abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37321253
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef LostFormat het volgende:
In nighttown cafe was 't ook gratis. Dat maakt al dat gezeur nog krommer.

Iemand nog een pluchen pistooltje of kruisje gekocht?
dat was inderdaad nogal vaag

en die pistool en kruis.... wat moest je daarmee?
pi_37321468
Niks. Speelgoed voor volwassenen. Kunst met een knipoog ofzo. Vriend en vriendin van me hebben ze gemaakt. Heb er zelf ook nog wat in elkaar zitten knutselen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_37321528
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef LostFormat het volgende:
In nighttown cafe was 't ook gratis. Dat maakt al dat gezeur nog krommer.

Iemand nog een pluchen pistooltje of kruisje gekocht?
Serieus? , dan is het inderdaad wel erg krom ja.
pi_37328329
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb me uitermate vermaakt. Hoogtepunten:
professor X op de donderdag. Hele dikke oldschool electro. Tof om dat weer eens te horen.
65daysofstatic, erg energiek en lekkere herrie.
Wolf eyes, feedbacke en elektronicagepiel, verrassend en erg meeslepend.
Sickoakes vond ik nog wel het sterkst, jammer dat het zo slecht overkwam door de rumourigheid en geluidsproblemen. Hele mooie filmische postrock. Godspeed maar dan wat meer uitgesponnen en rustig.
black dice, knoppengepiel is altijd tof. Miste alleen een beetje een lijn er in. Maar zeker erg goed te doen.
I-F viel een beetje tegen als laatst.

Dik nadeel: gezeik bij de plee voor 50 cent. Heb je 40 euro entree betaald gaan ze moeilijk lopen doen als je die 50 cent te gortig vind. Sorry, ik heb het niet ruim, van wat ik daar wegzeik kan ik een dag eten. Eerste dag al gezeur, tweede dag er zelfs bijna door uitgezet. Plasnazis, gatverdamme.
daar was een tijdje geleden een hele discussie over met de consumentenbond en de vakbond voor wc-juffrouwen, er kwam uiteindelijk uit dat je wettelijk gezien niets hoeft te betalen voor de wc en dat die 50 cent gezien kan worden als fooi
pi_37328515
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

daar was een tijdje geleden een hele discussie over met de consumentenbond en de vakbond voor wc-juffrouwen, er kwam uiteindelijk uit dat je wettelijk gezien niets hoeft te betalen voor de wc en dat die 50 cent gezien kan worden als fooi
Ja, probeer dat maar eens uit te leggen met twee schreeuwende wcmongolen voor je en een aap van de security in je nek.
pi_37329337
heb je uiteindelijk betaald of niet?
pi_37329439
Vrijdag wel (uit eigen initiatief overigens), zaterdag was ik toch echt blut. Toen moest ik m'n verontschuldigingen aanbieden van de securitygasten aan de wcsjakies . "Heeje sorry hee, dat ik blut ben "
pi_37330010
Maar je wist het zaterdag dan wel, waarom ging je dan niet naar de wc's in het cafe? Dit lijkt me beetje confrontatie opzoeken...maargoed.
(ik vind overigens dat je gelijk heb, 50 cent is belachelijk voor de wc en het hele gedoe er om heen als je niet kan/wil betalen is nog belachelijker.)
pi_37330545
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:25 schreef Fiama het volgende:
Maar je wist het zaterdag dan wel, waarom ging je dan niet naar de wc's in het cafe? Dit lijkt me beetje confrontatie opzoeken...maargoed.
(ik vind overigens dat je gelijk heb, 50 cent is belachelijk voor de wc en het hele gedoe er om heen als je niet kan/wil betalen is nog belachelijker.)
Je hebt wat biertjes op. Je moet nodig zeiken. En je ziet links van je een wc. Keuze snel gemaakt.

Ik had het qua toiletkeuze en vast ook wel qua taalgebruik naar hun toe heel wat slimmer aan kunnen pakken maar ik trek dat soort acties gewoon slecht. Soort van rode vlag op stier. Slim? Niet bepaald, wel weer een actie die de achterlijke mentaliteit in nighttown aantoont.
pi_37332517
True. Ze zouden dan voor volgend jaar gewoon alle wc's lekker gratis moeten doen .

Betalen om te mogen pissen is net als betalen als je een scheet laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')