Mensen met dit soort meningen bekijken de wereld alleen vanuit hun eigen perspectief. Voor veel mensen in het midden-oosten is hun religie het enige dat ze hebben of waar ze op terug kunnen vallen. Het westen ligt daar al niet zo lekker en dan willen dit soort provocaties nog wel eens in het verkeerde keelgat schieten. Democratie en vrijheid van meningsuiting werkt ook alleen in landen waar mensen het goed genoeg hebben om zich er druk over te maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Singa het volgende:
[..]
Jammer dat die moslims totaal geen gevoel voor humor hebben, ze moeten die enorme pepers uit hun reet halen en die spotprenten eens met een korrel zout nemen. Ze laten zich qua bekrompenheid nu wel heel erg kennen zeg.
Het westen laat wel met zich sollenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met het Westen valt ook niet te sollen. De acties van de achterlijke (radicale) moslims en moslimlanden kan voor hen nog wel eens heel verkeerd voor hen uitpakken en terecht...
Dit heeft betrekking op ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je zou net zo goed in Syrie kunnen wonen niet? :\')
Als je de achtergronden niet kent, weet je niet waarom in eerste instantie die aanslagen gepleegd zijn (althans: welk excuus die terroristen gebruikten) en dus ook niet waarom deze spotprenten gemaakt zijn en al helemaal niet waarom het westen reageert zoals er nu overwegend gereageerd wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
De recente geschiedenis ken ik wel..Niet helemaal precies maar je kan nu niet eenmaal alles weten.
Het westen moet weten dat je van dit soort tekeningen problemen krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Singa het volgende:
[..]
Jammer dat die moslims totaal geen gevoel voor humor hebben, ze moeten die enorme pepers uit hun reet halen en die spotprenten eens met een korrel zout nemen. Ze laten zich qua bekrompenheid nu wel heel erg kennen zeg.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het westen laat wel met zich sollen
Ik heb tot nu toe geen flinke tegen aanval gezien.
Zesdaagse oorlog het Irak Kuweit verhaal?!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
15
Sorry..Maar ik heb het Irak Kuweit verhaal niet meegemaakt als je dat bedoelt
Deze prenten zijn gemaakt om de Moslims uit te dagen en dat weet iedereen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je de achtergronden niet kent, weet je niet waarom in eerste instantie die aanslagen gepleegd zijn (althans: welk excuus die terroristen gebruikten) en dus ook niet waarom deze spotprenten gemaakt zijn en al helemaal niet waarom het westen reageert zoals er nu overwegend gereageerd wordt...
Het Westen denkt meestal beter na voor zij iets doen en als zij het doen, doen zij het ook goed...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het westen laat wel met zich sollen
Ik heb tot nu toe geen flinke tegen aanval gezien.
Ik ben het 100% met je eens maar vraag me wel af waar de grens ligt. Ik vind het nogal stuitend wat er allemaal gebeurd en vraag me af of ik er nog wel begrip voor wil opbrengen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen met dit soort meningen bekijken de wereld alleen vanuit hun eigen perspectief. Voor veel mensen in het midden-oosten is hun religie het enige dat ze hebben of waar ze op terug kunnen vallen. Het westen ligt daar al niet zo lekker en dan willen dit soort provocaties nog wel eens in het verkeerde keelgat schieten. Democratie en vrijheid van meningsuiting werkt ook alleen in landen waar mensen het goed genoeg hebben om zich er druk over te maken.
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen, dus hoeveel zijn we nu in werkelijkheid beter ? Het gros van de mensen is dom en onwetend, hier en in het midden-oosten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
DjDev is het voorbeeld van een figuur die Deense vlaggen zou verbranden alleen maar omdat anderen het ook doen.
Stereotype volgeling. Ideale moslim :\\\\\\\').
Je hebt GEEN IDEE waar je het over hebt. Dus doe niet of je de recente geschiedenis wel kent.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
De recente geschiedenis ken ik wel..Niet helemaal precies maar je kan nu niet eenmaal alles weten.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je zou net zo goed in Syrie kunnen wonen niet? :\')
Ik heb er ook geen begrip vcor, ik kan wel begrijpen dat het gebeurt mezelf verplaatsend in iemand uit het midden-oosten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens maar vraag me wel af waar de grens ligt. Ik vind het nogal stuitend wat er allemaal gebeurd en vraag me af of ik er nog wel begrip voor wil opbrengen.
Werkelijk?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen, dus hoeveel zijn we nu in werkelijkheid beter ? De gros van de mensen is dom en onwetend, hier en in het midden-oosten.
Sorry hoor dat ik niet alles uit de geschiedenis weet..quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Zesdaagse oorlog het Irak Kuweit verhaal?!Damn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zesdaagse_oorlog
Je wil toch niet echt serieus Westerse samenleving qua ontwikkeling vergelijken met die in moslimlanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen, dus hoeveel zijn we nu in werkelijkheid beter ? De gros van de mensen is dom en onwetend, hier en in het midden-oosten.
Weet je dat deze rellen zijn onstaan omdat je o.a. de Profeet niet mag afbeelden?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:20 schreef osmo het volgende:
komen de christenen nu mijn huis platbranden?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verspreid dergelijke prentjes eens in staphorst en aanschouw de westerse tolerantie zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |