En terecht, want... Talpa is echt kutquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef piere het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat in dit topic flink gezeken gaat worden over Talpa![]()
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last vanquote:
Als je op deze manier redeneert is heel KLB overbodig. Want dan geldt: klagen? niet zeuren. Zeikstraal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef DLTF het volgende:
[..]
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last van
^^quote:
De wedstrijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef DLTF het volgende:
[..]
die reactie bedoel ik dus, kots over jezelf heen man, aansteller, haal m van je tv af, nergens last van
quote:
Volgens mij moet jij toch maar eens met je ouders gaan praten over je seksuele voorlichtingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En terecht, want... Talpa is echt kut.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond weer Kopspijkers koppensnellers bij Talpa!![]()
Nep fanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond weer Kopspijkers bij Talpa!![]()
Maar daar willen ze per uur voor betaald krijgen. Anders weigeren ze informatie bloot te geven :'(.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Forcefuzz het volgende:
Volgens mij moet jij toch maar eens met je ouders gaan praten over je seksuele voorlichting.
hij is niet eens recht ttdomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |