ik ga komend weekendquote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef dennismoore het volgende:
*cadeaucheque van ici paris twv 15 euro weggooi*
:').
mja, hij was geldig t/m januari he?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef tehrockstar het volgende:
. je had hem naar mij kunnen sturen.
waarom had je er dan niks mee gedaan.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef dennismoore het volgende:
[..]
mja, hij was geldig t/m januari he?
omdat ik retegoed ben in uitstellenquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef tehrockstar het volgende:
waarom had je er dan niks mee gedaan.
ik wil ook naar londen.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef crazydutchpunk het volgende:
[gj gaat zo een ticket naar london halen]
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
no way haha.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
heb ik wat gemist?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
wil jij erin?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nachtquote:
een badpak.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nacht![]()
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.quote:donderdag 16 februari 2006 om 13.00 uur openen beauty and the beast-castleden stanley burleson, mariska van kolck en carolina mout* de boekententoonstelling beauty and the beast in de centrale bibliotheek, prinsengracht 587
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanksquote:op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef crazydutchpunk het volgende:
wonderer:
[..]
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.
graag uw naam, e-mailadres en telefoonnummer vermelden.
wat voor jou?
kreeg een mailtje.
toppiequote:op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanks
ik ook aan jou!quote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik ook aan jou!
je remix dan..ikluister m keivaak op mn nieuwe telefoontje.
veel plezier. idols weer?quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef crazydutchpunk het volgende:
ik ben richting amsterdam centraal en studio 22..
cyb, je remix word trouwens goed verspreid via msn..mn broertje had m op zn mp3speler en zn halve klas wil m hebben
hebben jullie kuug nog op kunnen vrolijkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef xman het volgende:
haha gister ang3l en kugariken tegengekomen in club rouge te breda..
het was erg gezellig!!
allebeiquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef 2609 het volgende:
is dit nou echt een homotopic of kan je in dit topic homos in de maling nemen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |