dat was inderdaad nogal vaagquote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef LostFormat het volgende:
In nighttown cafe was 't ook gratis. Dat maakt al dat gezeur nog krommer.
Iemand nog een pluchen pistooltje of kruisje gekocht?
Serieus?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef LostFormat het volgende:
In nighttown cafe was 't ook gratis. Dat maakt al dat gezeur nog krommer.
Iemand nog een pluchen pistooltje of kruisje gekocht?
daar was een tijdje geleden een hele discussie over met de consumentenbond en de vakbond voor wc-juffrouwen, er kwam uiteindelijk uit dat je wettelijk gezien niets hoeft te betalen voor de wc en dat die 50 cent gezien kan worden als fooiquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb me uitermate vermaakt. Hoogtepunten:
professor X op de donderdag. Hele dikke oldschool electro. Tof om dat weer eens te horen.
65daysofstatic, erg energiek en lekkere herrie.
Wolf eyes, feedbacke en elektronicagepiel, verrassend en erg meeslepend.
Sickoakes vond ik nog wel het sterkst, jammer dat het zo slecht overkwam door de rumourigheid en geluidsproblemen. Hele mooie filmische postrock. Godspeed maar dan wat meer uitgesponnen en rustig.
black dice, knoppengepiel is altijd tof. Miste alleen een beetje een lijn er in. Maar zeker erg goed te doen.
I-F viel een beetje tegen als laatst.
Dik nadeel: gezeik bij de plee voor 50 cent. Heb je 40 euro entree betaald gaan ze moeilijk lopen doen als je die 50 cent te gortig vind. Sorry, ik heb het niet ruim, van wat ik daar wegzeik kan ik een dag eten.Eerste dag al gezeur, tweede dag er zelfs bijna door uitgezet. Plasnazis, gatverdamme.
Ja, probeer dat maar eens uit te leggen met twee schreeuwende wcmongolen voor je en een aap van de security in je nek.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
daar was een tijdje geleden een hele discussie over met de consumentenbond en de vakbond voor wc-juffrouwen, er kwam uiteindelijk uit dat je wettelijk gezien niets hoeft te betalen voor de wc en dat die 50 cent gezien kan worden als fooi
Je hebt wat biertjes op. Je moet nodig zeiken. En je ziet links van je een wc. Keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:25 schreef Fiama het volgende:
Maar je wist het zaterdag dan wel, waarom ging je dan niet naar de wc's in het cafe? Dit lijkt me beetje confrontatie opzoeken...maargoed.
(ik vind overigens dat je gelijk heb, 50 cent is belachelijk voor de wc en het hele gedoe er om heen als je niet kan/wil betalen is nog belachelijker.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |