Daar staat tegenover dat het konijn nog steeds geen bedreigde diersoort is. Moeten we om het knijn van Liefie treuren? Ik betwijfel het.
Er is hier wel sprake van een knap staaltje reincarnatie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond de tijdelijke dood van FOK! eigenlijk veel erger.
Mussen en konijnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
roep het niet te hard. De mus is ook bedreigd.
GF, denk wel aan de anticonceptie jong!
Ja, ik vraag me af wat FOK! in een vorig leven was. Ik vermoed een soort van gesticht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er is hier wel sprake van een knap staaltje reincarnatie!
Mooie analogie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Mussen en konijnen.
Appels met peren.
![]()
Nee hoor, ik combineer FOK! met het schrijven van mijn scriptie. Zonder FOK hou ik het helemaal niet vol om lang achter de computer te zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef nozem het volgende:
Als dat kloteforum niet bestond was jij nu allang afgestudeerd Plato.
Maar jij niet? Of ben je inmiddels klaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef nozem het volgende:
Als dat kloteforum niet bestond was jij nu allang afgestudeerd Plato.
Nee. Ik ga nu juist allerlei extra vakken volgen om maar niet af te studeren. Zinloze vakken. Iets over terrorisme, iets over Zuid-Amerika, iets over de met uitsterven bedreigde sequoiaboom.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jij niet? Of ben je inmiddels klaar?
Ik wil juist graag afstuderen, heb het er wel mee gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nu juist allerlei extra vakken volgen om maar niet af te studeren. Zinloze vakken. Iets over terrorisme, iets over Zuid-Amerika, iets over de met uitsterven bedreigde sequoiaboom.
Mijn deadline is gesteld op 2014.
Echt? Ik werkelijk waar niet. Het kan me niet lang genoeg duren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil juist graag afstuderen, heb het er wel mee gehad.
Lieve Liefie: zou je misschien eens met hoofdletters en interpunctie willen gaan werken? Op deze manier kost het namelijk veel te veel tijd om je posts te lezen en te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
hey mn knijn was nog jong hoor!
nog geen 2
maja nu hoor ik vandaag van mn moeder dat ze mn zusje er van verdenkt dat ze m al een tijdje geen drinken meer gaf
ja dan krijg je van die dingen
Ook boeiend. Het begint bij jou nog niet te kriebelen dus, nog geen wens een bestaan in loondienst op te bouwen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nu juist allerlei extra vakken volgen om maar niet af te studeren. Zinloze vakken. Iets over terrorisme, iets over Zuid-Amerika, iets over de met uitsterven bedreigde sequoiaboom.
Mijn deadline is gesteld op 2014.
kommaneuker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lieve Liefie: zou je misschien eens met hoofdletters en interpunctie willen gaan werken? Op deze manier kost het namelijk veel te veel tijd om je posts te lezen en te begrijpen.![]()
Das wel heel sneu.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
hey mn knijn was nog jong hoor!
nog geen 2
maja nu hoor ik vandaag van mn moeder dat ze mn zusje er van verdenkt dat ze m al een tijdje geen drinken meer gaf
ja dan krijg je van die dingen
De 'enter' weet ze anders goed te vinden,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lieve Liefie: zou je misschien eens met hoofdletters en interpunctie willen gaan werken? Op deze manier kost het namelijk veel te veel tijd om je posts te lezen en te begrijpen.![]()
Ik heb er geen zin meer in. Ik wil wat anders gaan doen. Nog een paar maanden hard werken en dan gaat dat als alles goed is ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Echt? Ik werkelijk waar niet. Het kan me niet lang genoeg duren.
Al ben ik mezelf er ook van bewust dat ik geen 8 jaar over deze studie kan doen.![]()
Nee. En eigenlijk zou het wel tijd worden. Ik ben alweer 26. Het kan niet eeuwig voort blijven duren he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook boeiend. Het begint bij jou nog niet te kriebelen dus, nog geen wens een bestaan in loondienst op te bouwen?
AIOquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Echt? Ik werkelijk waar niet. Het kan me niet lang genoeg duren.
Al ben ik mezelf er ook van bewust dat ik geen 8 jaar over deze studie kan doen.![]()
Klopt, ik ben een puritein op dat gebied.quote:
Wat zou je willen gaan doen als afgestudeerd politicoloog?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in. Ik wil wat anders gaan doen. Nog een paar maandne hard werken en dan gaat dat als alles goed is ook wel gebeuren.
:') ik loop een jaar voor op je, of moet ik zeggen achter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. En eigenlijk zou het wel tijd worden. Ik ben alweer 26. Het kan niet eeuwig voort blijven duren he?
Je moet het er niet zo dik bovenop leggen joh. Waarom zou je? Wij beheersen de taal, andere mensen niet. Je hebt nu eenmaal enen en nullen. :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een puritein op dat gebied.![]()
euh...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal wel bij de overheid of zo terechtkomen. Zo niet dan kan ik met mijn tweede studie nog altijd leraar worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat zou je willen gaan doen als afgestudeerd politicoloog?
Phenoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo verslaafden
Overwerken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo verslaafden
Voetbal op tvquote:
Konijnen en pinguins. Ze sterven bij bosjes. Het is een harde wereld Pheno.quote:
Ik vind deze wel leuk, is eens iets anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mijn reserve pinguin dan maar
Dan maar een andere icon met de Deense vlag nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn qyroz-denemarken-icon, nog van het EK, is weg. :\'(
Neem ook een Deense vlag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:21 schreef Pheno het volgende:
Mijn oude pinguin avatar is weg, snif.....
Nee! Ik mag mezelf niet verlochenen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar een andere icon met de Deense vlag nemen.![]()
quote:
Jammer, maar je kunt wel een petitie tekenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee! Ik mag mezelf niet verlochenen!
iddquote:
Je moet in elk geval nu eens van dat Matrix thema af,quote:
Waarom doet uitgerekend de smiley die ik het meeste gebruik het niet?quote:
Eg nie! Dit is mij!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je moet in elk geval nu eens van dat Matrix thema af,.
Het is een samenzwering!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom doet uitgerekend de smiley die ik het meeste gebruik het niet?![]()
Je moet er maar eens mee leren leven dat die tijd nu écht achter ons ligt.quote:
Ik vermoedde al dat het door de zionistische lobby in de VS komt.quote:
Je weet dat ik achterloop! Honderden jaren!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je moet er maar eens mee leren leven dat die tijd nu écht achter ons ligt.
Ik ga maar eens Blair Witch kijken. Denk ik.
Flikker toch op man. Linkse pluis.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |