Ik heb een programma in java dat clusters maakt van saaie data. Als ik bijvoorbeeld 300 xml-bestanden van 10 k inlees met 768 ram. Loopt de systeemklok vastquote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Beschrijf "verschrikkelijk" ? Het werkt, of niet?
Leuk linkje: http://www.onjava.com/pub/a/onjava/2002/09/25/macosx.html
Ik kan dat gebeuren met die klok wel omzeilen... Dan duurt het alleen nog langerquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Ja verdomme, wil je nou een switcher of niet
Hij ziet er een beetje uit alsof hij zelf óók dacht dat hij in een romantische komedie acteerde...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Geqxon het volgende:
Dit is dus wat er in de eerste 34 seconde van Hellraiser 2 gebeurt
Klopt. Voorlopig zijn er gewoon geen goede Java VM's beschikbaar voor MacOSX, dus dan is C++ beter dan niets.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Zoek een opleiding die in C++ programmeert. Dat is toch beter dan Java.
* Anthraxx wacht op Litpho.
En bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Voorlopig zijn er gewoon geen goede Java VM\'s beschikbaar voor MacOSX, dus dan is C++ beter dan niets.
quote:Ik heb tijdens mijn studie wat handige trucjes geleerd in Excel. Die heb ik toegepast in het belastingformulier. Zelf heb ik alle vragen en de mogelijke manieren vn antwoorden geprogrammeerd. In het huis-aan-huis krantje heb ik mijn diensten aangeboden als hulp bij het invullen van het belastingformulier. Alleen in de maand maart heb ik al 65 mensen geholpen. Dat leverde een aardig zakcentje op.
Maarten (21 jaar)
Domme MBO'ers, beetje met Excel klotenquote:Technische Informatica (TI) is geschikt voor iedereen die graag met computers werkt en dan voornamelijk met hardware. Denk aan robotica en embedded software. De communicatie tussen hardware en software hoort er ook bij. De informaticakant is interessant voor iedereen die graag met computers werkt en dan vooral interesse heeft in de software. Je bouwt applicaties en je programmeert een beetje.”
Pardon?quote:
Geqxon is de residente Apple SC-hofnar, die mag datquote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Pardon?
Hou dat even voor je.
Wil je?
Precies, en daarom mag ik van dit soort grapjes makenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef iDex het volgende:
hij is zelf ook mbo'er
Post even een foto van je, dan kan ik het beoordelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alle vrouwen zijn gek.
Bwahahahha.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef Geqxon het volgende:
En dan nog, GRLLR is nog altijd een stuk hoger dan MBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |