dit kies je inderdaad goed:quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef emil23 het volgende:
Zo, de reis is geboekt. Onze keuze is gevallen op hotel Marie, vooral vanwege de ligging.
http://www.jiba.nl/accommodation/index.aspx?id=879
Bedankt voor de tips.
Dan hebben jullie het vliegtuig terug waar wij mee aankomen op 9 augustusquote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga samen met mijn vriendin van 29-07 tot 09-08 naar Kolymbia.
Hotel Relax Bay, all inclusive..![]()
We hebben er echt wéééken over zitten nadenken.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dan hebben jullie het vliegtuig terug waar wij mee aankomen op 9 augustus. Alleen wel zonde dat je all-in bent gegaan, voor dat extra wat je daarvoor betaald ipv logies/ontbijt (en misschien een piepklein beetje) kan je daar vrijwel elke avond uit eten en nog gezellig en zeer goed ook
![]()
Hoeveel dagen ga je ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:39 schreef john6 het volgende:
Mitsis Rodos Village in Kiotari van de week geboekt. Vorig jaar ook naar dit hotel geweest maar toen niet veel van het eiland gezien.
Dit keer via Duitsland geboekt, het voordeel hiervan is dat de dagen die je boekt je ook op vakantie bent en niet twee dagen kwijt bent aan het reizen.
De tiende vertrekken we al.
Veel plezier, mocht je dit nog lezen in een internetcafe!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:49 schreef john6 het volgende:
Net de temperaturen gecheckt, rond de 29 graden en het loopt de komende dagen op. Watertemperatuur 22 graden. Nu nog de uren aftellen, over 24 uur zijn we al geland.
Vorig jaar ben ik er ook geweest, wil je nog wat weten dan ?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef emil23 het volgende:
Als je na terugkomst nog enige leuke tips hebt, houdt ik me warm aanbevolen.
www.lastminute.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef w00h00 het volgende:
Mensen nog een goedkoop appertementje in Rhodos? 8 dagen ergens in het centrum niet te veel op en aan.
Om samen met me vriendin heen te gaan.
Eigenlijk moet je dat zelf ontdekken, zelf heb ik de meeste restaurants natuurlijk ook nog niet gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef emil23 het volgende:
Ach, elke plaats heeft wel zo'n restaurantje waar je gegeten móet hebben, een barretje waar je móet zijn geweest. In zulke tips ben ik altijd geïnterresseerd. Maar het blijft natuurlijk leuk om zelf de boel te ontdekken.
een van de mooie dingen om daar te doen, je hebt een zeer goed zicht onder water daar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef BobbyJames het volgende:
Wij gaan binnenkort lekker 8 dagen naar Trianta, heb er erg veel zin in!
Iemand wel eens in appertementencomplex(je) Rafael geweest?
Is het trouwens een beetje redelijk snorkelen in Rhodos? Dan neem ik namelijk m'n uitrusting mee
Oh wauw ..dat klinkt onwijs goed!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef john6 het volgende:
[..]
een van de mooie dingen om daar te doen, je hebt een zeer goed zicht onder water daar.
Bij de meeste hotels komt er iemand langs voor te duiken, voor 50 euro ben je dan een hele dag weg met de boot, waarbij je instructie krijgt en s'middags 1 duik. je kunt ook voor de helft meegaan en dan kun je op de plek waar ze de hele middag blijven liggen, snorkelen. de boot is van alles voorzien, van uitrusting tot snackbar.
Geen idee wat een bootje huren kost voor een dag,maar om iets te huren daar is echt niet duur. Houdt er wel rekening mee als je ergens gaat snorkelen dat er veel watersport is, daarom mag men daar ook maar officieel op twee plaatsen duiken.Maar er zijn genoeg baaien waar het te doen is.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Oh wauw ..dat klinkt onwijs goed!
Snorkelset gaat dus op zeker mee, thanks!![]()
Eigen bootje huren voor een dag lijkt me ook geweldig. Maar dat zal wel iets duurder zijn, toch?
Toffe tip van dat brood ..thanks!quote:Op zondag 1 juli 2007 08:48 schreef john6 het volgende:
[..]
Geen idee wat een bootje huren kost voor een dag,maar om iets te huren daar is echt niet duur. Houdt er wel rekening mee als je ergens gaat snorkelen dat er veel watersport is, daarom mag men daar ook maar officieel op twee plaatsen duiken.Maar er zijn genoeg baaien waar het te doen is.
Wat mooi is dat ik gedaan heb, is brood meegnomen uit het hotel en dat tijdens het snorkelen in mijn handen gehouden, als je iets verder zwemt heb je echt honderden grotere vissen die je het brood uit de handen eten.
Weet niet aan welke kant van het eiland de plaats ligt waar jij heen gaat. Aan de ene kant is de zee heel rustig terwijl aan de andere kant van het eiland de zee ruwer is. Dat is ook mooi te zien op het einde van het eiland (Prasonisi) waar een smaller strook strand ligt van ongeveer 200 meter breed. Rechts is de zee wild en links heb je een rustige zee.
Mwoa, echt rustig is het nergens in de buurt van Rhodos, ligt er net een beetje aan waar je zit in dat dorpje. Zelf ga ik voor de 2de keer naar Ixia, maar er loopt 1 hoofdweg (kijk maar in de wegenkaarten die je op internet tegenkomt) en daar gaat vrij veel verkeer overheen elke avond , dag , ochtend , nacht , maar zelf heb ik er eigenlijk nooit echt last van gehad omdat ik het verders niet erg vind . En het is vooral in het hoofdseizoen in dat soort toeristische dorpjes overal wel lekker gezellig druk.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Toffe tip van dat brood ..thanks!![]()
Plaats ligt aan de noordwest kant van het eiland (links onder Rhodos-stad) dus aan de rustige kant dan waarschijnlijk.
Komt helemaal goed dan![]()
![]()
We hadden het over de zee, die een rustige en een onrustige kant heeft op het eiland.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, echt rustig is het nergens in de buurt van Rhodos, ligt er net een beetje aan waar je zit in dat dorpje. Zelf ga ik voor de 2de keer naar Ixia, maar er loopt 1 hoofdweg (kijk maar in de wegenkaarten die je op internet tegenkomt) en daar gaat vrij veel verkeer overheen elke avond , dag , ochtend , nacht , maar zelf heb ik er eigenlijk nooit echt last van gehad omdat ik het verders niet erg vind . En het is vooral in het hoofdseizoen in dat soort toeristische dorpjes overal wel lekker gezellig druk.
Ow dat was me even ontgaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
We hadden het over de zee, die een rustige en een onrustige kant heeft op het eiland.
Maar verders heb je wel gelijk![]()
Over die drukke weg is zeker gevaarlijk fietsen ..of kan dat wel?
Waterpark faliraki is een echte aanrader jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef oorsmeer het volgende:
Ben vanmiddag teruggekomen, prima naar mn zin gehad
Bar-street is top, zeker leuk voor jongeren tot de 28/29.
Stranden zijn ook lekker, al zou ik aanradden om aan de west-kust te blijven, daar is het door de wind een stuk aangenamer.
Verder is het een must om naar het water-park in faliraki te gaan (www.water-park.gr), 20e, en een hele dag supertoffe glijbanen
Tenslotte het hotel, ik zat in Belvedere Beach.
Locatie geniaal, zwembad prima, goed eten alleen de kamer was ondermaats klein.
Op zich niet zo'n probleem (jong stel) maar het had wat groter gemogen allemaal
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Waterpark faliraki is een echte aanrader ja![]()
![]()
![]()
![]()
5:15?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef emil23 het volgende:
Zo, eindelijk de tickets binnen. We vliegen volgende week donderdag om 5.15 uur. Was voornemens om met de trein naar Schiphol te gaan, maar dan sta ik daar al om 1.00 uur te kijken.
Zelfde 9 aug, maar gelukkig brengt mijn pa mequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef emil23 het volgende:
Zo, eindelijk de tickets binnen. We vliegen volgende week donderdag om 5.15 uur. Was voornemens om met de trein naar Schiphol te gaan, maar dan sta ik daar al om 1.00 uur te kijken.
Wij ook 9 augustus, maar we vliegen om half 8, en de eerste trein komt half zes aan s ook mooi klotequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Zelfde 9 aug, maar gelukkig brengt mijn pa me![]()
Leuke temperaturen![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wij ook 9 augustus, maar we vliegen om half 8, en de eerste trein komt half zes aan s ook mooi klote
een tip is zoeken naar een zoveeelste gesloten topic over Rhodos, zeikers hier......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef SHARKYKING het volgende:
Iemand nog vrij recent teruggekomen en heb je dan nog een goede tip dat is echt dit jaar hip, of een leuk eetadresje?
Mirovolos in het oude gedeelte van Rhodos-stad, echt een top restaurantje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef SHARKYKING het volgende:
Iemand nog vrij recent teruggekomen en heb je dan nog een goede tip dat is echt dit jaar hip, of een leuk eetadresje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |