quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef 2609 het volgende:
jah man allemaal haters
maar volgende keer betere OP maken hoor!
jah want anders word ie gesloten want je moet echt een goede OP hebben ik heb er ervaring mee mijn topics sluiten ze ook somsquote:
is mij ook wel eens overkomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah want anders word ie gesloten want je moet echt een goede OP hebben ik heb er ervaring mee mijn topics sluiten ze ook soms![]()
grappig hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
zeur niet zo, je klaagt nav het gedrag wat andere FOK!kers vertonen dus jij maakt je er nu ook schuldig aan
je had m wel doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
zeur niet zo, je klaagt nav het gedrag wat andere FOK!kers vertonen dus jij maakt je er nu ook schuldig aan
een smilie zegt echter meer dan vele woorden kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef whosvegas het volgende:
ik wou een klacht indienen over de openingspost van ts
Wat hij zegt... alle klagende fokkers aan hoge bomen ophangen enzo...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef De_Handelaar het volgende:
ja, t zijn een stel vieze NSB\\\'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |