Belana, heel veel beterschap
![]()
sugartje
![]()
pinquit, spannend hoor
![]()
, als fok nu online blijft kunnen we je bij blijven houden
![]()
Meiden ben zo blij dat het forum weer online is,mag ik ff mijn probleem kwijt hier :\'( (zullen jullie wel denken oh god komt ze weer
![]()
)
Ik heb ontzettend last van een verstandskies die doorkomt, en die drukt tegen mijn andere kies dus aan, ben naar de tandarts geweest, en die wilde helemaal niks eraan doen,ondanks het ontstoken is en die kies doorkomt, omdat hij geen risico wilde lopen, mag alleen met een monojectje gevuld met water 6 keer per dag spoelen (maar je begrijp dat de pijn zodanig is dat ik het bijna continu doet) (mocht alleen een paracetamol) en die vertelde dat ik een maand na de bevalling pas terug mocht komen :'( (mocht ook geen mondspoeling)
ik heb toen de vk gebeld en die vond het raar dat ik dus geen anitbiotica kreeg en dat ik niet werd geholpen,omdat ik ook niet met die pijn kan lopen, dus ik moest naar de huistarts bellen, dus zo gezegd zo gedaan, werd ik terug gebeld door assistente dat de huisarts het er niet mee eens is en me dus geen antibiotica wil geven en me ook niet naar de kaakchirurg door wilt sturen, dat ik dus alleen een paracetamol mocht met coffeine? ik weer jankend opgehangen en maar de vk weer gebeld.
en die vertelde dat ik dus absoluut geen paracetamol met coffeine mag?
![]()
en het nog steeds raar vond dat ik niet werd geholpen eraan (ze had het ook met een collega besproken)
nou moet ik het dus weekend aanzien, maar ik weet dat ze me dus van geen kanten willen helpen, want iedereen spreekt mekaar tegen hier, en ik niet weet hoever een verloskundige medisch is opgeleid etc. DILEMMA
![]()
naar wie moet ik nou luisteren?
ik snap best dat men geen risico wil nemen, maar ik zit hier met een gigantische pijn, (heb geen oog dichtgedaan) en na vannacht doet slikken zeer ,hoofdpijn, kaak is helemaal dik, en tis nu zo dat ik nu ook nie kan eten tenzij vloeibaar, want als mijn kaken al op mekaar komen gaat die pijn door heel mijn hoofd heen.
Wat moet ik nu doen, ben echt ten einde raad, ik lees ook nergens wat risico's zijn voor iemand van 35 weken, heb wel wat opgezocht dat sommige vrouwen die zwanger waren ook werden geholpen door kaakchirurg,maar jah meer lees ik er echt niet over.
nu spoel ik toch eigenwijs met mondwater (cordosyl) en neem ik paracetamol om de 4 uur 1tje in, maar jah de pijn mindert niet, het is alleen maar erger geworden.
zijn er mensen die ervaring hiermee hadden? en of die weten dat het nog misschien afzwakt de pijn? ik kan namelijk echt niet 8 weken wachten hiermee.
alvast bedankt