En terecht, want... Talpa is echt kutquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef piere het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat in dit topic flink gezeken gaat worden over Talpa![]()
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last vanquote:
Als je op deze manier redeneert is heel KLB overbodig. Want dan geldt: klagen? niet zeuren. Zeikstraal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef DLTF het volgende:
[..]
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last van
^^quote:
De wedstrijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef DLTF het volgende:
[..]
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last van
quote:
Volgens mij moet jij toch maar eens met je ouders gaan praten over je seksuele voorlichtingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En terecht, want... Talpa is echt kut.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond weer Kopspijkers koppensnellers bij Talpa!![]()
Nep fanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond weer Kopspijkers bij Talpa!![]()
Maar daar willen ze per uur voor betaald krijgen. Anders weigeren ze informatie bloot te geven :'(.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Forcefuzz het volgende:
Volgens mij moet jij toch maar eens met je ouders gaan praten over je seksuele voorlichting.
hij is niet eens recht ttdomquote:
Wat een woordspelingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar daar willen ze per uur voor betaald krijgen. Anders weigeren ze informatie bloot te geven :\'(.
Hmm, een kenner.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
De wedstrijden
Koppels
NSE
Wilfred Gene
Van Speijk
Jack Spijkerman
Koppensnellers
John de Mol
Reclame
Gooise hoeren
Buurt op stelten
Jort Kelder
Talpa
Ik denk dat hij een beter beleidsplan had moeten schrijven. En een code of conduct.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef King_of_Kool het volgende:
Talpa zuigt inderdaad, zo\'n commerciele kutzender hoort hier niet op de buis...
John de Mol heeft bij het bedenken/ontwerpen van een nieuwe zender niet gekeken naar de Kritische Succes Factoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |