abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60229421
Tis heerlijk hier in Rhodos. Lekker windje. Barstreet om de hoek van ons hotel. Heerlijk.
History became legend, legend became myth.
pi_60323011
Ik vlieg er 2 aug heen!! hoppa PartyTime!!
pi_60325126
Hm vorig jaar naar Rhodos geweest, ik vond het echt helemaal niets. Weinig te doen en de barstreet stelt echt geen fuck voor. Kos was vele malen beter dan Rhodos maarja daar kwam ik pas na de vakantie achter
pi_60332358
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hm vorig jaar naar Rhodos geweest, ik vond het echt helemaal niets. Weinig te doen en de barstreet stelt echt geen fuck voor. Kos was vele malen beter dan Rhodos maarja daar kwam ik pas na de vakantie achter
is ook zo, het uitgaansleven was ver te zoeken. een wijnfeest in een park, waar de toeristen zaten die kaas en chips mee brachten. Rill.. ik was een nette tourist die met de lokal people t goed wist te vinden., en door een hoop geouwehoer erachterkwam dat die mannen met die kralenlettingen spelen, inplaats van hun pik. echt lachen. maar verder was er niets te doen, toen ik weer weg was
De Puta Madre
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:46:58 #155
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60352999
valek, kun je de volgende keer oppassen waar je je peuk heengooit?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_60437896
Ik ga van 10-8 tot 21-8 met mijn vriendin naar Rhodos, naar Hotel Blue Sky Beach aan de west-kant. Heb er heel veel zin in. Iemand ervaringen met dit hotel?

Ben al op die vakantie-sites aan het kijken bij hotel-reviews en dat klinkt voor zover ik het heb gezien wel oke!
pi_60464447
Heeft er iemand informatie over de branden? Iemand die er geweest is?

Ik ga eind augustus naar lindos (Krana) en verblijf in de Lindian Myth appartementen.
There is no time like the present..
pi_60504565
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:30 schreef Spider_NL het volgende:
Heeft er iemand informatie over de branden? Iemand die er geweest is?

Ik ga eind augustus naar lindos (Krana) en verblijf in de Lindian Myth appartementen.
Ikzelf heb in Rhodosstad zelf gezeten. Alleen wat blusvliegtuigen en helikopters gezien. Het enige wat ik weet is dat de brandweer het vuur onder controle heeft. Verder weet ik niets. Bel je reisbureau op zou ik zeggen. Als je dat niet via een reisbureau hebt gedaan bel je het hotel op. De meeste Grieken daar kunnen Engels.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:34:09 #159
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60551181
wat is leuker/mooier: Kreta of Rhodos?
Ik ben al een keer naar Kos geweest vond het daar heel leuk maar wil niet nog eens naar dezelfde plek.
fijn!
pi_60557642
Ligt eraan waar je voor gaat; als je veel wilt uitgaan zou ik Kreta kiezen. Ik vond Rhodos wat tegenvallen qua feesten.
Maar de stranden van Rhodos vind ik dan weer mooier, zeker aan de oostkust, práchtige stranden en rustige stille zee!
Verder is het ongeveer hetzelfde denk ik; echt grieks!
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:28:17 #161
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60561974
ik wil wel uitgaan maar niet iedere dag en zeker niet met vreselijke Engelse domme pubers...dus dan maar Rhodos of niet?
fijn!
pi_60578787
Als je dan Faliraki vermijdt dan komt dat goed In Rhodos stad en aan de westkust zijn ook wat clubs maar niet erg druk..
pi_60578950
In Barstreet stikt het voornamelijk van de scandinaviers.
Tips barstreet:
Colorado voor de leuke bands
Down-under-bar voor Hollands vertier.
Swedco voor lekkere broodjes en koffie als je het ontbijt hebt gemist in je hotel.
Enne neem vooral een waterpijp. ( Naam van die tent ben ik ff vergeten, maar lurken aan een waterpijp is best relaxed)
pi_60592849
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef suus21 het volgende:
wat is leuker/mooier: Kreta of Rhodos?
Ik ben al een keer naar Kos geweest vond het daar heel leuk maar wil niet nog eens naar dezelfde plek.
Als eiland vind ik Kreta mooier, je kunt er wat meer het "binnenland" in, de mensen zijn naar mijn gevoel een stuk vriendelijker. Rhodos ben ik 2 maal geweest ,maar dan heb je dat eiland echt wel gezien.
Al zal dat met Kreta ook wel het geval zijn. Idd zijn zoals hierboven geschreven de stranden op Rhodos mooier, maar Kreta vind ik de natuur stukken mooier.
Wanneer ga je?
pi_60594047
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef quirina het volgende:
In Barstreet stikt het voornamelijk van de scandinaviers.
Tips barstreet:
Colorado voor de leuke bands
Down-under-bar voor Hollands vertier.
Swedco voor lekkere broodjes en koffie als je het ontbijt hebt gemist in je hotel.
Enne neem vooral een waterpijp. ( Naam van die tent ben ik ff vergeten, maar lurken aan een waterpijp is best relaxed)
Die tent met die waterpijp kan ik me ook nog herinneren ja. Die proppers die daar bij stonden waren me toch een players.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:09:47 #166
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60621926
welk Grieks eiland is uberhaubt het leukst/mooist?
fijn!
pi_60623421
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef suus21 het volgende:
welk Grieks eiland is uberhaubt het leukst/mooist?
Dat zou ik ook weleens willen weten ja. Ben inmiddels meerdere keren naar Kreta, Rhodos en een keer naar Kos geweest, zou nu wel een ander Grieks eiland willen zien
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:10:54 #168
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60623445
welke van die 3 vond je het leukste? Ik hoor heel tegenstrijdige verhalen over Rhodos...
fijn!
pi_60626297
Ik ben op Corfu, Kos en Rhodos geweest. Kos was het leukste met uitgaan vond ik.
pi_60627164
Ik wil ook dolgraag naar andere eilanden, vond Kreta prima, Rhodos geweldig.. Ben alleen bang dat andere eilanden lang niet zo leuk zijn als Rhodos.
Ik vind de stranden en natuur belangrijk, leuke bezienswaardigheden. Echt uitgaan hoeft voor mij niet. We komen wel in clubs maar die heb je overal wel...
Mijn vader is ook op Corfu geweest en hij vond de stranden daar niks. Dus die schrap ik al van mijn lijst

Zakynthos, Santorini en Mykonos, daar wil ik graag nog heen..
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:29:14 #171
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60627382
Wat is er zo leuk aan Rhodos?
fijn!
pi_60627576
Pff alles.. Aan de oostkust zijn de stranden echt zoooo mooi, zeker Tsambika Beach. Lindos is een prachtig schilderachtig stadje, met een erg indrukwekkende acropolis. Net als die van de Filerimos, echt super..
Alles is goed te bereiken met scooter, omdat de leukste stadjes enzo in het noorden van het eiland liggen. Goede verlichte wegen, ook niet onbelangrijk.
Rhodosstad, een geweldige, supermooie stad, zowel oud als nieuw. Wel veel toerisme, maar daar merkte ik weinig van in het naseizoen. Ik heb superveel geluk gehad met ons appartement, zo gastvrij en leuk.
Veel grieken gesproken, super mensen, maar goed dat is hetzelfde op de andere eilanden.

De sfeer was gewoon zo relaxed en gezellig..
pi_60627694
Ik ken de andere eilanden niet, maar Rhodos heeft een hoop historische sites. De badhuizen bij Faliraki, de Acropolis en natuurlijk Rhodos Stad. Was echt een leuke afwisseling op het typische zon, zee en strand
Where facts are few, experts are many.
pi_60627800
Ja dat is het he, gewoon echt een beetje cultuur proeven gecombineerd met een heerlijke strandvakantie.
En cultuur vind ik normaal gesproken niet zo bijzonder, maar dit was echt gaaf! Geen hoopje stenen dat dan 'uit de oudheid' kwam, waar je je niks bij voor kunt stellen, maar echt goed behouden acropolissen...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:46:38 #175
32015 suus21
Andre rocks!
pi_60627932
oke lijkt me leuk!
fijn!
pi_60628149
Wacht ik plaats wat fotootjes om je over te halen
pi_60629179

Wat mij betreft het mooiste strand van het eiland; Tsambika Beach

Lindos (de witte huisjes) met daarboven de zeer indrukwekkende Acropolis

Acropolis Lindos

Poort van de oude stad

Een van de vele schattige kerkjes

Mandrakihaven

Overal van deze schattige straatjes

Uitzicht westkust, vanaf de Filerimos-berg (prima op te komen met de scooter, niet gaan lopen hoor, lol)

De rest moet je zelf maar ontdekken

[ Bericht 16% gewijzigd door Again op 07-08-2008 16:05:03 ]
pi_60630406
Mooie foto's!
En volgens mij is het Mandrakihaven
pi_60630439
Oja, spelfoutje! (mijn 'n' plakt..)
pi_60632528
Wij hadden een hotel in Rhodosstad en hadden met 5 een autootje gehuurd.. We gingen voornl. voorbij Faliraki naar dit strand, eigenlijk een naaktstrand maar was niet verplicht en super rustig Op een gegeven moment wouden we de andere kust van t eiland ook bekijken, maar na langs de vuilnisbelt gereden te zijn kwamen we bij t strand aan; 1 grote pestzooi en om de 5 min. een vliegtuig super laag over

En toen we gingen rondtouren zaten we ook ineens ergens op een militaire basis. Maargoed dat we geen foto's hebben genomen, we kennen allemaal nog die nederlanders die vast waren gezet voor spionage?
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')