quote:op donderdag 2 februari 2006 23:54 schreef thaleia het volgende:
kun je "een blik van marsepein" even illustreren met een plaatje?
dit vind google ervan:quote:op donderdag 2 februari 2006 23:54 schreef thaleia het volgende:
kun je "een blik van marsepein" even illustreren met een plaatje?
tevergeefs.quote:op donderdag 2 februari 2006 23:59 schreef seneca het volgende:
dude. heb je de pagina al gevonden waar haar nummer op staat?
hij zag eruit als iemand die wel wat intellectuele bagage kan gebruikenquote:
quote:op vrijdag 3 februari 2006 00:34 schreef flurry het volgende:
hij zag eruit als iemand die wel wat intellectuele bagage kan gebruiken![]()
had gekund.quote:op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef byte_me het volgende:
als je nou heel simpel had geantwoord:
\\\"ik heb liever je nummer\\\"
had je heel dit topic niet hoeven openen. nu kun je je de komende tijd vor je kop slaan waarom je geen ballen hebt. 5 woordjes en je leven had er anders uit gezien.
dat is een goed idee ja. grote kans dat ze er dan weer zit. (loop naar de toilet achterin de trein en ga voorin de trein zitten, kun je d'r niet missen als ze er is)quote:op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef atreidez het volgende:
volgende week, zelfde trein, zelfde tijdsucces!
dat was ik!quote:op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
wie was ook alweer die fokster die opzichtig met kierkengaard in de trein ging zitten, en dan pissig werd als men haar aansprak vanwege haar lekkere tieten ipv het boek?
ik weet niet goed waar je het over hebt. ik kan me wel een topic herinneren waarin frenkie zijn minderwaarigheidscomplex op mij zat te botvieren en me hooghartigheid verweet. maakte ik de indruk eronder gebukt te gaan?quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef #ANONIEM het volgende:
heb je nog steeds last van frenkie? een tijd terug zat hij in een topic van je te kloten..
nee je hield je juist heel sterk hoor. en het had geen bedoeling, vroeg het me gewoon af. je mag weer ontopic gaan hoorquote:op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef claudia_x het volgende:
ik weet niet goed waar je het over hebt. ik kan me wel een topic herinneren waarin frenkie zijn minderwaarigheidscomplex op mij zat te botvieren en me hooghartigheid verweet. maakte ik de indruk eronder gebukt te gaan?
ik zou graag nog even ontopic gaan, maar ik heb geen idee wat hiervan de bedoeling is.
ik bedoel de bedoeling van dit topic.quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef #ANONIEM het volgende:
nee je hield je juist heel sterk hoor. en het had geen bedoeling, vroeg het me gewoon af. je mag weer ontopic gaan hoor![]()
ik ookquote:op zaterdag 4 februari 2006 18:50 schreef claudia_x het volgende:
ik bedoel de bedoeling van dit topic.![]()
www.hetliefdesverhaal.nlquote:op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef ringo het volgende:
ik zat vanmiddag in de trein naast een meisje dat een boek las. kon de neiging niet bedwingen telkens naar haar te kijken. bij hollands spoor keek ze terug - en lachte. heel mooi. daarna las ze haar laatste bladzij uit. ze sloeg het boek dicht en borg het op in haar tas.ik probeerde vluchtig de titel te lezen. dat zag ze. weer die mooie lach.
we naderden het eindpunt. ze stond op, haalde het boek uit haar tas en liet het me zien.
leo n. tolstoj, de kreutzersonate.
"dat ken ik niet", zei ik. "is het mooi?"
"je mag het hebben", antwoordde zij met een blik van marsepein. toen stopte de trein; ze draaide zich om en stapte uit.
natuurlijk ben ik niet achter haar aangegaan. dat zou al te prozaïsch wezen.
maar nu ben ik wel verliefd.
ik denk dat hij doelt op een hele zoete blik.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef slarioux het volgende:
hoe kijk je marsepein?
ken je de ts persoonlijk ofzo? hoe weet jij nou weer hoe zulke mensen denken en wat ze bedoelen?quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef chowi het volgende:
ik denk dat hij doelt op een hele zoete blik.
erm hello? inlevingsvermogen? en weten hoe marsepein smaakt?quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ken je de ts persoonlijk ofzo? hoe weet jij nou weer hoe zulke mensen denken en wat ze bedoelen?
ik zeg het niet met zekerheid, ik veronderstel het, pauper.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ken je de ts persoonlijk ofzo? hoe weet jij nou weer hoe zulke mensen denken en wat ze bedoelen?
klinkt als een contact advertentie uit het meest gestolen tijdschrift van nederland... rails....quote:op donderdag 2 februari 2006 23:37 schreef ringo het volgende:
ik zat vanmiddag in de trein naast een meisje dat een boek las. kon de neiging niet bedwingen telkens naar haar te kijken. bij hollands spoor keek ze terug - en lachte. heel mooi. daarna las ze haar laatste bladzij uit. ze sloeg het boek dicht en borg het op in haar tas.ik probeerde vluchtig de titel te lezen. dat zag ze. weer die mooie lach.
we naderden het eindpunt. ze stond op, haalde het boek uit haar tas en liet het me zien.
leo n. tolstoj, de kreutzersonate.
"dat ken ik niet", zei ik. "is het mooi?"
"je mag het hebben", antwoordde zij met een blik van marsepein. toen stopte de trein; ze draaide zich om en stapte uit.
natuurlijk ben ik niet achter haar aangegaan. dat zou al te prozaïsch wezen.
maar nu ben ik wel verliefd.
en groot gelijk. wat the fuck heeft kierkegaard nu te melden? tieten, die spreken. tieten spreken. ik versta de tiet maar kierkegaard niet.quote:op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
wie was ook alweer die fokster die opzichtig met kierkengaard in de trein ging zitten, en dan pissig werd als men haar aansprak vanwege haar lekkere tieten ipv het boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |