Tof.quote:
Grafisch Lyseum Rotterdamquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet GRafisch Lyceum?
Voor zover ik weet is het gewoon Grafisch Lyceum. De R is in dit geval gewoon van Rotterdam.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet GRafisch Lyceum?
Dank voor de uitleg. Dus je hebt ook het GLA en het GLU?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het gewoon Grafisch Lyceum. De R is in dit geval gewoon van Rotterdam.
en dan niet reageren op msnquote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Dus je hebt ook het GLA en het GLU?
Gadget Guyquote:
Volgens mij kun je de Video_TS (die MacDaRipper ript van je DVD) gewoon naar je lege dvd slepen en dan branden.quote:
Grep.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef XL het volgende:
STDOUT in Terminal is een beetje lang. Is daar een zoekfunctie voor a la ctrl-f in een GUI.
Direct afspelen gaat nogal moeizaam zie ik maar ik download ze wel ff, ga ze vanavond eens bekijken als ik thuiskom van m'n werkquote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tof.
Deze oude keynotes zijn ook erg tof. Cool om te zien hoe alles wat Steve zo'n beetje planned in die eerste jaren naar zijn terugkomst ook gewoon uitkomt.
Ik had liever gezien dat je er op zo'n ctrl-f achtige manier doorheen kon bladeren. Nu moet ik voor elke grep het programma draaien. Dat is een textfile van 400 mb, dus dat is steeds ff wachten op de gewenste output.quote:
stderr ken ik eigenlijk niet.....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
stdout is de standaard uitvoer van UNIX programma's.
stdin is de standaard invoer (keyboard)
stderr is de uitvoer voor error berichten
stdout en stderr staan beide meestal naar je terminal...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef XL het volgende:
[..]
stderr ken ik eigenlijk niet.....
Als mijn programma fouten genereert staan die gewoon in de stdout.
Ik zit me nu te bedenken of ik ook wel eens output en fouten na 1 commando krijg. Durf er geen zinnig woord over te zeggen. Als dat niet samengaat is stderr dus gewoon een benaming voor slecht nieuws in je stdout. Of is er een wezenlijk verschil? Of is de term aan het overlijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |