"The white van men"...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef BadEend19 het volgende:
Ik zou graag willen weten wat de topsnelheid is van verschillende bestelbussen, omdat ze ondanks de grootte toch meestal best hard kunnen. (zet naast de topsnelheid er ook vermogen en grootte bij als dat kan)
?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:13 schreef AceVentura het volgende:
meen een keer bij Top Gear te hebben gezien dat de Ford Transit de snelste personen auto ter wereld is. Weet helaas geen cjfers maar weet wel dat de Transit heel hard kan.
m'n mercedes vito 111 doet 170km/h op de teller... is volgends mij 110 pk..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef BadEend19 het volgende:
Ik zou graag willen weten wat de topsnelheid is van verschillende bestelbussen, omdat ze ondanks de grootte toch meestal best hard kunnen. (zet naast de topsnelheid er ook vermogen en grootte bij als dat kan)
Een 3,5 liter V6 in een bestelbusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef M5 het volgende:
Transit 135 doet 157 km/h, en dat is de sterkste uitvoering.
Een VW T5 met 3.2 V6 235 PK loopt 206 km/h geijkt (dus op de teller nog meer). Dat is één van de snelste busjes dacht ik.
Merc Viano met 3.5 V6 231 PK loopt 200 km/h.
Vind ik nog vrij slap, aangezien 1 klasse hoger als de Viano 6 liter motoren meer regel dan uitzondering zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een 3,5 liter V6 in een bestelbusje![]()
3.5l Benzine zonder turbo, geen diesel. En 't gaat om bestelbussen, niet om kleine vrachtwagens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vind ik nog vrij slap, aangezien 1 klasse hoger als de Viano 6 liter motoren meer regel dan uitzondering zijn...
163 km/h voor de 2.5 CDTi. En dat is de snelste.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef FCDB het volgende:
Wat doet een opel vivaro dan? Die kan denk ik ook wel 170 misschien wel meer.
Topsnelheid 209km/hquote:Developed by Ford as a promotional vehicle at the time of the new Transit van range launch in 2001, the World Rally Transit combines all the features of a load-carrying rally support vehicle with 130mph performance and a rally car-style interior. Based on the rear wheel Transit, the WRT features a tuned 200bhp Ford Duratorq 2.5 litre diesel engine, stiffened suspension, large front splitter and specially-made Oz racing wheels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |