lindos bezoeken is alleen keuk vanaf de zeekant. dan ben je meteen bij die burcht, met auto of bus kom je niet verder aan de andere kant van t eiland, alles auto vrij, en dan is t ver lopen met 42 graden. dacht t niet in een gehuurde chevorlet, Matizquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Mirovolos in het oude gedeelte van Rhodos-stad, echt een top restaurantje!
En Lindos is leuk om te bezoeken!
in de schaduw?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goh, was het nog maar 42 graden? Da's toch best te doen? Toen wij er waren was het 58 graden...
quote:
3 dagen windstil vanaf de westkutst was behoorlijk heet , dat wel. maar je gaat voor zon zee en strand. of om niets te doen, dat is me ook goed bevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
44 graden was het in Ixia, met zeewind. Zelfs de Grieken waren aan 't klagen over de hitte.
Het was inderdaad warm ja, denk rond de 50 graden toen wij er waren ..maar zeker de moeite waard!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
lindos bezoeken is alleen keuk vanaf de zeekant. dan ben je meteen bij die burcht, met auto of bus kom je niet verder aan de andere kant van t eiland, alles auto vrij, en dan is t ver lopen met 42 graden. dacht t niet in een gehuurde chevorlet, Matizairco en wegwezen.
niet zo druk, geen/weinig irritante jongerenquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Again het volgende:
En hoe is het met de drukte in oktober? Zag dat er iemand vorig jaar okt geweest was?
zekerquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:21 schreef BobbyJames het volgende:
Damn ..dat is balen! Rhodos is inderdaad erg mooi. Maar genoeg andere mooie plekken over, toch?
een auto huren is niet zo duur, in het seizoen ligt de prijs rond de 40/45 euro voor een kleine wagen. Na het seizoen gaat men vaak stunten met de prijzen en krijg je de auto voor een veel lagere prijs. Tof voor jullie dat het toch doorgaat. Zag de temperaturen, gemiddeld rond de 29 graden. Zeewater 26 gradenquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Again het volgende:
Wij gaan volgende week donderdag 8 daagjes naar Trianda! Heb veel leuke tips al gevonden hier, thanks! Heb er ongelooflijke zin in, hoop dat het nog lekker weer is.
Is het trouwens duur om een auto of scooter te huren?
En hoe is het met de drukte in oktober? Zag dat er iemand vorig jaar okt geweest was?
Lang en smal, voornamelijk bergop (als je onderaan begint), tamelijk rotsachtig en heel veel bomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef Vince22 het volgende:
Ik ga zondag richting Rhodos! Hoe is de vlindervallei rond deze tijd?
Ben in de vlindervallei rond 14 juni vorig jaar geweest. Maar vond het gewoon tegen vallen.Denk echt dat je hier in een latere periode heen moet gaan wil je het allemaal zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef Vince22 het volgende:
Ik ga zondag richting Rhodos! Hoe is de vlindervallei rond deze tijd?
had me mooi geleken, echter wij hebben er echt maar een paar gezien, je kon ze op 1 hand tellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik was er laat in t jaar, augustus/september overgang. Zaten duizenden vlinders, maar ze vlogen niet echt.. Op zich indrukwekkend om een boom te zien gemaakt van vlinders (aangezien je de boom niet meer kon zien). En je hebt dan altijd van die mensen die steentjes gaan gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |