ik ga komend weekendquote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef dennismoore het volgende:
*cadeaucheque van ici paris twv 15 euro weggooi*
:').
mja, hij was geldig t/m januari he?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef tehrockstar het volgende:
. je had hem naar mij kunnen sturen.
waarom had je er dan niks mee gedaan.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef dennismoore het volgende:
[..]
mja, hij was geldig t/m januari he?
omdat ik retegoed ben in uitstellenquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef tehrockstar het volgende:
waarom had je er dan niks mee gedaan.
ik wil ook naar londen.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef crazydutchpunk het volgende:
[gj gaat zo een ticket naar london halen]
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
no way haha.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
heb ik wat gemist?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
wil jij erin?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nachtquote:
een badpak.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nacht![]()
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.quote:donderdag 16 februari 2006 om 13.00 uur openen beauty and the beast-castleden stanley burleson, mariska van kolck en carolina mout* de boekententoonstelling beauty and the beast in de centrale bibliotheek, prinsengracht 587
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanksquote:op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef crazydutchpunk het volgende:
wonderer:
[..]
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.
graag uw naam, e-mailadres en telefoonnummer vermelden.
wat voor jou?
kreeg een mailtje.
toppiequote:op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanks
ik ook aan jou!quote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik ook aan jou!
je remix dan..ikluister m keivaak op mn nieuwe telefoontje.
veel plezier. idols weer?quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef crazydutchpunk het volgende:
ik ben richting amsterdam centraal en studio 22..
cyb, je remix word trouwens goed verspreid via msn..mn broertje had m op zn mp3speler en zn halve klas wil m hebben
hebben jullie kuug nog op kunnen vrolijkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef xman het volgende:
haha gister ang3l en kugariken tegengekomen in club rouge te breda..
het was erg gezellig!!
allebeiquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef 2609 het volgende:
is dit nou echt een homotopic of kan je in dit topic homos in de maling nemen ofzo
ja slimmerikquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef tehrockstar het volgende:
ik had cdp\'s foto opgeslagen, maar ik kan \'em even niet vinden.
't zag er allemaal best vrolijk uit bij die kuug.quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef jerruh het volgende:
[..]
hebben jullie kuug nog op kunnen vrolijken
*terug heb zitten lezen.*
same here hoor bb_koning, same herequote:op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef bb_koning het volgende:
na lange tijd ben ik er weer, ik heb jullie allemaal gemist.![]()
zijn we hier weer met zn tweetjes? de nachtdienst is nog niet eens begonnenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef stroekie het volgende:
[..]
same here hoor bb_koning, same here
![]()
ja hele bio ritme in de war en zo van het dagenlang niet kunnen fokkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef bb_koning het volgende:
[..]
zijn we hier weer met zn tweetjes? de nachtdienst is nog niet eens begonnen![]()
hoe heb je dan nu weer voor elkaar gekregenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef luqas het volgende:
deze krijg ik deze week thuisgestuurd, gratis en voor niks.
[afbeelding]
willen we dat wel weten...quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:16 schreef stroekie het volgende:
[..]
hoe heb je dan nu weer voor elkaar gekregen
![]()
oh ik merkte alleen gisteravond en vanochtend dat het down was, maar daar kan ik niet echt wakker van liggenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef stroekie het volgende:
[..]
ja jij ook weer van harte welkom just-dennis![]()
ook weer blij dat fok in de lucht is ?
volgens mij heb ik fok wat langer moeten missen en heb ik volgens mij na onze abba exchange deze week niets meer gepost tot vanmiddagquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef just-dennis het volgende:
[..]
oh ik merkte alleen gisteravond en vanochtend dat het down was, maar daar kan ik niet echt wakker van liggen
de donkere dagen tussen kerst en oud en nieuw zijn definitief voorbij jaquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef dennismoore het volgende:
met daglicht naar de supermarkt,.
as't effe ken wil ik die ook...quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef luqas het volgende:
deze krijg ik deze week thuisgestuurd, gratis en voor niks.
[afbeelding]
ooit was ik hip omdat mijn phone polyfone ringtones had, maar toen kwamen camera's en mp3-spelers ingebouwd in phones en ik loop alweer achterquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
as\'t effe ken wil ik die ook...
laat maar niet aan cdp lezen dat jij hem gratis krijgt, volgens mij heeft hij er heel wat voor neergelegd
hey vrouwquote:
dat zuigtquote:op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef burner82 het volgende:
geweldige dag met frank gehad![]()
belt me ma net, dat me oma weer int ziekenhuis ligt
![]()
quote:
ja, echt klote, maja, goeie nieuws, ziek als ze is, ruzie heeft ze al met verpleegstersquote:
klopt toch?quote:
jij vindt het toch ook niet leuk als ze flikker tegen je zeggen?quote:
whehe... da's toch ook geen tijd man!quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:39 schreef burner82 het volgende:
[..]
ja, echt klote, maja, goeie nieuws, ziek als ze is, ruzie heeft ze al met verpleegstersze is het er ook nie mee eens, da ze om 5.30 smorgens ontbijt krijgt
in anoniem bruin papier zonder afzender?quote:
nee, want ik ben homo, en da mogen ze wel zeggenquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
jij vindt het toch ook niet leuk als ze flikker tegen je zeggen?
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
whehe... da\'s toch ook geen tijd man!
wat heeft ze eigenlijk?
nee. in bruin papier met een oranje strik.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
in anoniem bruin papier zonder afzender?
ieuw, een tumor.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef burner82 het volgende:
[..]
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...
hm, dus mer gewond dan ziek. da's altijd wel beter, geloof ik. als je echt ziek bent, da's veel kloteriger...quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef burner82 het volgende:
[..]
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...
ja, maja, veel bloed verloren, nie meer uit der woorden komen, af en toe stukken weglaten en zo.... maar da kan doort bloedverlies komen...quote:op zaterdag 4 februari 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
hm, dus mer gewond dan ziek. da\'s altijd wel beter, geloof ik. als je echt ziek bent, da\'s veel kloteriger...
of een stroke..quote:op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef burner82 het volgende:
[..]
ja, maja, veel bloed verloren, nie meer uit der woorden komen, af en toe stukken weglaten en zo.... maar da kan doort bloedverlies komen...
nope, me tante had de huisarts gebeld, die vervolgens weer een ambulance had gebeld.. me tante is logopediste, en meerderheid van de mensen die ze helpt, hebben da gehad, dus ze kent al de symptomen en zoquote:
ah, gelukkigquote:op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef burner82 het volgende:
[..]
nope, me tante had de huisarts gebeld, die vervolgens weer een ambulance had gebeld.. me tante is logopediste, en meerderheid van de mensen die ze helpt, hebben da gehad, dus ze kent al de symptomen en zo
nou na die opmerking van henk jan, die er duidelijk van schrokquote:op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef jerruh het volgende:
is ie nou homo?>
woensdag avond op rtl 7 kan je het nog eens allemaal aan je voorbij zien komenquote:op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef burner82 het volgende:
volgens mij heb k wat gemistwanneer is de herhaling?
woensdag. rtl7 geloof ik.quote:op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef burner82 het volgende:
volgens mij heb k wat gemistwanneer is de herhaling?
ze deed gewoon zijn shirt omhoogquote:op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef stroekie het volgende:
[..]
en die emiel sandtke/sander loman uit vuurzee ook hoor![]()
waaaat?quote:
ik moet je nog even gelijk gevenquote:
ruim een uur wordt er niks gepost, en dan posten we tegelijkquote:
ach ja idols is weer achter de rug en dan komt hier langzaam maar zeker weer wat leven in het topicquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
ruim een uur wordt er niks gepost, en dan posten we tegelijk
laat ons nou in de waan dat we telepatisch contact hebbenquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef stroekie het volgende:
[..]
ach ja idols is weer achter de rug en dan komt hier langzaam maar zeker weer wat leven in het topic![]()
hey, ik ken mijn sexshopsquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef stroekie het volgende:
[..]
ik moet je nog even gelijk geven
heb gisteravond nog veld onderzoek gedaan en inderdaad is dat pand met die vlag voorzien van een zwarte gevel![]()
ik wa sniet eens idols aan't kijkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
laat ons nou in de waan dat we telepatisch contact hebben
het een sluit het ander absoluut niet uit hoorquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
laat ons nou in de waan dat we telepatisch contact hebben
en ik kom er te weinig dat blijkt wel weerquote:
kwam je door de hg straat? heb je m'n appartementje gezien?quote:op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef stroekie het volgende:
[..]
en ik kom er te weinig dat blijkt wel weer![]()
maar ik kwam vanuit de heilige geest gelopen en ging toen dus links af, maar op dat stuk kwam ik de hele blauwe gevel dus nergens tegen, dus die zal ik dan tochwel richting grote berg gezien hebben
gaafheidquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef stroekie het volgende:
[..]
oh en wonderer ik had arthur gisteren in de trein naar huis weer bij me![]()
geen ideequote:op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
en wat zit er nou toch voor bloederigs in dat pakje in blair witch??
quote:
wat een typerende opmerking voor iemand die in zn broek scheet bij het zien van de filmquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef burner82 het volgende:
[..]
geen ideezag eruit als een tand of zo
ben nie voor niets in de bios in slaap gevallen
nee, ik vind het een boutfilm. maar ik denk, ik kijk nog een stukje, misschien zie ik nu wel wat het was. maar niet dus. en dat einde slaat ook nergens op.quote:op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef bb_koning het volgende:
[..]
wonderer, vind je bwp echt een leuke film? ik heb de film 1 kee rgezien en kreeg er na een half uur genoeg van, dat cameraperspectief gaat irriteren![]()
waardeloos einde, voor een waardeloze filmquote:op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, ik vind het een boutfilm. maar ik denk, ik kijk nog een stukje, misschien zie ik nu wel wat het was. maar niet dus. en dat einde slaat ook nergens op.
sweet dreams burnerquote:op zondag 5 februari 2006 00:01 schreef burner82 het volgende:
maar, k ga pittenmoet morgen beetje helder en wakker zijn
trustuh
'ja, dat klopt, niemand heeft wat zinnigs te melden' of 'ja, ik heb wel wat zinnigs te melden'?quote:
ik ben morgen waarschijnlijk in rotterdam. *nudge* *wink*quote:
weer kijken naar b and the b ?quote:op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ben morgen waarschijnlijk in rotterdam. *nudge* *wink*
als er nog kaartjes zijn, last minute naar beauty and the beast. en ik woon in veenendaal.quote:op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef bb_koning het volgende:
wat ga je daar doen?
mag ik overigens vragen wat je woonplaats is?![]()
is maar 1 mogelijkheidquote:op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef bb_koning het volgende:
[..]
\'ja, dat klopt, niemand heeft wat zinnigs te melden\' of \'ja, ik heb wel wat zinnigs te melden\'?![]()
musicals, very sophisticatedquote:op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
als er nog kaartjes zijn, last minute naar beauty and the beast. en ik woon in veenendaal.
plus een minuut of tien met de metro naar het luxorquote:op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef bb_koning het volgende:
[..]
musicals, very sophisticated
uiteraard weet ik niet waar veenendaal is, maar volgens ns.nl ben je 1 uur en 17 minuten onderweg![]()
bb_koning wat ben je vandaag in een exploring moodquote:op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef bb_koning het volgende:
[..]
musicals, very sophisticated
uiteraard weet ik niet waar veenendaal is, maar volgens ns.nl ben je 1 uur en 17 minuten onderweg![]()
http://www.luxortheater.nl/4-programma.htmlquote:op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
plus een minuut of tien met de metro naar het luxor
maar goed, laatste voorstelling, zal wel uitverkocht zijn, dus voor ik 14 piek aan de trein ga uitgeven, wil ik eerst weten of er nog kaartjes zijn.
bb moet toch wat sfeer in de tent brengenquote:op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef stroekie het volgende:
[..]
bb_koning wat ben je vandaag in een exploring mood![]()
ik vind m een trolquote:op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef just-dennis het volgende:
eigenlijk is eric szmanda best lekker
of lekker, nou ja
lief![]()
toevallig was dit de foto die ik op google vond waarop ik mn oordeel baseerdequote:
haha googlelaarquote:op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef bb_koning het volgende:
[..]
toevallig was dit de foto die ik op google vond waarop ik mn oordeel baseerde![]()
ja blijkbaar moeten de mensen er nog aan wennen dat ze hier weer kunnen postenquote:op zondag 5 februari 2006 00:41 schreef bb_koning het volgende:
[..]
bb moet toch wat sfeer in de tent brengen
ah, maar ik wil wel eerste rang, he?quote:op zondag 5 februari 2006 00:40 schreef bb_koning het volgende:
[..]
http://www.luxortheater.nl/4-programma.html
er zijn nog kaarten![]()
eerste rang, doet me denken aan eerste klas, dat doet me dan weer denken aan bussines class en de stoelen die daar staan doen me weer denken aan de stoelen van een audi a8. en daar heb ik dus in gezetenquote:op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
ah, maar ik wil wel eerste rang, he?dat ding kan nu geen verbinding maken met de server, dus ik bel morgen wel. misschien dat er kaarten zijn teruggebracht.
toen je begon over stoelen en bussiness class schoot mij direct dat verhaal van die ier en koreaan te binnen die elkaar aan hun gerief hielpen in de bussines class van klmquote:op zondag 5 februari 2006 00:57 schreef bb_koning het volgende:
[..]
eerste rang, doet me denken aan eerste klas, dat doet me dan weer denken aan bussines class en de stoelen die daar staan doen me weer denken aan de stoelen van een audi a8. en daar heb ik dus in gezeten![]()
verdorie, stroek, je maakt wat mee, zeg!quote:op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef stroekie het volgende:
[..]
toen je begon over stoelen en bussiness class schoot mij direct dat verhaal van die ier en koreaan te binnen die elkaar aan hun gerief hielpen in de bussines class van klm![]()
ik wilde er naar linken, maar dat werkt nog niet goedquote:op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef bb_koning het volgende:
[..]
verdorie, stroek, je maakt wat mee, zeg!
mag ik daar meer over horen![]()
verder terug dan [homo] 1597 ga ik nietquote:op zondag 5 februari 2006 01:10 schreef stroekie het volgende:
[..]
ik wilde er naar linken, maar dat werkt nog niet goed
moet je even via mijn posts kijken, dan zie je dat verhaal vanzelf
en nee ik zat er niet bij
mijn vliegtuig verhaal gaat over dronken russen en de overlast die ze bezorgen
maar als je dat graag wil horen dan vertel ik het wel hoor![]()
staat in nieuws en achtergrondenquote:op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef bb_koning het volgende:
[..]
verder terug dan [homo] 1597 ga ik niet![]()
vertel maar, dan weet ik wat me te wachten staat als ik wanneer ik groot ben op zakenreisjes ga in bussines class![]()
beide verhalen zijn wel vermakelijkquote:op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef stroekie het volgende:
[..]
staat in nieuws en achtergronden
mannen vervolgd om sex in vliegtuig
maar mijn avontuur speelde in de monkey class hoor
was in het vliegtuig van klm vanuit lima in peru terug naar amsterdam. dan wordt er op bonaire een tussenlanding gemaakt, vliegtuig voorzien van nieuw fuel en de crew gewisseld
er waren 2 russen die op het vliegveld al aardig hadden geofferd aan bachus en daar in het vliegtuig meer door wilden gaan. maar de crew was gestopt met hun drank te verstrekken. daar maakten de heren nogal een punt van en lieten dat in harde russische bewoordingen blijken. en ze wilden van niemand wat aannemen. crew had ondertussen de directe passagiers in hun nabijheid al verhuisd vanwege de overlast, en nadat purser en piloot en iedereen ze al gewaarschuwd habben bleven ze door zieken. en zijn ze door 4 mannelijke bemanningsleden besprongen en in de boeien geslagen en op bonaire aan de politie over gedragen en kreeg de crew een staande ovatie.
ik moet zeggen ik heb nog nooit zo\'n goed inflight programma van klm gehad![]()
alleen wel zielig voor de mensen uit de bussines class want die hebben amper mensen gezien. heel de bemanning was achterin present
ja ze tonen wel aan dat het werk van een steward/purser niet saai hoeft te zijnquote:op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef bb_koning het volgende:
[..]
beide verhalen zijn wel vermakelijk![]()
stewards zijn allemaal gayquote:op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef stroekie het volgende:
[..]
ja ze tonen wel aan dat het werk van een steward/purser niet saai hoeft te zijn
wat bungelt dat leuk :')quote:op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef bb_koning het volgende:
http://www.youtube.com/w/sebastian-spectacle?v=leg46cuhozw&search=sebastian%20spectacle
das schwanz der sebastian kehl![]()
penissen in erectie zijn ook wel leuk, maar slap vind ik ze zo schattigquote:
ooh, stephen heeft zo'n lekker kontje... *zwijmel*quote:op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef bb_koning het volgende:
[..]
penissen in erectie zijn ook wel leuk, maar slap vind ik ze zo schattig![]()
(ik ben eigenlijk meer een billenman, amar dat terzijde)
mwahquote:op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
ooh, stephean heeft zo\\\'n lekker kontje... *zwijmel*
kennelijk valt hij op 21-jarigenquote:op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef ang3l het volgende:
filia schreef op 2006-02-05 01:52:28
heyhey alles goed? tori amos, goeie muziek johmaar uhm (a) ben je echt 27?
hij is 16
op twee meter van mijn neus stond hij op het toneel, voorover gebogen, met zijn kontje te schudden. hij had mazzel dat ik geen pik heb...quote:
ik heb er wel 1quote:op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
op twee meter van mijn neus stond hij op het toneel, voorover gebogen, met zijn kontje te schudden. hij had mazzel dat ik geen pik heb...
zeg, lees eensquote:op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
op twee meter van mijn neus stond hij op het toneel, voorover gebogen, met zijn kontje te schudden. hij had mazzel dat ik geen pik heb...
ik volgens mij ook.quote:
weet ik, ik liet me even meeslepen door mijn herinneringen...quote:op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef ang3l het volgende:
[..]
zeg, lees eens
ik had de quote aangepast
ik had douwe bij mequote:
*shake shake*quote:op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
weet ik, ik liet me even meeslepen door mijn herinneringen...rij één...
en niet zo bescheiden, jij hebt vast ook een heerlijk achterwerk
en en en?quote:
mocht ik naar de meet komen, dan kan ik achter je lopen om de eerse bewering te checken, echter ben ik nog aan het bedenken hoe ik bovenstaande bewering ga verifierenquote:
vier stuksquote:
o da's niet zo moeilijk hoorquote:op zondag 5 februari 2006 02:33 schreef bb_koning het volgende:
[..]
mocht ik naar de meet komen, dan kan ik achter je lopen om de eerse bewering te checken, echter ben ik nog aan het bedenken hoe ik bovenstaande bewering ga verifieren![]()
gewoon voelen.quote:op zondag 5 februari 2006 02:33 schreef bb_koning het volgende:
[..]
mocht ik naar de meet komen, dan kan ik achter je lopen om de eerse bewering te checken, echter ben ik nog aan het bedenken hoe ik bovenstaande bewering ga verifieren![]()
quote:
zo klinkt het inderdaad niet moeilijkquote:
quote:op zondag 5 februari 2006 02:58 schreef ang3l het volgende:
de lichten uit, de kaarsen aan, deken op de bank, goede film in de dvd-speler, red valley chocolate tea met honing erin, olijven, tapenade en toastjes, chippies ... can life be any better?
o ja... een leuke vent/jongen naast me op de bank die met me meekijkt
komt dan toch goed uit,quote:op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef bb_koning het volgende:
bb gaat weg, als ik opschiet, dan ben ik om 5 uur bij steven
(nee joh, ik ga slapen
)
verdoriequote:op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef stroekie het volgende:
[..]
komt dan toch goed uit,
dan is de film net afgelopen en kunnen jullie samen gaan slapen![]()
sweet dreams bb_koningquote:op zondag 5 februari 2006 03:09 schreef bb_koning het volgende:
[..]
verdorienu ben ik bng voor de dromen die ik straks ga krijgen
doei![]()
![]()
is er niemand van de kids bij je dan?quote:op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef theatermama het volgende:
had me maar gebeld
er staan er 7 aanquote:
groene olijven hebben altijd een krachtigere smaak dan zwartequote:op zondag 5 februari 2006 03:13 schreef ang3l het volgende:
[..]
is er niemand van de kids bij je dan?
ow, de zwarte olijven hebben niet echt veel smaak en er zit een pit in
owquote:op zondag 5 februari 2006 03:14 schreef stroekie het volgende:
[..]
groene olijven hebben altijd een krachtigere smaak dan zwarte![]()
culinaire ontwikkeling gaat met vallen en opstaanquote:op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef ang3l het volgende:
[..]
owik ben begonnen met groen te leren eten ....
had ik beter andersom kunnen doen, nou vallen deze tegen
dan hoop ik voor je dat het nog luktquote:op zondag 5 februari 2006 03:30 schreef wonderer het volgende:
ik ga ook slapen, moet om 12 uur bellen voor kaartjes.
gezondheidquote:op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef sunjammer het volgende:
*nies*
quote:op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef dennismoore het volgende:
jeumig, wat een ontzettend valse muziek, van pat metheny.
housequake is een club/housefeestconcept georganiseerd door erick-e en roog, waarbij funky house de boventoon voert. en fedde le grand komt ook, die ken ik van de rechter, hele toffe deejay.en het is in de escape. leuk feest met leuke muziek en meestal ook leuke mensenquote:
ik zou het er zelf waarschijnlijk vreselijk vinden aangezien funky-house een muzieksoort is die zo ongeveer het meest van mijn favoriete soorten muziek verwijderd is. maar als je er wel van houdt, is het vermoedelijk heel erg leuk.quote:op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef jerruh het volgende:
[..]
housequake is een club/housefeestconcept georganiseerd door erick-e en roog, waarbij funky house de boventoon voert. en fedde le grand komt ook, die ken ik van de rechter, hele toffe deejay.en het is in de escape. leuk feest met leuke muziek en meestal ook leuke mensen.
zeer diplomatiekquote:op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef luqas het volgende:
[..]
ik zou het er zelf waarschijnlijk vreselijk vinden aangezien funky-house een muzieksoort is die zo ongeveer het meest van mijn favoriete soorten muziek verwijderd is. maar als je er wel van houdt, is het vermoedelijk heel erg leuk.
ga je mee straks?quote:op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef cybart het volgende:
* cybart wil zichzelf vandaag klem gaan zuipen
middag trouwens!
thanks, but no thanks...quote:
ik ga voor olympisch goudquote:op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef dennismoore het volgende:
op hoeveel meter afstand?
ik mis liever, en dat het dan op een man terecht komtquote:op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef weemz het volgende:
volgens guinness bestaat er nog geen record \\\'honing in thee gooien\\\'... dus doe je best!
ik moet die nog steeds vrijspelen, mis 1 stuk armor.quote:op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef dennismoore het volgende:
\'k ga xmen2 maar weer \'s aanzwengelen.
speel \'m nu uit met ironman practisch in z\'n eentje..
veel plezier, voor grieks?quote:op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef tehrockstar het volgende:
ik ga leren.
hoezo, je moet toch leren wat je vriendje lekker vindt?quote:
da weet k nu ook wel alquote:op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
hoezo, je moet toch leren wat je vriendje lekker vindt?
die onderste fotoquote:op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef jerruh het volgende:
ok deze beelden kunnen schokkend zijn voor alcohollozen....
jerre goes to a heterobar waar vrouwen op de bar dansen en er menig alcoholhoudend drankje de revue passeert
gevolg: jerre bezopen :\').
[afbeelding]
met een vriend die naar eindhoven kwam om ff te gaan feesten
een half uur later, na een aantal shotjes, biertjes, wodka limepjes, meer shotjes en meer bier....
[afbeelding]!
geen baco voor mij, alleen bierquote:op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef jerruh het volgende:
ow, actiefoto! er staat een bacootje naast met mijn hand eromheen>
ik hoop het nietquote:op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
ach, ben je ooit uitgeleerd in een relatie dan?
ik drink alleschquote:op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef burner82 het volgende:
[..]
geen baco voor mij, alleen bier![]()
kwil alleen nog wel eens afsluiten met een dubbele whiskey, maar dan moet ik toch meteen maken dat ik thuis kom, want dan gaan me lampjes toch heeeeel erg snel uit, na een avond bier![]()
dan is dit een aanrader, eerst paar biertjes, daarna 3 tequilla, verder hele avond flink aant bier, en daarna dubbele whiskeyquote:
omdat ik ze niet kenquote:op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef cybart het volgende:
jerruhgoe bezig
ben trots op oew!
en waarom heeft niemand me ooit verteld dat belle and sebastian geweldige muziek maakt
ook stoer:
[afbeelding]
downloaden dan!!!!quote:op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef jerruh het volgende:
[..]
omdat ik ze niet ken
en wanneer gaan we weer es roken en eten? en dan markie meenemen!~:).
ik begin met bier, daarna baco's, wodka lime, shotjes dropshot of sambucca, wijntjes, southern comfort, corona en aan het einde een paar colaatjesquote:op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef burner82 het volgende:
[..]
dan is dit een aanrader, eerst paar biertjes, daarna 3 tequilla, verder hele avond flink aant bier, en daarna dubbele whiskey
en hopen dat er vrienden zijn, om je mee naar huis te slepen
heb je zoveel depritijd na valentijn geplanned ?quote:op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef cybart het volgende:
[..]
downloaden dan!!!!
euhm, na de 17de heb ik weer zeeeeeeeeeeeeeeeeen van tijd
die colaatjes, kan ik me wel weer in vinden, de southern comfort en corona ook, maar de rest... doe mij maar gewoon bierquote:op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef jerruh het volgende:
[..]
ik begin met bier, daarna baco\'s, wodka lime, shotjes dropshot of sambucca, wijntjes, southern comfort, corona en aan het einde een paar colaatjes.
haha, ja ik moet bijkomen van de schrik van wederom een lege brievenbus :'(quote:op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef jerruh het volgende:
[..]
heb je zoveel depritijd na valentijn geplanned ?.
is goed! deze week ga ik sowieso nog wat met mark afspreken dus dat komt wel goed!
quote:op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef jerruh het volgende:
whahahaha altijd leuk om oude dingen tegen te komen op de compu van je pa en ma...
[afbeelding]
*kuch*.quote:op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef cybart het volgende:
jerruhgoe bezig
ben trots op oew!
en waarom heeft niemand me ooit verteld dat belle and sebastian geweldige muziek maakt
ook stoer:
[afbeelding]
quote:
dat klinkt zeker als een goed weekend. geen houten kop aan overgehouden, hoop ikquote:op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef vlarp het volgende:
[..]
yeah! zeker wel. gisteren een fokker gemeet. erg leuk geweest. ik heb weer gepooled in tijden, en gewonnen!. en de kroeg daarna in geweest, en best aangeschoten uitgekomen
.
magic rulesquote:op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef tech het volgende:
[..]
dat klinkt zeker als een goed weekend. geen houten kop aan overgehouden, hoop ik
ik heb gisteren met een groepje (waarvan ik er een aantal van de sportclub ken) zitten kaarten.. magic the gathering nog wel... ik had het nog nooit gezien en ik had ook niet verwacht dat ik het zou snappen, maar het was best lachen.en laat geworden...
als je gezellig had meegelezen, had je je conclusie kunnen trekken.quote:op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef tehrockstar het volgende:
magic, is dat zo\'n suf kaartenspel? :\')
blijkbaar.quote:op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef tech het volgende:
[..]
als je gezellig had meegelezen, had je je conclusie kunnen trekken.
het is inderdaad een kaartspel. jij vindt het ongetwijfeld suf...
speel het eerst eens, geef daarna een oordeel...quote:op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef tehrockstar het volgende:
[..]
blijkbaar.
geef mij maar echte speelkaarten enzo.
de 'lachen van het huilen'-smiley... een flink aantal avatars... de logica om in de quote een aanhalingsteken te kunnen weergeven.... to name but a few.quote:op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef waxxer het volgende:
goed, wat is er allemaal van die servers verdwenen?
quote:op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef tech het volgende:
de \'lachen van het huilen\'-smiley... een flink aantal avatars... de logica om in de quote een aanhalingsteken te kunnen weergeven.... to name but a few.
als we google toch niet hadden... je identiteit is gewaarborgd door google®quote:op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef waxxer het volgende:
ow, gevonden... derde plaatje bij google
hij doet het alleen niet meer :')quote:op zondag 5 februari 2006 19:20 schreef tech het volgende:
[..]
als we google toch niet hadden... je identiteit is gewaarborgd door google®![]()
na vier maanden weer?!quote:op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef blubberzwijn het volgende:
hallooowtjesmorgen weer naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |