ja maar als ie echt jarig is hoe moeten wij dat dan weten als ie een andere datum in zn profiel zetquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef mrmaniak het volgende:
ey, gefeliciteerd!(jarig of niet...
)
:')quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef thice het volgende:
gefeliciteerd, en wat ga je allemaal doen vanavond ?
mmmh, goed punt... misschien wil hij gewoon aandachtquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef ooastridoo het volgende:
[..]
ja maar als ie echt jarig is hoe moeten wij dat dan weten als ie een andere datum in zn profiel zet![]()
tegen betalingquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:34 schreef #ANONIEM het volgende:
ow shit dit moest in onzin, zie nu pas dat het in r & p staat... een schopje?![]()
dit geeft in 1 keer een heel andere wending aan mijn topic, lijkt het net alsof ik geen vriendin heb (die ik wel heb)quote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef chowi het volgende:
sterf.
een kloon met 6000 posts?quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef cassius het volgende:
was ts geen kloon? :\')
toen kwam er een autoquote:op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef maikuuul het volgende:
jij gaat lekker sneller dood dan mij
jep..maar je hoeft het niet te menen ofzoquote:op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
goh, en nu moet ik je zeker feliciteren?
jaquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef skiczukie het volgende:
ongelooflijk dat dít wel open blijft.
het is een schande!quote:op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef skiczukie het volgende:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef skiczukie het volgende:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef chowi het volgende:
sterf.
quote:op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef nj het volgende:
niet alleen ben je jarig, je bent ook een kneus, omdat je je eigen verjaardagstopic opent.
ik niet he :')quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef sebasser het volgende:
[..]
ik niet he :\\\\\\\')jij bent lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
en ook dan ben je een kneus.quote:op maandag 6 februari 2006 22:27 schreef #ANONIEM het volgende:
dank jullie29 juni ben ik weer jarig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |