en zo kwam ik er ook op...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
vroegah had tweakers een mooie geintegreerde nieuwstracker...
Zo ben ik ook hier terecht gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
Ben jij een kut-kloon van BrauN?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Adieu het volgende:
ik via een maat van de voetbal van mijn die zee dat het wel vet was.......
haha maar voor je t weet zit je op kei veel posts, want hier kijk
dan bijvoorbeeld:
Aantal posts: 89 (gemiddeld 46 per dag)
en ik ben pas een paar dagen lid :S
gaat al lekker!
praat ABN triangel jostiequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef Adieu het volgende:
haha gij zijt die ene van de televisie ofnie?
(maar vast nie de echte haha)
Hij proat wél Tilburrugs, dus ut zou zòmar kunne....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ben jij een kut-kloon van BrauN?![]()
Of je past je gewoon aan ipv dat je je gedraagt als een of andere allochtoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Adieu het volgende:
@greatgonzo
JE WEET TOCH WAT IK BEDOEL????nou daarom.... nie zo zeure man
wen er maar vast aan... en als je er niet tegen kunt... tsjah... dan hoor je toch echt nie top fok thuis!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Adieu het volgende:
@greatgonzo
tuut84 en Dos37 kregen op een gegeven moment een waarschuwing vanwege steeds Twents posten op het forum...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Adieu het volgende:
@greatgonzo
Hij heeft wel gelijk, ookal was de manier van zeggen niet zo aardigquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Adieu het volgende:
@greatgonzo
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:25 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
tuut84 en Dos37 kregen op een gegeven moment een waarschuwing vanwege steeds Twents posten op het forum...
waarom mag dat reserve-belgisch dan wel hier??
Bij mij ongeveer hetzelfde:quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Lucille het volgende:
Via t.net, op de dag dat het WTC werd aangevallen nam FOK! de berichtgeving over omdat de servers van tweakers overbelast waren. Ofwel, met dank aan bin Laden zit ik nu hier.
Ik gok van Maikuuul.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ben jij een kut-kloon van BrauN?![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
geef maar gewoon toe hoor, de raarste dingen worden gebruikt:quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef skippy22 het volgende:
Via bepaalde zoek opdrachten in google Wat voor zeg ik niet![]()
Daar vonden ze mij maar een sukkel. Ik kon er niet aarden zeg maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op fok![]()
Ga dan op sugababes zitten daar bouw je sociale contacten op
Is holybibel.forum.nl niks voor je fuifduifquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar vonden ze mij maar een sukkel. Ik kon er niet aarden zeg maar.
Nee, ik ben toch te seksueel gefrustreerd om in een zwaar christelijke groep te kunnen verkerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Is holybibel.forum.nl niks voor je fuifduif![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe heette die fokkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:29 schreef Salsagirl het volgende:
ik kwam daar door een andere fokker.. eerst keek ik zo'n beetje rond en toen ermaar bij gekomen...![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
same herequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
Zo ging dat dus ook ongeveer bij mijquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Jonathon het volgende:
Via vrienden op school.. als we les hadden op de computers dan zaten we stiekem ook te MSNnen naar elkaar en een beetje browsen...
Het forum ben ik pas later op gaan posten
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
toen ik voor het eerst stage liep :')
ik via een artikel over hetzelfde onderwerp in de Spits!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Via een artikel in de veronica gids tijdens BB1
Ik via een artikel over hetzelfde onderwerp in een WXS nieuwsbrief.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:13 schreef buzzer het volgende:
ik via een artikel over hetzelfde onderwerp in de Spits!
Idem dito hier (alleen kwam ik niet via Tweakers, maar via iemand die FOK! tipte over het laatste nieuws over de aanslagen), en even later dan ook maar geregistreerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef Lucille het volgende:
Via t.net, op de dag dat het WTC werd aangevallen nam FOK! de berichtgeving over omdat de servers van tweakers overbelast waren. Ofwel, met dank aan bin Laden zit ik nu hier.
Ze heeft je gedwongen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Brechtje het volgende:
Via me moeder.
Ik ook, 'k kom er nog steeds wel eens maar post eigenlijk nooit, mij allemaal te technisch. Fok! is veel beterquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Skinkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |