abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34761115
http://www.unforgettable.(...)/bilder_gr/jesus.jpg
Haha, geweldig...:D

Wat een ophef over een beetje humor... Stomme lui die er zo'n probleem van gaan maken, vaag...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:57:05 #102
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761123
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Maar heb je dat ooit gedaan?

Niet door ambassades in de fik te steken uiteraard.. maar er zijn flink wat (voornamelijk Kerkelijke) organisaties die zich daarvoor inzetten en ja die steun ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 5 februari 2006 @ 14:57:56 #103
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761150
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef DjDev het volgende:

[..]

Als Europa het Midden Oosten zal gaan aanvallen dan vind ik het goed dat ze vanuit Turkije Europa nuken
Droom maar verder vriend, de enige kernwapens die Turkije heeft zijn die op amerikaanse bases met amerikaanse troepen.

De islamitische wereld is in een paar seconden vernietigd wanneer wij dat zouden willen. Get over it.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34761152
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Market_Garden het volgende:

Wat een ophef over een beetje humor... Stomme lui die er zo'n probleem van gaan maken, vaag...
Het beledigen van iemand (of een groep) vind jij humor?
pi_34761174
Die Moslims vervelen zich een beetje geloof ik. Mensen die niks te doen hebben gaan zich druk maken om onzinnige dingen en er eens lekker herrie om schoppen en fikkies stoken. :')
pi_34761177
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Droom maar verder vriend, de enige kernwapens die Turkije heeft zijn die op amerikaanse bases met amerikaanse troepen.

De islamitische wereld is in een paar seconden vernietigd wanneer wij dat zouden willen. Get over it.
Yeah rrright
Het westen weet niet eens wat voor wapens er in het Oosten zijn :')
  zondag 5 februari 2006 @ 14:58:48 #107
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761188
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef teamlead het volgende:

[..]

Niet door ambassades in de fik te steken uiteraard.. maar er zijn flink wat (voornamelijk Kerkelijke) organisaties die zich daarvoor inzetten en ja die steun ik
Ja das makkelijk, maar nooit geprotesteerd dus, nee ok zegt genoeg over hetgeen wat je eerder zei.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:59:12 #108
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34761201
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat de Moslims dit keer toch echt een punt hebben hoor.. Iedereen weet dat het beledigen van de profeet bij hun niet zo heel lekker valt... Bovendien beledig je niet alleen hun profeet, maar een complete religie waarvan het overgrote deel net zo min terrorist is als ik...
Een vergelijkbare spotprent van Christus zou mij ook woedend maken....
Ik vind die prenten noch grappig noch smaak hebben. Maar ik vind dat men dat gewoon moet publiceren en niet naar de pijpen moet dansen van bezorgde EU leiders en boze schijnheilige islamitische landen.
Terreurorganisaties die in de naam van de profeet mensen vermoorden, die worden gesteund door de Arabische landen met megabedragen, daar is nauwelijks kritiek op. Maar o wee als een spotprent in een DEENSE krant notabene verschijnt die hun religie op de hak neemt, dan zijn de poppen aan het dansen. Nee, dan moeten we voorzichtig zijn jegens die landen, in een zgn. verenigd Europa met zgn. vrijheid en democratie.
The Internets, I needs it..
pi_34761206
Het is natuurlijk heel raar en dom wat er nu in het midden oosten gebeurt. Ik dnek echter dat er maar een klein groepje mensen is die hier iets aan hebben. Dan denk ik aan de extremistische moslims. Dus de moslims die al van af het begin extremistisch zijn. Na de inval in Irak zijn natuurlijk heel veel moslims boos op het westen. ZOuden jullie ook zijn als jullie familie werd uit gemoord. Nu is er een klein groepje wat deze grote groep oproept tot deze dingen, brandstichting enzo. Het is verschrikkelijk, maar het is dat kleine groepje wat weg moet. Hier zijn alle moslims de dubbe van!
Dit wil niet zeggen dat ik het eens ben met Denemarken ze hadden beter kunnen weten. Slim is anders. Aan de andere kant is de reactie van de moslims natuurlijk niet normaal! Laat daar geen duidelijkheid over bestaan! Maar met zo iets als een handtekening actie op internet krijg je dat kleine groepje moslims echt niet rustig, maar met geweld ook niet!
Xbox Live: koenpijl
pi_34761209
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat humor ja
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_34761226
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef teamlead het volgende:

Nogmaals..... Ik begrijp hun woede... dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met het in de fik steken van ambassade\'s oid...
Overigens vraag ik mij af waarom de betreffende regeringen niet ingrepen toen dat dreigde te gaan gebeuren...
Dus jij wordt ook woedend wanneer er in een arabisch dagblaadje een spotprent van een westers symbool wordt gemaakt? dan zou ik maar niet op de volgende URL klikken http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
  zondag 5 februari 2006 @ 15:00:07 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761230
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja das makkelijk, maar nooit geprotesteerd dus, nee ok zegt genoeg over hetgeen wat je eerder zei.
tsja.. die conclusie is voor jouw rekening.. ik vind actieve bijdragen leveren nuttiger dan voor een ambassade te staan schreeuwen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_34761240
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef DjDev het volgende:

[..]

Om zo nog meer benzine op het vuur te gooien?
Dat is wel het initiele effect inderdaad, maar toegeven aan de eisen van die debielen in het midden-oosten is hetzelfde als een gijzelnemer zijn zin geven. Je moet nu zeer duidelijk maken aan die moslims hoe wij erover denken en dat er niet te sollen vast met onze vrijheid van meningsuiting.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:00:23 #114
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761249
quote:

[..]

Yeah rrright
Het westen weet niet eens wat voor wapens er in het Oosten zijn :\')
Jawel, wij verkopen ze namelijk aan hun met vaak door ons gesponsord geld. Geeft allemaal niks, het is moeilijk om de feiten onder ogen te zien. Een klein landje als Israel is machtiger dan alle omliggende Arabische landen, laat staan het gehele Westen. :')
pi_34761256
quote:

[..]

Op zich waren sommige plaatjes wel lachwekkend, maar de tegenreactie's van hun zijn op z'n minst lachwekkend maar eerder haatzaaiend en bloederig. Gebruik dan als tegenreactie op z'n minst wel wat humor.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:01:41 #116
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761301
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hangt van de situatie af.. maar als een dergelijke afbeelding in bijv. een Iraanse krant zou worden gepubliceerd en die idioot hun president als enige reactie zou geven dat het \\\"in hun land nu eenmaal wel normaal is dit soort afbeeldingen te plaatsen\\\", dan zou ik iig wel meedoen aan een protest...
En nee, geen gewelddadig protest, maar dat neemt niet weg dat ik me de woede van die mensen heel goed kan voorstellen..
Je praat jezelf tegen... of bent inconsequent.
pi_34761307
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Market_Garden het volgende:

Wat een ophef over een beetje humor... Stomme lui die er zo\'n probleem van gaan maken, vaag...
Oh lol!!
  zondag 5 februari 2006 @ 15:02:02 #118
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761316
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:59 schreef Esc het volgende:

[..]

Dus jij wordt ook woedend wanneer er in een arabisch dagblaadje een spotprent van een westers symbool wordt gemaakt? dan zou ik maar niet op de volgende URL klikken http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
en toch klikken he...

Ik vind die cartoons smakeloos idd.. maar van een andere orde dan de eerder in dit topic geplaatste cartoons over Christus of de cartoons over Mohammed waar nu deze hele rel over ontstaan is
pi_34761342
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef Singa het volgende:

[..]

Oh lol!!
Ik moest lachen. :')
pi_34761351
quote:

Dat noemt met "spot" of "satire"

Zo, weer wat geleerd vandaag
pi_34761368
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Esc het volgende:
[afbeelding]
pi_34761386
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jawel, wij verkopen ze namelijk aan hun met vaak door ons gesponsord geld. Geeft allemaal niks, het is moeilijk om de feiten onder ogen te zien. Een klein landje als Israel is machtiger dan alle omliggende Arabische landen, laat staan het gehele Westen. :\')
Israel? :'(
Laat me niet lachen
De enige mensen van wie ze kunnen winnen zijn de Palestijnen die geen wapens hebben :')
pi_34761389
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef teamlead het volgende:

en toch klikken he...

Ik vind die cartoons smakeloos idd.. maar van een andere orde dan de eerder in dit topic geplaatste cartoons over Christus of de cartoons over Mohammed waar nu deze hele rel over ontstaan is
Ja mohammed met een (symbolische) bom in z'n tulband is een stuk erger dan hele bevolkingsgroepen als nazi's afbeelden (waarbij ook nog eens geen spoor van humor valt te bespeuren)
  zondag 5 februari 2006 @ 15:04:26 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761404
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef DjDev het volgende:

[..]

Israel? :\'(
Laat me niet lachen
De enige mensen van wie ze kunnen winnen zijn de Palestijnen die geen wapens hebben :\')
euh.. zesdaagse oorlog... zegt je dat nog wat?
pi_34761412
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Singa het volgende:

[..]

Dat is wel het initiele effect inderdaad, maar toegeven aan de eisen van die debielen in het midden-oosten is hetzelfde als een gijzelnemer zijn zin geven. Je moet nu zeer duidelijk maken aan die moslims hoe wij erover denken en dat er niet te sollen vast met onze vrijheid van meningsuiting.
Met de Moslims valt ook niet te sollen en dat laten we merken ook.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:05:04 #126
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761426
quote:

[..]

Israel? :\'(
Laat me niet lachen
De enige mensen van wie ze kunnen winnen zijn de Palestijnen die geen wapens hebben :\')
Ok, jij bent dus nog dommer dan ik dacht. :')
pi_34761429
Maar goed, dat wij nu met z\'n allen massaal weer over Moslims vallen zegt ook wel iets over ons... Er gebeurt weinig in de wereld. :')
  zondag 5 februari 2006 @ 15:05:40 #128
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761453
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar goed, dat wij nu met z\\\'n allen massaal weer over Moslims vallen zegt ook wel iets over ons... Er gebeurt weinig in de wereld. :\')
Ambassades die in de fik worden gestoken in meerdere plaatsen van de wereld vind ik niet niks.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:06:05 #129
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761468
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Esc het volgende:

[..]

Ja mohammed met een (symbolische) bom in z\'n tulband is een stuk erger dan hele bevolkingsgroepen als nazi\'s afbeelden (waarbij ook nog eens geen spoor van humor valt te bespeuren)
klopt ja..
Ik ben het niet met de vergelijking eens die ze maken, maar ze maken een spotprent over een democratisch gekozen regering die acties onderneemt tegen een andere bevolkingsgroep.
Dat is anders dan een profeet afbeelden als een zelfmoordterrorist
pi_34761496
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

euh.. zesdaagse oorlog... zegt je dat nog wat?
Nee?
Trouwens fucken met Iran betekent het einde van de wereld..Als je nu Iran aanvalt komt er nooit meer een einde aan een oorlog
pi_34761513
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ambassades die in de fik worden gestoken in meerdere plaatsen van de wereld vind ik niet niks.
Er gaat overdreven aandacht naar uit. Misschien lijkt het daardoor erger dan het is, of wordt het opgehitst.

Er is geen belangrijker nieuws.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:08:10 #132
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761543
quote:

[..]

edit: ignorance is bliss.... als je de zesdaagse oorlog niet eens kent, weet je niet waar we het over hebben blijkbaar
  zondag 5 februari 2006 @ 15:08:44 #133
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761567
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee?
Trouwens fucken met Iran betekent het einde van de wereld..Als je nu Iran aanvalt komt er nooit meer een einde aan een oorlog
Hou oud ben je? 10?
pi_34761574
quote:
Jammer dat die moslims totaal geen gevoel voor humor hebben, ze moeten die enorme pepers uit hun reet halen en die spotprenten eens met een korrel zout nemen. Ze laten zich qua bekrompenheid nu wel heel erg kennen zeg.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:09:15 #135
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761585
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee?
belangrijk leesvoer dan
wel je geschiedenis kennen he... Israel verslaat de complete arabische wereld in minder dan een week...
pi_34761590
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:

klopt ja..
Ik ben het niet met de vergelijking eens die ze maken, maar ze maken een spotprent over een democratisch gekozen regering die acties onderneemt tegen een andere bevolkingsgroep.
Dat is anders dan een profeet afbeelden als een zelfmoordterrorist
Ehm, mohammed wordt afgebeeld met een bom in z\'n tulband, dat interpreteer ik als een symbool voor het licht ontvlambare karakter van de moslims, die door deze rellen wederom wordt bevestigd.. het afbeelden van westerse kopstukken als nazi leiders die vreselijke misdaden begaan (ook nog eens bewust provocerend en zonder humor getekend) vind ik toch een stukje erger
pi_34761623
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vind jouw reactie eigenlijk best eng

Dat gelovige Moslims pissig zijn over deze afbeelding van de profeet snap ik, maar zoals ik al eerder zei: het gewelddadige karakter van het protest snap ik niet....
Ik neem aan dat de protesterende Moslims een doel hebben met hun protest?

overigens: stel dat één of andere malloot zou proberen het westen te nuken... je weet toch wel dat jij dan ook de lul bent he?
Daarom zeg ik: die lui daar hebben niks te doen. Geen werk en de hele dag theeleuten op terrasjes veroorzaakt zulke akkefietjes.
pi_34761635
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vind jouw reactie eigenlijk best eng

Dat gelovige Moslims pissig zijn over deze afbeelding van de profeet snap ik, maar zoals ik al eerder zei: het gewelddadige karakter van het protest snap ik niet....
Ik neem aan dat de protesterende Moslims een doel hebben met hun protest?

overigens: stel dat één of andere malloot zou proberen het westen te nuken... je weet toch wel dat jij dan ook de lul bent he?
We laten zien dat er niet met ons valt te sollen
Overigens weet ik ook dat ik weggenukt word..Dat moet dan maar
pi_34761656
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef DjDev het volgende:
We laten zien dat er niet met ons valt te sollen
Overigens weet ik ook dat ik weggenukt word..Dat moet dan maar
jij bent idd een eng mannetje
pi_34761671
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hou oud ben je? 10?
15
Sorry..Maar ik heb het Irak Kuweit verhaal niet meegemaakt als je dat bedoelt
pi_34761689
Ze moeten is normaal doen die moslims, stomme pauper schapen.
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
pi_34761692
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Singa het volgende:

[..]

jij bent idd een eng mannetje
Iedereen moet een keertje wat op offeren
pi_34761707

pi_34761717
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Boombastic het volgende:
Ze moeten is normaal doen die moslims, stomme pauper schapen.
Die westerlingen moeten eens normaal doen
Niet eerst uitlokken en dan zeggen:"Kijk die stoute moslims nou eens :'( :'( :'("
pi_34761718
Ik vind het vooral frapant dat men hier in het westen doet alsof er totale vrijheid van meningsuiting bestaat, dat is namelijk niet zo. Laten we wel zijn, hier word je als voetbaltrainer met de dood bedreigd als je een verkeerde wissel maakt. Hoezo verlicht...
pi_34761724
quote:

[..]

Met het Westen valt ook niet te sollen. De acties van de achterlijke (radicale) moslims en moslimlanden kan voor hen nog wel eens heel verkeerd voor hen uitpakken en terecht...
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34761730
Mooi, kruisjes.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:13:23 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761732
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef DjDev het volgende:

[..]

15
Sorry..Maar ik heb het Irak Kuweit verhaal niet meegemaakt als je dat bedoelt

Oke.. je kent de geschiedenis dus niet, zelfs niet de recente geschiedenis... maar je denkt wel een gefundeerde mening te kunnen vormen??
pi_34761796
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Oke.. je kent de geschiedenis dus niet, zelfs niet de recente geschiedenis... maar je denkt wel een gefundeerde mening te kunnen vormen??
De recente geschiedenis ken ik wel..Niet helemaal precies maar je kan nu niet eenmaal alles weten.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:15:57 #150
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761816
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef gelly het volgende:
Ik vind het vooral frapant dat men hier in het westen doet alsof er totale vrijheid van meningsuiting bestaat, dat is namelijk niet zo. Laten we wel zijn, hier word je als voetbaltrainer met de dood bedreigd als je een verkeerde wissel maakt. Hoezo verlicht...
Helemaal mee eens, je zou net zo goed in Syrie kunnen wonen niet? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')