dit zie ik ook wel gebeurenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Mogelijke flaters:Saudi-Arabië begint met een tegenvallend aperitiefje (verlies tegen Tunesië), vervolgens een hoofdgerecht dat zwaar op de maag ligt (verpulvering doro Spanje) om vervolgens kennis te maken met een afstraffend toetje (vernedering door Oekraïne). Bij het kijken van de blunders is het aanbevolen om voor voldoende versnaperingen en verkoelingen te zorgen.
Daarom ken ik een advies voor Van Basten: stuur Ruud weer terug naar Gemert of Manchester en stel Klaas-Jan (Huntelaar, red.) op.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:08 schreef Napalm het volgende:
Van Nistelrooij. Na een k*t-seizoen een k*t-WK.
De NL-verdediging
quote:Wij worden de absolute flater van het WK 2006
Als jij serieus denkt dat zulke spelers zoiets nodig hebben om zich op te laden en scherp te maken voor een WK heb je er weinig verstand van.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef NY_Giant het volgende:
Van Nistelrooy en Kuijt. Die kunnen lekker rustig, zonder echte concurrentie (Huntelaar), naar het WK. Ze zullen dus niet scherp zijn en dat zou ons wel eens kunnen opbreken.
Natuurlijk zullen ze zich allebei willen bewijzen en het is misschien ook wat overdreven gesteld, maar concurrentie zorgt nu eenmaal voor (extra) scherpte. De grootste concurrent is weggevallen en dat zullen ze heus niet onprettig vinden.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat zulke spelers zoiets nodig hebben om zich op te laden en scherp te maken voor een WK heb je er weinig verstand van.
Ik denk dat er nu eerder een last van hun schouders is gevallen en het vertrouwen dat ze nu hebben gekregen niet zullen beschamen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:11 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze zich allebei willen bewijzen en het is misschien ook wat overdreven gesteld, maar concurrentie zorgt nu eenmaal voor (extra) scherpte. De grootste concurrent is weggevallen en dat zullen ze heus niet onprettig vinden.
Komop joh niet scherp zijn tis Nisterooys eerste en denk ik laatste WK, die is wel scherp hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef NY_Giant het volgende:
Van Nistelrooy en Kuijt. Die kunnen lekker rustig, zonder echte concurrentie (Huntelaar), naar het WK. Ze zullen dus niet scherp zijn en dat zou ons wel eens kunnen opbreken.
Dat hoop ik dan maar, maar je weet ook niet hoe Van Nistelrooy uit deze, voor hem, moeilijke periode zal komen. En ook Kuyt was nou niet echt in vorm de laatste maanden. Maar laten we er maar het beste van hopen, ondanks dat we de spits die het best in vorm is thuislaten.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu eerder een last van hun schouders is gevallen en het vertrouwen dat ze nu hebben gekregen niet zullen beschamen.![]()
Die gaan zeker door schat ze hoog in Maar togo angola dat soort landen hebben er niks te zoekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef marsu het volgende:
Argentinië ligt er in de groepsfase al uit.
In 2010 is hij 33/34, dan kan hij nog best mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:15 schreef MarkNMGN het volgende:
van Nistelrooy speelt z'n eerste en laatste WK, dus die scherpte is er echt wel, al ging die in z'n eentje...
En spelers hebben idd voor het WK geen concurrentie nodig om scherp te blijven.
Nee, we hebben zat spitsen tegen die tijd die veel beter zijn, denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In 2010 is hij 33/34, dan kan hij nog best mee.
Tegen die tijd is Huntelaar al vaste spits en hoor je iedereen "Ruud van wie?"quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
gelukkig halen we de kwartfinalequote:Op zondag 14 mei 2006 17:22 schreef MrBadGuy het volgende:
De NOS, omdat Nederland in de eerste ronde er uit ligt en ze daarom zeer veel reclame inkomsten missen. De volgende EK en WK-rechten die geveild worden gaan daarom naar Talpa
Talpa wordt dus de grote winnaar van dit WK![]()
Jaaaaaa wat Dikkie de dikzak Advocaat gaat er echt een zooitje van maken.quote:
De Belgen worden voor de zoveelste keer weer een drama met hun afbraakvoetbal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van welke landen en spelers verwacht jij dat ze grandioos door de mand zullen vallen op het WK 2006?
Ik twijfel of die ene scheids hele wedstrijden kan afbrekenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef Ippon het volgende:
[..]
De Belgen worden voor de zoveelste keer weer een drama met hun afbraakvoetbal.![]()
Kluivert-verhaalquote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heeft Zuid-Korea een type à la Jan Mulder, die Advocaat publiekelijk aan de schandpaal nagelt als het elftal na drie rondes weer naar huis mag?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Jaaaaaa wat Dikkie de dikzak Advocaat gaat er echt een zooitje van maken.
(valt me op dat iedereen bijna alle deelnemers zit op te noemen, maar geen individuele spelers/trainers)
Gaat Ali Daei nog steeds meedoen? Die gast is dik 37. Een paar balletjes opwachten gaat hem echt niet meer lukken.
Overigens met alle respect voor Cocu die ook van die leeftijd is, maar dat is ook een hele andere type voetballer.
Je kan geen drama vormen op het WK als je niet eens meedoet.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:35 schreef Ippon het volgende:
[..]
De Belgen worden voor de zoveelste keer weer een drama met hun afbraakvoetbal.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |