nee. een boek van tolstoj lezen in een trein en iemand ontmoeten.quote:op maandag 6 februari 2006 23:50 schreef hijodedios het volgende:
wat, dat van die tieten en die kierkegaard?
ik jat niks, ik rijd alleen maar zwart. en niet eens dat, toen.quote:op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef tobbes het volgende:
je hebt dit gejat uit een boek en wel: de laatste dagen van arjan de visser.
dan had die scene zo uit het boek van de visser kunnen komenquote:op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef ringo het volgende:
[..]
ik jat niks, ik rijd alleen maar zwart. en niet eens dat, toen.
ik vind dat altijd heel vreemd, als mensen in boeken boeken lezen. maar dat is een truckje hè, daar heb ik het al eens eerder over gehad. dan ben je in je boek aan het lezen hoe iemand een boek leest en dan denk je: 'goh, ik ben ook een boek aan het lezen. i can relate to this.' grappig hè, hoe schrijvers dat doen. daar denken ze vast lang en diep over na.quote:op maandag 6 februari 2006 23:50 schreef tobbes het volgende:
[..]
nee. een boek van tolstoj lezen in een trein en iemand ontmoeten.
tolstoj kennende zal het een dikke pil zijn. kende dit boek echter nog niet.quote:op vrijdag 3 februari 2006 00:25 schreef hoanscage het volgende:
l.n. tolstoj de kreutzersonate isbn: 9041701001 f 16,-
de kreutzersonate, dagboek van een krankzinnige en heer en knecht zijn drie indrukwekkende verhalen uit tolstoj's immense productie. meer nog dan de beroemde romans oorlog en vrede en anna karenina laten zij zien hoe tolstoj gekweld werd door de spanning tussen zijn behaag-en genotszucht en de hoge ideëele en intellectuele eisen die hij aan zichzelf stelde.
bron
zware kost voor in de trein.
ja, leuk hè, leuk hè! zo kwam ik er laatst nog een tegen. ik las een zin. 'in the morning, it was morning and i was still alive.' toen dacht ik: 'goh, dat overkwam mij nou vanochtend ook!'quote:op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef tobbes het volgende:
mjah dit is een manier om je lezer zich te laten identificeren met een karakter.
dan kan ik je aanraden eens rayuela, een hinkelspel van julio cortázar te lezen. daarin is het namelijk andersom: dat je het boek leest en denkt: het boek leest met mij mee.quote:op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef hijodedios het volgende:
ik vind dat altijd heel vreemd, als mensen in boeken boeken lezen. maar dat is een truckje hè, daar heb ik het al eens eerder over gehad. dan ben je in je boek aan het lezen hoe iemand een boek leest en dan denk je: 'goh, ik ben ook een boek aan het lezen. i can relate to this.' grappig hè, hoe schrijvers dat doen. daar denken ze vast lang en diep over na.
neuh. een novelle van 128 pagina's.quote:op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef -wolf- het volgende:
tolstoj kennende zal het een dikke pil zijn.
en, was 't wat?quote:
ik moet het nog uitlezen. druk druk &zo.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef hijodedios het volgende:
en, was 't wat?
meteen op nummer 1 zetten.quote:ik heb dat boek dat meeleest genoteerd op 't turflijstje van films, boeken, tentoonstellingen en meer van dat soort geneuzel die mensen me hebben aangeraden. je staat op plaats nummer 54.
zal ik jou ook iets aanraden, gewoon, voor de goede orde, enzo?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef ringo het volgende:
[..]
ik moet het nog uitlezen. druk druk &zo.
[..]
meteen op nummer 1 zetten.
sla ik nooit af.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef hijodedios het volgende:
zal ik jou ook iets aanraden, gewoon, voor de goede orde, enzo?
dazai osamu - no longer human. nou ja, dat was 'm weer voor vandaag.quote:
waarvan akte.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:08 schreef hijodedios het volgende:
dazai osamu - no longer human. nou ja, dat was 'm weer voor vandaag.
okay. dan ga ik irish coffee drinken en daarna een ongestelde hoer beffen. rawk.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef ringo het volgende:
[..]
waarvan akte.en nu ga ik een novelle uitlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |