De duim naar beneden zegt genoeg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
Gaan lekker naar 't strand!
Gaan niet karaoken met godt!
Dat is 'm!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De duim naar beneden zegt genoeg?![]()
Erover praten helpt niet, ga naar je vriendin toe en grijp ze!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef GF het volgende:
Tieten.
Vanavond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erover praten helpt niet, ga naar je vriendin toe en grijp ze!
Ik mis die zwarte Piet smile...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef GF het volgende:
Tieten.
Simpel project dan, kan niet anders.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze prutser heeft zijn project maar weer opnieuw gemaakt, wat cursisten in 5 dagen doen doe ik in een halve dag + fok
Niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die gast op wie je verliefd bent het maar niet horen. Maar goed, die zit toch niet op Fok!![]()
eigenlijk wel, maar ja, het is veel theorie die ik zou moeten weten natuurlijk. Dus dat scheelt al wat leeswerk en uitzoekwerkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel project dan, kan niet anders.
Pas dan ook de PI aan!quote:
Brave Godt!quote:
Ow, ff spitten in je history dan...quote:
Zo lang geleden kan de history niet eens aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ff spitten in je history dan...![]()
Ow my, wat doe ik in je signature?quote:
Alsof je dat niet leuk vindt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow my, wat doe ik in je signature?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow my, wat doe ik in je signature?![]()
De weg er naartoe is altijd spannender dan het behalen van het doel.quote:
Easily, let's get married today!quote:
Dat zal hij vast waarderen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Zal ik plato in mijn sig zetten dan?![]()
De mensen zouden er wel eens wat van kunnen gaan denken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
De beste lening die je ooit zult hebben bij de IBG. Je mag er 15 jaar over doen tegen minimale rentequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog even over die studielening. Ik kom ook wel aan 20.000 euro, dat moet dan maar.
Hoe ik dat ooit terug ga betalen is me een raadsel, maar het moet maar. Ik ga niet lopen beknibbelen en constant lopen roepen dat ik geen geld heb. Dan later maar op de blaren zitten!
Ik dacht dat je nooit op het idee zou komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Gast: als afgestudeerd ingenieur kun jij het makkelijk opbrengen om 15 jaar lang een bedrag van 150 euro aan de IBG te betalen. dat levert echt geen enkel probleem op. Tuurlijk is het niet leuk, maar me dunkt dat je een slechtere investering dan een universitaire studie had kunnen doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog even over die studielening. Ik kom ook wel aan 20.000 euro, dat moet dan maar.
Hoe ik dat ooit terug ga betalen is me een raadsel, maar het moet maar. Ik ga niet lopen beknibbelen en constant lopen roepen dat ik geen geld heb. Dan later maar op de blaren zitten!
Ik vind het eigenlijk meer iets voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nooit op het idee zou komen.
Mijn sig heeft momenteel geen vacature openstaan helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer iets voor jou.![]()
Oh, 150 euro zou ik wel moeten kunnen missen (hoewel ik daar nog steeds af en toe aan twijfel als ik hoor hoe verschrikkelijk moeilijk sommigen het wel niet hebben met hun centen), dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Ik kan ook nu gewoon helemaal geen leven hebben en straks als wereldvreemde zombie werk gaan zoeken, dat werkt al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast: als afgestudeerd ingenieur kun jij het makkelijk opbrengen om 15 jaar lang een bedrag van 150 euro aan de IBG te betalen. dat levert echt geen enkel probleem op. Tuurlijk is het niet leuk, maar me dunkt dat je een slechtere investering dan een universitaire studie had kunnen doen.
Je kunt toch ruimte voor me maken. Doe ik dat misschien ook wel voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn sig heeft momenteel geen vacature openstaan helaas.![]()
Ik raad je toch aan om dat niet bij alle ziektes te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Ik ben ook al zo'n 3 weken verkouden. Gewoon negeren![]()
Ja maar het hangt me wel de strot uit inmiddels. Ik geef er maar gewoon niet aan toe. Laat maar lekker hangenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Ik ben ook al zo'n 3 weken verkouden. Gewoon negeren![]()
Hangen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja maar het hangt me wel de strot uit inmiddels. Ik geef er maar gewoon niet aan toe. Laat maar lekker hangen
riep er iemandquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd spannender dan het behalen van het doel.
Tijd voor een nieuwe prooi... Waar is liefie_?![]()
Ja, maar het is al opgelost, je hoeft dus niet te blijven als je geen tijd hebt.quote:
Ben je wanhopig ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt toch ruimte voor me maken. Doe ik dat misschien ook wel voor jou.![]()
Alsof iedereen die in jouw sig. vermeld wil worden wanhopig is.quote:
Als ze er om vragen wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die in jouw sig. vermeld wil worden wanhopig is.![]()
Ik schrijf overuren, wat denk je wel niet?quote:
OK, dan niet. Ik dacht dat ik je er een plezier mee deed.quote:
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik schrijf overuren, wat denk je wel niet?
een retorische welquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een rerorische vraag is?![]()
zie je\ welquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo lang geleden kan de history niet eens aan
pssssst, check m'n sig
Ik weet wel een user die dat voor elkaar kan krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef PhaE het volgende:
DAT is pas een topic doodgooien.
Gewoon door ubersaai te zijn
ze roken dat jij er aan kwamquote:
Zelfkennis is okquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet wel een user die dat voor elkaar kan krijgen.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
Hier een post!
Hebben jullie iets te refreshen![]()
dierlijke aantrekkingskracht?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Toch eens wassen dan.
Of het is weer eens mijn dierlijke aantrekkingskracht![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
Hier een post!
Hebben jullie iets te refreshen![]()
Dat je ontkent dat je me vanaf het begin al wilt is eigenlijk best schattigquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dierlijke aantrekkingskracht?
en die heeft t dan over zelfkennis
euh niet om lullig te doen maar jullie eten muskusrattenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zou nog iets moeten kunnen uitvinden op welk gebied belgen of fransen beter zijn dan nederlanders
dan krijgen we wel weer wat topics vol
maar ik vind niets
ok, nou ja: ONZE FRIETEN ZIJN BETER
zelfs nog meer: de nederlandse keuken trekt op niets. het enige wat jullie hebben zijn stinkende vieze kazen
ik vrees dat het hiermee niet gaat lukken![]()
Ik was op het strand vanmiddagquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat werken-gedoe maar stom.
denk t ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zou nog iets moeten kunnen uitvinden op welk gebied belgen of fransen beter zijn dan nederlanders
maar ik vind niets
zelfs nog meer: de nederlandse keuken trekt op niets. het enige wat jullie hebben zijn stinkende vieze kazen
ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat werken-gedoe maar stom.
ik dacht dat ze het hier niet mochten weten van onsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dat je ontkent dat je me vanaf het begin al wilt is eigenlijk best schattig
Volgens mij ben je nu echt gek geworden. Een rel beginnen OK, maar vanuit het niets een volstrekt belachelijke post doen in een mislukte poging tot rellen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef petitlapin2 het volgende:
maar ik vind niets
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef petitlapin2 het volgende:
maar ik vind niets
Officieel niet nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat ze het hier niet mochten weten van ons![]()
ik dacht dat dit hier het mocht, belachelijke postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij ben je nu echt gek geworden. Een rel beginnen OK, maar vanuit het niets een volstrekt belachelijke post doen in een mislukte poging tot rellen...![]()
Zeker, maar ik snap nog steeds niet waarom je uitgerekend deze post op dit moment deed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef petitlapin2 het volgende:
ik dacht dat dit hier het mocht, belachelijke posten
jij snapt zo veel niet,schatquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Zeker, maar ik snap nog steeds niet waarom je uitgerekend deze post op dit moment deed.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben trouwens naar een oud nederlands programma aan het kijken, de familie flodder
ik vind die moeder zoooooo goed. ik zou haar echt eens willen zien als ze niet dat personnage aan het spelen is
![]()
Ik FOK! tijdens het schrijven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij snapt zo veel niet,schat
moet jij niet gaan schrijven en ervoor zorgen dat het gepubliceerd geraakt ?
Fransen eten nog beterquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben trouwens naar een oud nederlands programma aan het kijken, de familie flodder
ik vind die moeder zoooooo goed. ik zou haar echt eens willen zien als ze niet dat personnage aan het spelen is
![]()
Ach, het is maar waar je genoegen mee neemt. Net als in een relatie . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef petitlapin2 het volgende:
maar ik vind niets
quote:
Stoofvleesquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ik hou van de belgische keuken
stoofvlees, frieten
steak
![]()
mijn lievelingsgerechtquote:
Hebben we hier in Nederland ook hoor . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hou van de belgische keuken
stoofvlees, frieten
steak
![]()
Je hebt een slechte smaak.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn lievelingsgerecht, en dan een goed bord frieten erbji
![]()
ik vermoed dat je daar spaghetti hebt ook ja, wil niet veel zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef ThunderChild het volgende:
Hebben we hier in Nederland ook hoor . . .![]()
![]()
![]()
kan ik ook van jou zeggenquote:
quote:
Je hebt ook trek hoor ik! Je hapt zo lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zalm is eigenlijk een riviervis en bij mijn weten zwemt die niet in de Nederlandse rivieren.
hoeveel bladzijden heb je eigenlijk al geschreven ?quote:
waar tegen in gaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
Je hebt ook trek hoor ik! Je hapt zo lekker![]()
Hij was eigenlijk voor PL bedoeld om er tegen in te gaan en jij hapt![]()
van je spaarrekening of je zichtrekening ???quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
De bodem van mijn spaarrekening is alweer in zicht. Stom geld.
je gaat zuipen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef nixxx het volgende:
Zijn er nog leuke mensen in den haag? Zo ja.. dan kom ik eraan
o.. laat maar.. ik kom toch wel
whehe welke spaarrekeningquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
De bodem van mijn spaarrekening is alweer in zicht. Stom geld.
misschien even een half uurtje... en daarna vergaderenquote:
Betaalrekening. Spaarrekening was al leeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
van je spaarrekening of je zichtrekening ???
ik hoop voor jou het laatste![]()
Eerst zuipen dan vergaderenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien even een half uurtje... en daarna vergaderen
studentenvereniging hequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst zuipen dan vergaderen
Toffe combinatie
Mwah, iedereen heeft een eigen itentie van zuipen, de een vindt zuipen de hele avond gezellig tv loeren en bier drinken, de ander vindt pas 't zuipen als er steeds nieuw drank/bier wordt aangevoerd als 't glas bijna leeg is..quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Breetai het volgende:
Zuipen vind ik overrated. Eens in het kwartaal mag je er achter komen wat voor koppijn je er aan voerhoud. Dan vind ik het wel weer genoeg.
Vooral de snelheid van fok doet goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
Wat eeb drukte hier.
Zie ik wat?quote:
neej bij mij klooit ie ook heel erg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Godverdomme, wat een gekut met fok. of ligt het aan mijn verbinding? msn doet het ook al niet.
Nouja, ik heb nog een fles amaretto.
Het valt ook niet mee als je 3 keer je berichtje moet plaatsen voor dat 'i ook echt blijft hangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:27 schreef liefie_ het volgende:
ik ben meer dan 4 uur weg geweest! en jullie zijn pas 1 blz verder!
ik begin teleurgesteld te raken...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej bij mij klooit ie ook heel erg...
mn mama belde trouwens vanavond
mn konijntje, jabberwokkie, is dood
en hij was nog geen 2
stom drama konijn
leuke naam toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
RIP nijn.
Wel een ehhh, aparte naam, Jabberwokkie.
Jeewee is in elk geval wel een prettige roepnaam jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuke naam toch?
afkorten tot JW was ook handy hoor
maja geef je iets een leuke naam , word ie niet eens oud
nou ons vorige konijn (mevrouw de barones) is volgens mij een jaar of 7/8 geworden...quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jeewee is in elk geval wel een prettige roepnaam ja.
Ik heb geen idee hoe oud een knijn normaal gesproken wordt![]()
Meid meid, dráma's!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen zin in amaretto, maar ook niet in gewoon water. Ik heb verder geen drinken meer in huis.![]()
Je weet wel leuke namen te verzinnen,quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ons vorige konijn (mevrouw de barones) is volgens mij een jaar of 7/8 geworden...
helaas gaan de credits voor mevrouw de barones naar mn zusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je weet wel leuke namen te verzinnen,. Maar JW is dan wel vroeg heen gegaan ja,
.
Feliciteer haar er dan maar meequote:Op donderdag 2 februari 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas gaan de credits voor mevrouw de barones naar mn zusje
Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef nixxx het volgende:
mensen!waar zijn jullie.. het is nu hartstikke snel! :')
Nieuwe batterijen :') :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
bel NttRquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wou dat ik een nerd was, dan kon ik mn icon fixen. Deze oude hoogbevaagde versie is niet echt wat. :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef corvettefan het volgende:
Waardeloos dit nieuwe FOK !!!!
Ik keek elke dag op het nieuws en ook vaak via moblei op fok wap. Allebei zo veranderd, dat ik hier niet meer kom. Jammer hoor om een goede formule om zeep te helpen 1!!
Corvettefan
En ja die naam is al geregistreerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef PhaE het volgende:
[..]
bel NttR
mijn bedrijfje to be, Nerds to the Rescue!
Ik ga later dankbaar gebruik van jullie maken denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef PhaE het volgende:
[..]
bel NttR
mijn bedrijfje to be, Nerds to the Rescue!
daar sluit ik me bij aan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef amaranta het volgende:
goedemorgen deze morgen
dan ben jij vast wel heel ziekelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef PhaE het volgende:
iedereen is al afgekickt!
Algemeen bekendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ben jij vast wel heel ziekelijk![]()
Mod accounts hadden problemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef Twisted_fok het volgende:
je rechten waren ook kwijt? :\')
Ga even regelen dat mn favoriete smilie het weer doet dan. Hup hup. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mod accounts hadden problemen
Maar we zijn er weer![]()
Nope emptyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft iemand mijn Bender icoon nog in cache? en kan die even het naar mij sturen?
Verkapte Spamquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef Godlike02 het volgende:
Waar een downtime wel niet goed voor is![]()
Eindelijk mijn website weer gemaakt![]()
Ik houd het echt niet meer bijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
Pokke druk hier man!
Wat een tempo!
wooohooo!
Ga je icon weer eens even uploaden ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef Frezer het volgende:
Nou, hectisch druk!
Dat is wel een hele nerderige post voor mijn doen. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga je icon weer eens even uploaden ofzo![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga je icon weer eens even uploaden ofzo![]()
Het kan erger: Ik heb gisteren een nieuwe image (quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nerderige post voor mijn doen. :\\\')
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan erger: Ik heb gisteren een nieuwe image () op mijn notebook gezet.
![]()
nerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Een image terug gezet op je notebook lijkt me logischer.
Wat jij zegt, o grotequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Een image terug gezet op je notebook lijkt me logischer.
wat huh? daar snap ik dan weer niets van :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan erger: Ik heb gisteren een nieuwe image () op mijn notebook gezet.
![]()
Oh. Maar daar had ik tot nog toe geen nerdige posts over geplaatst. Wegens omstandigheden.
Hij is sneller en er zijn minder foutmeldingen, dat was het doel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat huh? daar snap ik dan weer niets van :\')
doet fok het weer, moet ik weer weg. het is allemaal wat. :\')
Hier is ook fok hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij is sneller en er zijn minder foutmeldingen, dat was het doel.
Neem fok mee dan!
Oh, de vunzigheid!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef melismay het volgende:
Maar we hebben wel wat beters te doen
Ik vind dat dat mag, laatste weekend van mijn leven :')quote:
waar blijven mn croisantjes?quote:
Je moet er wel wat voor over hebben zeg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hebBender
ook weer gevonden. Ik had nog een screenshot van dit forum met mijn usericon erop. Die heb ik dan ook eruit gesneden zodat ik gelukkig mijn icoon weer terug heb
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat dat mag, laatste weekend van mijn leven :\')
Kom maar halenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar blijven mn croisantjes?
*kijkt lief*
jij hebt een auto ik niet :'(quote:
ik ben er nog 3 minuten!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:56 schreef Frezer het volgende:
Dan is er eindelijk een forum en dan gaat iedereen buiten spelen ofzo,.
:'( , dat bedoel ik dus!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nog 3 minuten!
daarna moet ik echt aankleden en naar mama
nee aan de andere kant van de wereld!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
:\'( , dat bedoel ik dus!
Hoe komt jouw fiets aan de andere kant van het land terechtDas een eind fietesen geweest!
Nog verder! Schoppen dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee aan de andere kant van de wereld!
vraag maar aan PhaE het is zijn schuld!
Ik heb een lekker stuk gefietst doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:56 schreef Frezer het volgende:
Dan is er eindelijk een forum en dan gaat iedereen buiten spelen ofzo,.
Maandag word ik 23, einde van mijn levenquote:
Iek doe niet zo eng joh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk gefietst doormijn stad
.
oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Maandag word ik 32, einde van mijn leven
15 km is me te ver om te lopen. Ik heb sowieso een hekel aan lopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iek doe niet zo eng joh!
Ik loop liever,.
Oei dat is echt hoog bejaard ja! Maar in de hel is het ook gezellig en lekker warm,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Maandag word ik 23, einde van mijn leven
ben je mijn fiets ook tegen gekomen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk gefietst doormijn stad
.
Die ene met die wielen en dat stuur? Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je mijn fiets ook tegen gekomen?
15km is OV of auto pakken,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
15 km is me te ver om te lopen. Ik heb sowieso een hekel aan lopen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je mijn fiets ook tegen gekomen?
ja de kou trekt me niet zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Frezer het volgende:
[..], knappe post, voor iemand die weg is!
Your boots are made for walking,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja de kou trekt me niet zo
want ja fiets loos, dus ik moet een stuk gaan lopen...
want waar ik heen moet komt de bus niet...
dus zit nog even moed te verzamelen
samen met nancy sinatra
toepasselijk
Het was rondrijden op plekken waar je met de auto niet kan komen of er dan 5x zo lang over doet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
15km is OV of auto pakken,. Al kom je natuurlijk nergens met het OV, :') .
Wat jij wil,quote:
Dan blijft de fiets over iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was rondrijden op plekken waar je met de auto niet kan komen of er dan 5x zo lang over doet.
Douchen en daarna doorspelen wil ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat jij wil,.
[..]
Dan blijft de fiets over idd.
Eyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee aan de andere kant van de wereld!
vraag maar aan PhaE het is zijn schuld!
dat was voor je eigen best wil!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey![]()
Jij wilde meerijden
* PhaE is ook weg!
nou ik ben er weer!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef Frezer het volgende:
, nee hier wordt pas stevig door gepost.
Ohwjeej!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ben er weer!
dus we kunnen er weer tegen aan!
en ik heb energiedrank dus berg je!
van daar dus dat het hier zo doods isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjeej!
Nou, ik ben goed duf dus dat compenseert mooi.
Dat, en het feit dat iedereen de afgelopen dagen op zoek is gegaan naar een leven denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van daar dus dat het hier zo doods is
haha kijk maar in je fotoboek daar typ ik t net!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat iedereen de afgelopen dagen op zoek is gegaan naar een leven denk ik.
Jij hebt ook geen wilde plannen voor het weekend dan?
Dan verwijs ik u tevens naar het fotoboek voor een reactie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha kijk maar in je fotoboek daar typ ik t net!
beterschap!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u tevens naar het fotoboek voor een reactie!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:23 schreef amaranta het volgende:
ja ja dat fotoboekposten hoeft niet meer
Dank je, dat zal wel goed komenquote:
quote:
2e keer dat ik het vraag/zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:32 schreef liefie_ het volgende:
en wrom post je die?
naja
ik ga lekker uit eten
Ik vrees dat het niet gaat uitlopen op een enerverende discussie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef amaranta het volgende:
ik snijd gewoon een onderwerp aan
stenen varkens
nou ja ik denk dat ik daar toch wel een behoorlijk mening over hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat uitlopen op een enerverende discussie..
Het is idd voedertijd!
Open er een topic over :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja ik denk dat ik daar toch wel een behoorlijk mening over heb
en die wil ik graag ventileren
Ga voor een man staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
ð en hoe maak ik het vrouwenteken?
meestalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is het hier toch weer leuk.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Saai hier!
Zo ietsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef webspider het volgende:
Langst lopende R&P SC topic ? :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
zal ik eens wat spannends vertellen dan maar?
mn mama stond in brand
naja dr broek
ze zat voor de open haard en toen kwam er zo\'n vonkje haha
jaja je moet iets als t hier zo doods is
mama wel, broek niet hahaquote:
Actie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
zal ik eens wat spannends vertellen dan maar?
mn mama stond in brand
naja dr broek
ze zat voor de open haard en toen kwam er zo'n vonkje haha
jaja je moet iets als t hier zo doods is
Gezellig zeg,quote:
misschien is dat wel zo'n beetje de reden dat ie sjaggo is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gezellig zeg,.
Moet jij niet naar vriending/kippetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |