ik ga komend weekendquote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef dennismoore het volgende:
*cadeaucheque van ici paris twv 15 euro weggooi*
:').
mja, hij was geldig t/m januari he?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef tehrockstar het volgende:
. je had hem naar mij kunnen sturen.
waarom had je er dan niks mee gedaan.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef dennismoore het volgende:
[..]
mja, hij was geldig t/m januari he?
omdat ik retegoed ben in uitstellenquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef tehrockstar het volgende:
waarom had je er dan niks mee gedaan.
ik wil ook naar londen.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef crazydutchpunk het volgende:
[gj gaat zo een ticket naar london halen]
quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
no way haha.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef dennismoore het volgende:
[..]
misschien mag je met bij cdp in de koffer?
heb ik wat gemist?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
wil jij erin?quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
jullie \'h\' is behoorlijk uitgedund! is de helft naar een ander forum vertokken na gisteren?!![]()
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nachtquote:
een badpak.quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik niet..beetje koud..maar zie wel wat k aandoe die nacht![]()
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.quote:donderdag 16 februari 2006 om 13.00 uur openen beauty and the beast-castleden stanley burleson, mariska van kolck en carolina mout* de boekententoonstelling beauty and the beast in de centrale bibliotheek, prinsengracht 587
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanksquote:op zaterdag 4 februari 2006 15:07 schreef crazydutchpunk het volgende:
wonderer:
[..]
wilt u hierbij aanwezig zijn, meld u dan vóór 11 februari aan via pr@oba.nl.
graag uw naam, e-mailadres en telefoonnummer vermelden.
wat voor jou?
kreeg een mailtje.
toppiequote:op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah, ik wou gaan maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen. maar ach, kan me in ieder geval aanmelden, toch? thanks
ik ook aan jou!quote:
quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef crazydutchpunk het volgende:
[..]
ik ook aan jou!
je remix dan..ikluister m keivaak op mn nieuwe telefoontje.
veel plezier. idols weer?quote:op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef crazydutchpunk het volgende:
ik ben richting amsterdam centraal en studio 22..
cyb, je remix word trouwens goed verspreid via msn..mn broertje had m op zn mp3speler en zn halve klas wil m hebben
hebben jullie kuug nog op kunnen vrolijkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef xman het volgende:
haha gister ang3l en kugariken tegengekomen in club rouge te breda..
het was erg gezellig!!
allebeiquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef 2609 het volgende:
is dit nou echt een homotopic of kan je in dit topic homos in de maling nemen ofzo
ja slimmerikquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef tehrockstar het volgende:
ik had cdp\'s foto opgeslagen, maar ik kan \'em even niet vinden.
't zag er allemaal best vrolijk uit bij die kuug.quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef jerruh het volgende:
[..]
hebben jullie kuug nog op kunnen vrolijken
*terug heb zitten lezen.*
same here hoor bb_koning, same herequote:op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef bb_koning het volgende:
na lange tijd ben ik er weer, ik heb jullie allemaal gemist.![]()
zijn we hier weer met zn tweetjes? de nachtdienst is nog niet eens begonnenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef stroekie het volgende:
[..]
same here hoor bb_koning, same here
![]()
ja hele bio ritme in de war en zo van het dagenlang niet kunnen fokkenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef bb_koning het volgende:
[..]
zijn we hier weer met zn tweetjes? de nachtdienst is nog niet eens begonnen![]()
hoe heb je dan nu weer voor elkaar gekregenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef luqas het volgende:
deze krijg ik deze week thuisgestuurd, gratis en voor niks.
[afbeelding]
willen we dat wel weten...quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:16 schreef stroekie het volgende:
[..]
hoe heb je dan nu weer voor elkaar gekregen
![]()
oh ik merkte alleen gisteravond en vanochtend dat het down was, maar daar kan ik niet echt wakker van liggenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef stroekie het volgende:
[..]
ja jij ook weer van harte welkom just-dennis![]()
ook weer blij dat fok in de lucht is ?
volgens mij heb ik fok wat langer moeten missen en heb ik volgens mij na onze abba exchange deze week niets meer gepost tot vanmiddagquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef just-dennis het volgende:
[..]
oh ik merkte alleen gisteravond en vanochtend dat het down was, maar daar kan ik niet echt wakker van liggen
de donkere dagen tussen kerst en oud en nieuw zijn definitief voorbij jaquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef dennismoore het volgende:
met daglicht naar de supermarkt,.
as't effe ken wil ik die ook...quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef luqas het volgende:
deze krijg ik deze week thuisgestuurd, gratis en voor niks.
[afbeelding]
ooit was ik hip omdat mijn phone polyfone ringtones had, maar toen kwamen camera's en mp3-spelers ingebouwd in phones en ik loop alweer achterquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
as\'t effe ken wil ik die ook...
laat maar niet aan cdp lezen dat jij hem gratis krijgt, volgens mij heeft hij er heel wat voor neergelegd
hey vrouwquote:
dat zuigtquote:op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef burner82 het volgende:
geweldige dag met frank gehad![]()
belt me ma net, dat me oma weer int ziekenhuis ligt
![]()
quote:
ja, echt klote, maja, goeie nieuws, ziek als ze is, ruzie heeft ze al met verpleegstersquote:
klopt toch?quote:
jij vindt het toch ook niet leuk als ze flikker tegen je zeggen?quote:
whehe... da's toch ook geen tijd man!quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:39 schreef burner82 het volgende:
[..]
ja, echt klote, maja, goeie nieuws, ziek als ze is, ruzie heeft ze al met verpleegstersze is het er ook nie mee eens, da ze om 5.30 smorgens ontbijt krijgt
in anoniem bruin papier zonder afzender?quote:
nee, want ik ben homo, en da mogen ze wel zeggenquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
jij vindt het toch ook niet leuk als ze flikker tegen je zeggen?
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
whehe... da\'s toch ook geen tijd man!
wat heeft ze eigenlijk?
nee. in bruin papier met een oranje strik.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
in anoniem bruin papier zonder afzender?
ieuw, een tumor.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef burner82 het volgende:
[..]
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...
hm, dus mer gewond dan ziek. da's altijd wel beter, geloof ik. als je echt ziek bent, da's veel kloteriger...quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef burner82 het volgende:
[..]
ze was geopereerd aan haar been, tumor eruit gehaald.. maar das gaan ontsteken, en een abces had zich naar buiten gewerkt en zo, dus met de ambulance weer naart ziekenhuis... en nu gaan ze maandag kijken wat ze gaan doen, en wanneer ze naar huis mag...
ja, maja, veel bloed verloren, nie meer uit der woorden komen, af en toe stukken weglaten en zo.... maar da kan doort bloedverlies komen...quote:op zaterdag 4 februari 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
hm, dus mer gewond dan ziek. da\'s altijd wel beter, geloof ik. als je echt ziek bent, da\'s veel kloteriger...
of een stroke..quote:op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef burner82 het volgende:
[..]
ja, maja, veel bloed verloren, nie meer uit der woorden komen, af en toe stukken weglaten en zo.... maar da kan doort bloedverlies komen...
nope, me tante had de huisarts gebeld, die vervolgens weer een ambulance had gebeld.. me tante is logopediste, en meerderheid van de mensen die ze helpt, hebben da gehad, dus ze kent al de symptomen en zoquote:
ah, gelukkigquote:op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef burner82 het volgende:
[..]
nope, me tante had de huisarts gebeld, die vervolgens weer een ambulance had gebeld.. me tante is logopediste, en meerderheid van de mensen die ze helpt, hebben da gehad, dus ze kent al de symptomen en zo
nou na die opmerking van henk jan, die er duidelijk van schrokquote:op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef jerruh het volgende:
is ie nou homo?>
woensdag avond op rtl 7 kan je het nog eens allemaal aan je voorbij zien komenquote:op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef burner82 het volgende:
volgens mij heb k wat gemistwanneer is de herhaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |