Kan je vandaag nieuw toetsenbord gaan halen zeker?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
De hele dag op de F5 toets zitten rammen :\\\')![]()
Waar we het gisteravond over hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
Welke downtime?
Vertel eens, hoe is het om buiten te zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef Lone_Gunman het volgende:
Ik ben naar BUITEN geweest en heb 20 kilometer in de sneeuw gewandeld, resultaat 2 dagen brak door zere benen![]()
\"Zoals het klokje op Fok! tikt, tikt het nergens\"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is het om buiten te zijn?
Can't remember.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Waar we het gisteravond over hadden.
Hier zijn de vogels hees geworden....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:10 schreef devillin het volgende:
Ik heb atmosphere deluxe gedownload waaruit ik het geluid van een open haard heb gejat dat ik vervolgens heb omgezet van wav naar mp3 en toen via mp3fe 55 minuten lang heb gemaakt en daarna heb gebrand.
Nu heb ik openhaardgeluid in de auto...... gezellig >:O
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:58 schreef RealZeus het volgende:
ik heb gevloekt ,gescholden,de computer tot in den treure herstart omdat ik dacht dat mijn internetverbinding niet goed was en toen heb ik stichting Korrelatie gebeld en de SOS hulplijn en de GGZ.
Ben ik nu Fok!-verslaafd?
Maar helemaal goed is het nog niet want ik zie mijn avater niet.![]()
ijsmeis.zipquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef SCH het volgende:
Ik heb gebeden voor iteejer en gemasturbeerd op foto\'s van yvonne
FOK-verrader!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
F5\'en en vreemdgaan met een ander forum :\')
Maar goudquote:
Kansloosquote:
op me werk,.. gewoon echt werken ook nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:59 schreef TranceAction het volgende:
Ja dat zegt genoeg over je leven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |