www.intervocative.comquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooie collectie![]()
Veel SE en LE. Ik heb wel interesse in sommige dvd's, tis dat mn bankrekening op het moment niet helemaal op peil isIk hou het topic in de gaten!
Waar kan ik van dit soort lijsten maken? Iemand een linkje ?
Allebei schitterende films. Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Fish en Magnolia 25 euro.
Praat me er niet van. Heb beide films meerdere keren gezien. Heb van allebei de standaardversies maar wil ook graag een betere versie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Allebei schitterende films. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Tot zover deze threadjack
Dit is geen topic dat aan de eisen van V&A voldoet. Lees de faq even en probeer het nog eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Basso het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Basso
Hij is niet helemaal up-to-date, maar zit er iets bij voor je, doe dan een bod...
ik probeer de lijst zsm te updaten
Okay danquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Heb beide films meerdere keren gezien. Heb van allebei de standaardversies maar wil ook graag een betere versie.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef ElisaB het volgende:
Dit is geen topic dat aan de eisen van V&A voldoet. Lees de faq even en probeer het nog eens
(richtprijzen en een overzicht van wat je te koop aanbiedt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |