Ja, dat geloof ik best. Maar nee, niet gezien dus. We hadden geen zin om weer naar de Schouwburg te lopen en hadden het eigenlijk gewoon een beetje gehad.quote:Op maandag 17 april 2006 21:01 schreef peaceman het volgende:
Daisy niet meer naar Zita wezen kijken?![]()
Heb je echt wat gemist!![]()
Zonde! Het was echt super! Nog veel beter dan toen in februari!quote:Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik best. Maar nee, niet gezien dus. We hadden geen zin om weer naar de Schouwburg te lopen en hadden het eigenlijk gewoon een beetje gehad.
Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien, maar dat beviel me wel. Redelijk intiem en lief optreden was het volgens mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef Imaginary_Friend het volgende:
iemand nog Emiliana Torrini in Schouwburg gezien?
Op dat moment was ik in de schouwburg, dus ik heb ze niet gezien, maar volgens een vriend waren We Are Scientist erg goed, 1 van zijn hoogtepunten van MM.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef MaJo het volgende:
Hoe was We are Scientists? Zou voor mij de reden geweest zijn om te gaan (kon helaas niet)
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op dat moment was ik in de schouwburg, dus ik heb ze niet gezien, maar volgens een vriend waren We Are Scientist erg goed, 1 van zijn hoogtepunten van MM.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedHad niet anders verwacht overigens, ze zijn echt cool
Hoop dat ze dit jaar ook nog op één van de festivals staan.
Niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:
Op 3voor12 staan nu een aantal optredens online van Motel Mozaique, weet iemand hoe ik die kan opslaan/opnemen/archiveren/whatever..?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |