is ook zo, het uitgaansleven was ver te zoeken. een wijnfeest in een park, waar de toeristen zaten die kaas en chips mee brachten. Rill.. ik was een nette tourist die met de lokal people t goed wist te vinden., en door een hoop geouwehoer erachterkwam dat die mannen met die kralenlettingen spelen, inplaats van hun pik. echt lachen. maar verder was er niets te doen, toen ik weer weg wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hm vorig jaar naar Rhodos geweest, ik vond het echt helemaal niets. Weinig te doen en de barstreet stelt echt geen fuck voor. Kos was vele malen beter dan Rhodos maarja daar kwam ik pas na de vakantie achter
Ikzelf heb in Rhodosstad zelf gezeten. Alleen wat blusvliegtuigen en helikopters gezien. Het enige wat ik weet is dat de brandweer het vuur onder controle heeft. Verder weet ik niets. Bel je reisbureau op zou ik zeggen. Als je dat niet via een reisbureau hebt gedaan bel je het hotel op. De meeste Grieken daar kunnen Engels.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:30 schreef Spider_NL het volgende:
Heeft er iemand informatie over de branden? Iemand die er geweest is?
Ik ga eind augustus naar lindos (Krana) en verblijf in de Lindian Myth appartementen.
Als eiland vind ik Kreta mooier, je kunt er wat meer het "binnenland" in, de mensen zijn naar mijn gevoel een stuk vriendelijker. Rhodos ben ik 2 maal geweest ,maar dan heb je dat eiland echt wel gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef suus21 het volgende:
wat is leuker/mooier: Kreta of Rhodos?
Ik ben al een keer naar Kos geweest vond het daar heel leuk maar wil niet nog eens naar dezelfde plek.
Die tent met die waterpijp kan ik me ook nog herinneren ja. Die proppers die daar bij stonden waren me toch een players.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef quirina het volgende:
In Barstreet stikt het voornamelijk van de scandinaviers.
Tips barstreet:
Colorado voor de leuke bands
Down-under-bar voor Hollands vertier.
Swedco voor lekkere broodjes en koffie als je het ontbijt hebt gemist in je hotel.
Enne neem vooral een waterpijp. ( Naam van die tent ben ik ff vergeten, maar lurken aan een waterpijp is best relaxed)
Dat zou ik ook weleens willen weten ja. Ben inmiddels meerdere keren naar Kreta, Rhodos en een keer naar Kos geweest, zou nu wel een ander Grieks eiland willen zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef suus21 het volgende:
welk Grieks eiland is uberhaubt het leukst/mooist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |