PvdAquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef BVO het volgende:
pberends! Ik vraag me nou al een tijdje af wat JIJ eigenlijk stemt normaal gesproken?.
ik heb nog steeds geen post van je....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Dizer het volgende:Mijn usericons, wat doen ze
ik heb ze niet opgeslagen op mijn computer :\'(
D66 gaat toch uit de raad. Zeker met het gezeik van gister erbij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga het nu wel even doen. www.stemwijzer.nl
Ik heb hem al wel gedaan voor Groningen :\'). Daar kwam ik uit op 1 D66 2 VVD 3 Stadspartij.
En Pastors vind ik een exentrieke man.
Dat is groot geheim.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef BVO het volgende:
pberends! Ik vraag me nou al een tijdje af wat JIJ eigenlijk stemt normaal gesproken?.
Neuh hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 gaat toch uit de raad. Zeker met het gezeik van gister erbij.
Quote van Brinkie?quote:
Ik heb in Groningenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga het nu wel even doen. www.stemwijzer.nl
Ik heb hem al wel gedaan voor Groningen :\'). Daar kwam ik uit op 1 D66 2 VVD 3 Stadspartij.
En Pastors vind ik een exentrieke man.
Centraal gewoon, het roze dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef Airelle het volgende:
BVO welke deelgemeente zal ik doen. Of gewoon centraal?
Whihihiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
en voor je \'t weet gaat \'t weer over politiek hier..........
Nieuw Rechts :') is vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Dit is mijn lijst.!
VVD
Nieuw Rechts
Leefbaar Rotterdam
D66
Ja daarom mijn ':o'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuw Rechts :\') is vanMichiel Smit
.
.
Net of alle achterban van D66 nu weg is. Oké er zijn fouten gemaakt (hele domme inderdaad). Maar het is echt niet zo dat iedereen nu bij die partij wegrent.quote:
Mwah haha. Jij haalt dus overal de VVD als hoogste. Ik bijna overal... behalve in Groningen daar had ik d66.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef BVO het volgende:
Ik heb in Rdam trouwens heeeeel duidelijk VVD, daar ver achter LR, CDA, Nieuw Rechts en D66.
Arnhem:
1. VVD
2. Zuid Centraal
3. NVU
4. PvdA
5. Fractie Jaspers
Maar daar moest ik er best wat overslaan, omdat ik niet wist waar ze het over hadden :\').
Ja dat is zo. Vandaar dat ik ook op Nieuw Rechts uitkom. Ik de landelijke politiek ben ik vleesch noch visch (links nog rechts dus). Of misschien gematigd rechts.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef pberends het volgende:
Bij zo\'n gemeentepolitieke stemwijzer kun je best bij een extreem-rechtse partij uitkomen, terwijl je misschien zelf wel links bent. Dat komt omdat op onderwerpen van gemeentelijk niveau nauwelijks een typische linkse of rechtse positie in te nemen valt. Is het slopen van een brug rechts? Is het sluiten van winkels op zondag links? Nee, dat zegt allemaal weinig.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah haha. Jij haalt dus overal de VVD als hoogste. Ik bijna overal... behalve in Groningen daar had ik d66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |