Verder geldt dit ook voor "huilie" posts en "verkapt posts" Deze worden vanaf heden niet meer ge-edit, maar zonder pardon verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef KeessieK het volgende:
huilie... :\')
wannabee mod!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef 2609 het volgende:
[..]
Verder geldt dit ook voor \\\"huilie\\\" posts en \\\"verkapt posts\\\" Deze worden vanaf heden niet meer ge-edit, maar zonder pardon verwijderd
mag je niet zeggen!
jah voor een weekje maar lucille werner had me ongebannedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:31 schreef M.Ram het volgende:
jij was toch geband 2609
ik heb er geen enkelequote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef Tiemie het volgende:
hoezo zou je daarvan schrikken, je hebt toch wel een paar kloontjes achter de hand.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je gebruikt je account van je echte user wel wanneer deze kloon gebanned is bedoel je!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je niet zoveel kuttopics zou openen, hoef je ook niet elke keer te vrezen dat je weer gebanned bent.
Oh my godquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef 2609 het volgende:
Is dat niet duidelijk dan? Dat ik steeds schrik omdat het lijkt alsof ik gebanned ben terwijl dat helemaal niet zo is
Vraag om een permban. Dan weet je zeker dat je niet kan posten. En dan zijn wij ook blij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef 2609 het volgende:
Is dat niet duidelijk dan? Dat ik steeds schrik omdat het lijkt alsof ik gebanned ben terwijl dat helemaal niet zo is
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vraag om een permban. Dan weet je zeker dat je niet kan posten. En dan zijn wij ook blij.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je niet zoveel kuttopics zou openen, hoef je ook niet elke keer te vrezen dat je weer gebanned bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |