abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52317909
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef BobbyJames het volgende:

[..]

Mirovolos in het oude gedeelte van Rhodos-stad, echt een top restaurantje!
En Lindos is leuk om te bezoeken!
lindos bezoeken is alleen keuk vanaf de zeekant. dan ben je meteen bij die burcht, met auto of bus kom je niet verder aan de andere kant van t eiland, alles auto vrij, en dan is t ver lopen met 42 graden. dacht t niet in een gehuurde chevorlet, Matiz airco en wegwezen.
De Puta Madre
pi_52318836
Goh, was het nog maar 42 graden? Da's toch best te doen? Toen wij er waren was het 58 graden...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52319073
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goh, was het nog maar 42 graden? Da's toch best te doen? Toen wij er waren was het 58 graden...
in de schaduw?
De Puta Madre
pi_52319285
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

in de schaduw?

44 graden was het in Ixia, met zeewind. Zelfs de Grieken waren aan 't klagen over de hitte.
pi_52319353
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

44 graden was het in Ixia, met zeewind. Zelfs de Grieken waren aan 't klagen over de hitte.
3 dagen windstil vanaf de westkutst was behoorlijk heet , dat wel. maar je gaat voor zon zee en strand. of om niets te doen, dat is me ook goed bevallen.
De Puta Madre
pi_52320186
tering en ik vond het 2 jaar geleden in faliraki met 45 graden windstil al een beetje teveel van het goede moet er niet aan denken om met 58 graden rond te lopen
Too much is never enough!
pi_52324278
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

lindos bezoeken is alleen keuk vanaf de zeekant. dan ben je meteen bij die burcht, met auto of bus kom je niet verder aan de andere kant van t eiland, alles auto vrij, en dan is t ver lopen met 42 graden. dacht t niet in een gehuurde chevorlet, Matiz airco en wegwezen.
Het was inderdaad warm ja, denk rond de 50 graden toen wij er waren ..maar zeker de moeite waard!
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_52511140
Heerlijke temperaturen gehad de afgelopen 11 dagen.. wel aan het vervellen.. iets te lang..
  zondag 2 september 2007 @ 22:13:12 #109
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902722
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52904400
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef Dizer het volgende:
En terug naar TRV
Hu. Naar Rhodos? Graag!
De Puta Madre
pi_53255106
Wij gaan volgende week donderdag 8 daagjes naar Trianda! Heb veel leuke tips al gevonden hier, thanks! Heb er ongelooflijke zin in, hoop dat het nog lekker weer is.

Is het trouwens duur om een auto of scooter te huren?
En hoe is het met de drukte in oktober? Zag dat er iemand vorig jaar okt geweest was?
pi_53255556
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Again het volgende:
En hoe is het met de drukte in oktober? Zag dat er iemand vorig jaar okt geweest was?
niet zo druk, geen/weinig irritante jongeren
pi_53256002
Thanks!
pi_53269274
Nou het gaat waarschijnlijk niet door
Geen terugvluchten beschikbaar.. Ze proberen vandaag nog iets te regelen en morgen horen we of we iets anders moeten zoeken.
Baal er flink van! Rhodos lijkt me zo mooi!

Dus nu kunnen we weer op zoek.. Zucht..
pi_53270451
Damn ..dat is balen! Rhodos is inderdaad erg mooi. Maar genoeg andere mooie plekken over, toch?
pi_53270588
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:21 schreef BobbyJames het volgende:
Damn ..dat is balen! Rhodos is inderdaad erg mooi. Maar genoeg andere mooie plekken over, toch?
zeker
en je kunt gewoon een andere keer naar Rhodos
pi_53272163
Maar t blijft kut
Ik wil wel graag naar een grieks eiland. Lijkt me toch mooier dan Turkije ofzo.
Eventueel nog Canarische Eilanden..

Maar liefst Rhodos
pi_53296644
Joepie we gaan toch!!! Mogen zo de tickets ophalen!!
pi_53311032
Tof voor je ..enjoy!
pi_53311395
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Again het volgende:
Wij gaan volgende week donderdag 8 daagjes naar Trianda! Heb veel leuke tips al gevonden hier, thanks! Heb er ongelooflijke zin in, hoop dat het nog lekker weer is.

Is het trouwens duur om een auto of scooter te huren?
een auto huren is niet zo duur, in het seizoen ligt de prijs rond de 40/45 euro voor een kleine wagen. Na het seizoen gaat men vaak stunten met de prijzen en krijg je de auto voor een veel lagere prijs. Tof voor jullie dat het toch doorgaat. Zag de temperaturen, gemiddeld rond de 29 graden. Zeewater 26 graden
Fijne vakantie
pi_53334295
Vandaag teruggekomen van 8 dagen Ixia... het was heerlijk wel weer even wennen aan de temperaturen hier, het was daar elke dag 30 graden...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_53489508
Ik ga morgen en voorspelling is dat het zaterdag ook 30 graden zal gaan zijn!
Ooooh ik kan niet wachtennn
pi_53697437
Ben ook weer terug! Ook wij hadden dagelijks 30 graden nog, gisteravond begon het te onweren en dat hield niet meer op.. Gelukkig vlogen we vanmorgen om 11 uur terug
Wij hebben veeeeeel tijd doorgebracht op Tsambika-Beach! We zijn er echt verliefd op, het is een prachtig zandstrand, niet zo heet als Faliraki, wat rustiger ook. Het ligt in een baai met een paar strandtentjes en verder niks! Heerlijk!
Lindos vond ik ook geweldig, zoooo mooi! Maar wat een klim naar boven zeg, en dat in die hitte! De Acropolis was erg indrukwekkend en dan vooral het uitzicht!
We hebben bijna elke avond gegeten in Rhodos-stad, veel restaurants en vond het ook een redelijke prijs.
Verder was de Filerimosberg met de Acropolis van Ialyssos erg gaaf!
Wij hebben de hele week een scooter gehuurd. We zaten in Ialyssos en hebben alles goed kunnen bereiken, maar zijn niet verder gegaan dan Agathi beach (zijn vooral aan de oostkust geweest de hele week) want je kreeg wel een houten kont lol. Lindos hebben we met de boot gedaan, echt aan te raden, heerlijk ontspannen dagje! Tip: Boek de tickets voor de boot in de Mandrikihaven in Rhodos-stad. Via je hostess betaal je stukken meer.

Nadeel was dat het erg dor was, maarja dat heb je met dat klimaat. Hoor ook vaak dat Rhodos het bloemeneiland wordt genoemd maar heb amper bloemen gezien. Waarschijnlijk doordat het al herfst is
Vond veel ook rondom het toerisme gebouwd, dat is jammer. Haalt wel de charme van een plek weg.

Heb met veel grieken gepraat, en vond het echt idioot, het leven daar. Mensen werken van april tot oktober 7 dagen in de week, vaak om de zondag zijn ze een dagje vrij. Vanaf oktober stopt het met de inkomsten en zitten de meesten Grieken thuis. Tot kerst redden ze het met het geld maar dan wordt het moeilijk.. Van de overheid krijgen ze maandelijks 300 euro, ze moeten dus echt kei en keihard werken in de zomer om de winter dicht te breien.
Petje af voor de Grieken dus, die toch altijd aardig en vrolijk bleven!
pi_53708338
balen he, hoe snel die dagen voorbij gaan

[ Bericht 10% gewijzigd door john6 op 05-10-2007 08:31:16 ]
pi_55867690
Ik ga er dit jaar heen. Ben heel benieuwd. Heb er zin in.
History became legend, legend became myth.
pi_55868854
Goed plan, ik heb t ook weer als voornemen aangenomen. 2008 -> back to Rhodes
Where facts are few, experts are many.
pi_55869301
Ik heb ook geboekt, 8 juni, 8 dagen naar Rhodos, ben benieuwd!!!
pi_55871067
Ik wil ook terug!!! Heb zo'n heimwee
pi_56060535
4e keer voor mij dit jaar: vanaf 24 april, net iets voor de meivakantie dus. Zal wel wat schelen op Schiphol hoop ik. Nadat we vorig jaar Oceanis als accomodatie hadden aangezien Hilton wel erg prijzig was, gaan we dit jaar toch weer naar Hilton. Om de één of andere reden is het dit jaar nog goedkoper ook dan Oceanis vorig jaar

Maargoed, heb er verschrikkelijk veel zin in
pi_56060784
Dat lijkt me echt vreselijk zo'n resort
Ik ben van de kleine familiebedrijfjes Echt cultuur proeven!

T zag er iig wel luxe uit als wij langstuften op ons scootertje
pi_56060892
Het is juist heerlijk, Oceanis viel tegen vanwege de all-in, het enige negatieve over Hilton zijn de prijzen van de drankjes. Maargoed, dat moet je maar voor lief nemen vind ik We verbleven twee keer eerder in 't Hilton en allebei de keren was 't perfect. En dat zeg ik niet zomaar Heerlijk rustig ook vanwege het voorseizoen
pi_57447027
Ik vlieg lekker vanaf Eindhoven. Kan niet wachten tot het zover is.
  maandag 7 april 2008 @ 11:54:30 #133
68726 Versie1
Goede winden..
pi_57886224
Hallo,

Wij gaan de 27ste naar Trianda voor een week.
Kan je zonder brommerrijbewijs een scooter huren. Hebben beiden wel een rijbewijs.
gr
pi_57890219
24 April Hilton is alleen dicht vanwege te weinig boekingen dus nu gaan we naar Rodian Amathus; iemand daar weleens geweest?

Keppurzininnn
pi_57890621
Versie ja dat kan! Wij hadden ook de hele week een scooter, hebben heerlijk gecruised de hele week
Tip: Tsambika Beach Mooiste strand van het eiland!
Faliraki als je wat drukker/toeristischer wilt!
pi_57896890
In de voorjaarsvakantie (27-04 tm 04-05) naar Rhodos. We zitten in een hotel redelijk in 't centrum. Nog geen hoogseizoen dus ongetwijfeld wat rustiger dan in juli etc. Zijn er door de mindere drukte nog plekken die extra de moeite waard zijn om te bekijken. En wat zijn de algemene tips voor Rhodos?

Bvd
pi_57897099
Mijn tips:
Bezienswaardigheden:
-De oude stad (!!)
-De Acropolis van Ialyssos
-Lindos (en acropolis!)

Stranden zie boven

Spreek prijzen van te voren af (taxi ed)
Excursies ter plekke boeken, en niet via je hotel/hostess, scheelt véél geld!

Veel plezier
pi_57898074
Kijk, bedankt voor de tips. Misschien goed om te vertellen, ik ga niet met vrienden oid maar met mn ouders en mn broertje. Een auto wordt er sowieso gehuurd, dus de range van bestemmingen is wat vergroot. Zijn er misschien dan nog een aantal extra mooie plekken? Met deze tips komen we iig een heel eind .
pi_57898544
Monolithos schijnt heel gaaf te zijn, maar daar ben ik zelf niet geweest. Het zuiden schijnt niet echt bijzonder te zijn..

Epta pignes vond ik een mooi stukje natuur.. Maar Kalithea en de Vlindervallei schijnen dat ook te hebben..
pi_57917701
Nice, bedankt!
pi_57938575
Vlindervallei is in de periode dat je gaat helaas nog niet veel te zien. Maar als je vervoer huurt is het gewoon leuk om het eiland rond te rijden. Temperaturen vallen mee, maar als je gewoon de kust blijft volgen kom je rond het hele eiland.
Antony Quin bay is wel leuk, daar is nog de Gunss of Naverone (als ik het goed schrijf) opgenomen.
Als je de kanten van Lindos opgaat, ook leuk om te zien, doorblijven rijden naar Prasonisi, het uiteinde van het eiland. Mooi om te zien, aan de ene kant een ruige zee aan de andere kant een stille zee, met er tussenin een stukje strand van mischien 200 meter.
In ieder geval een mooie vakantie en we horen het wel hoe het is geweest.
De temperaturen liggen rond die tijd tussen de 20 en 25 graden
pi_58146100
Vliegtickets ook binnen, echte chartertijden .

Vertrek A'dam: 5:20

Vertrek Rhodos: 11:00.

@John, nog bedankt voor de tips! We gaan er zeker gebruik van maken!
pi_59358659
Ik ga zondag richting Rhodos! Hoe is de vlindervallei rond deze tijd?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:54:58 #144
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59361043
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef Vince22 het volgende:
Lang en smal, voornamelijk bergop (als je onderaan begint), tamelijk rotsachtig en heel veel bomen.

Met andere woorden: Ik heb geen idee over midden juni. Wel over midden juli, maar daar heb je weinig aan.
pi_59363407
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef Vince22 het volgende:
Ben in de vlindervallei rond 14 juni vorig jaar geweest. Maar vond het gewoon tegen vallen.Denk echt dat je hier in een latere periode heen moet gaan wil je het allemaal zien.

Een hele fijne vakantie toegewenst
pi_59368857
Ik was er laat in t jaar, augustus/september overgang. Zaten duizenden vlinders, maar ze vlogen niet echt.. Op zich indrukwekkend om een boom te zien gemaakt van vlinders (aangezien je de boom niet meer kon zien). En je hebt dan altijd van die mensen die steentjes gaan gooien
Where facts are few, experts are many.
pi_59377601
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik was er laat in t jaar, augustus/september overgang. Zaten duizenden vlinders, maar ze vlogen niet echt.. Op zich indrukwekkend om een boom te zien gemaakt van vlinders (aangezien je de boom niet meer kon zien). En je hebt dan altijd van die mensen die steentjes gaan gooien
had me mooi geleken, echter wij hebben er echt maar een paar gezien, je kon ze op 1 hand tellen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:46:55 #148
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59379113
Nou, ze zien er dus zo uit:

En als ze allemaal op een boom of een rots zitten, ziet het er zo uit:

zaterdag 14 juni 2008 @ 22:42:59 #149
132605 kawotski
Il Dottore
pi_59396766
Mijn tip: Siana, als je het eiland rond gaat. Heeft een leuk kerkje zoals je ze niet vaak ziet, kijk vooral eens binnen. Je kan er ook heerlijk een pitabroodje halen voor weinig aan de weg naast het kerkje.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_60115857
Hopelijk staat alles er nog na de beving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')