Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo\'s waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Imam El Moumni zit er nog, hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook tegen opgetredenDie imam\'s worden toch ook het land uitgezet
Gebeurt nog wel. Vanmiddag op CNN. Iran hervat alle nucleaire verrijkingsactiviteiten en wil geen inspecteurs toestaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Eightball het volgende:
Daarom stel ik ook voor om die nucleaire site\'s van Iran met een fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
Ik kan me in zekere mate woede voorstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Binnen 30 minuten een grote parkeerplaats met hier en daar een oliepomp.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Sorry, maar als \'de westerse wereld\' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
Vanwege spotprents :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Dat was de franse vlag trouwens..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Ludwig het volgende:
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.
En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
Ik voel mij beledigd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Offtopic gelulquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Het Westen moet helemaal niets. Jullie zijn hier niet de baas. Wij bepalen nog altijd zelf wat voor normen er in ons land gelden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
Ik zie je alleen maar domme argumenten maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Maar dat zal wel tegengesproken worden![]()
juist ......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
.... eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben..........
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?quote:
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..quote:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen... logisch gevolg...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Ja, maar het is een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
Fout.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Terrorisme heeft dus niks met superioriteit te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Reken maar dat de vs hard getroffen was..
Nou, dan weet je wat je te doen staat.quote:
tuurlijk kan jij je dat heel goed voorstellen, ik had niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo'n moord en aanval op het Westen?quote:
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef rutger05 het volgende:
In elke religie, levensbeschouwing of politieke stroming bevinden zich wel gevaarlijk gestoorden. Helaas is dat op het moment een vrij grote groep bij de moslims, maar er zijn natuurlijk genoeg vrome moslims die niet radicaal zijn. Het gevaar bestaat dat zij als groep ook verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van de radicale groep. In het Westen moet men een keiharde vuist maken tegen deze radicalen en daarbij oppassen dat wij de onschuldigen niet treffen.
Van Gogh was al geruime tijd ''lekker'' bezig. De reactie was al geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo\'n moord en aanval op het Westen?
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
al gereageerd hierop, lees maar terugquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Er is geen goed en slecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Nee, heeft ie geen goed woord voor over.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef ScienceFriction het volgende:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen Marokkanen... logisch gevolg...
Hoeft niet, duidelijk genoeg allemaal gezien je andere reacties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
al gereageerd hierop, lees maar terug
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Bombie het volgende:
[..]
Er is geen goed en slecht.
Er is alleen zij en wij; Onze belangen en hun belangen.
Er zijn alleen onverenigbare werelden.
En nogmaals... de planeet is te klein voor beide kampen.
So act on it. Als wij het niet doen, doen zij het.
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
ik dacht meer aan genetic-warquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...
Ik dacht meer een een leeswedstrijdquote:
Het zijn zijn homiez, izzie mee opgegroeid weet je, rezpect enzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |