quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef RuneRose het volgende:
Een barbiepop?
Ik zeg dan ook niet dat dat slecht isquote:Op maandag 6 februari 2006 14:08 schreef steeg het volgende:
volgens de spelregels krijg je bij topic 10 in dezelfde maand dubbele punten...
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een coherent plot?
"geen tijd, geen tijd, hoezeer het me ook spijt"quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik weet et al
te laat te laat te laat te laat te laat te laat.
een zakhorloge
betrekkelijk makkelijk want moet eigenlijk leren...quote:Nick the Greek: I'll need a sample.
Tom: Ahh, no can do I'm afraid.
Nick the Greek: What's that? Some place near Katmandu? Meet me halfway, mate.
Ja dahaag !quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef KillerRabbit75 het volgende:
En nu weer een vraag over Franse films aub..
dolle_hond + 1quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
donderdag?
ik bedoel plaatsen als in stedenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Sokolsky het volgende:
Kantoor en dat eh... amusementsparkje.
jawohlquote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Sokolsky het volgende:
Wenen en Linz?
Da's het vliegveld van Zürich toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:46 schreef dolle_hond het volgende:
kloten ligt wel in zwitserland hoor
opletten bij finkers voortaan
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's het vliegveld van Zürich toch?
Ik was gewoon het vraagteken vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef wyccie het volgende:
Oh ik had helemaal niet verwacht dat het goed zou zijn, ook omdat Lonewolf zo stellig Happiness antwoordde
Lang geleden dat ik een punt scoorde. Ik zal eens een vraag bedenken.... die komt zometeen *hier* te staan.
En die komt van jou.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu het antwoord nog.
& Identity & House of the Spiritsquote:
niet editten aubquote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef 7eVeNL het volgende:
erm?
dat zei ik ook, na een edit van een halve minuut
niet meer doen dusquote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef 7eVeNL het volgende:
erm?
dat zei ik ook, na een edit van een halve minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |