De duim naar beneden zegt genoeg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
Gaan lekker naar 't strand!
Gaan niet karaoken met godt!
Dat is 'm!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De duim naar beneden zegt genoeg?![]()
Erover praten helpt niet, ga naar je vriendin toe en grijp ze!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef GF het volgende:
Tieten.
Vanavond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erover praten helpt niet, ga naar je vriendin toe en grijp ze!
Ik mis die zwarte Piet smile...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef GF het volgende:
Tieten.
Simpel project dan, kan niet anders.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze prutser heeft zijn project maar weer opnieuw gemaakt, wat cursisten in 5 dagen doen doe ik in een halve dag + fok
Niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die gast op wie je verliefd bent het maar niet horen. Maar goed, die zit toch niet op Fok!![]()
eigenlijk wel, maar ja, het is veel theorie die ik zou moeten weten natuurlijk. Dus dat scheelt al wat leeswerk en uitzoekwerkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel project dan, kan niet anders.
Pas dan ook de PI aan!quote:
Brave Godt!quote:
Ow, ff spitten in je history dan...quote:
Zo lang geleden kan de history niet eens aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ff spitten in je history dan...![]()
Ow my, wat doe ik in je signature?quote:
Alsof je dat niet leuk vindt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow my, wat doe ik in je signature?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow my, wat doe ik in je signature?![]()
De weg er naartoe is altijd spannender dan het behalen van het doel.quote:
Easily, let's get married today!quote:
Dat zal hij vast waarderen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Zal ik plato in mijn sig zetten dan?![]()
De mensen zouden er wel eens wat van kunnen gaan denken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
De beste lening die je ooit zult hebben bij de IBG. Je mag er 15 jaar over doen tegen minimale rentequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog even over die studielening. Ik kom ook wel aan 20.000 euro, dat moet dan maar.
Hoe ik dat ooit terug ga betalen is me een raadsel, maar het moet maar. Ik ga niet lopen beknibbelen en constant lopen roepen dat ik geen geld heb. Dan later maar op de blaren zitten!
Ik dacht dat je nooit op het idee zou komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Gast: als afgestudeerd ingenieur kun jij het makkelijk opbrengen om 15 jaar lang een bedrag van 150 euro aan de IBG te betalen. dat levert echt geen enkel probleem op. Tuurlijk is het niet leuk, maar me dunkt dat je een slechtere investering dan een universitaire studie had kunnen doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog even over die studielening. Ik kom ook wel aan 20.000 euro, dat moet dan maar.
Hoe ik dat ooit terug ga betalen is me een raadsel, maar het moet maar. Ik ga niet lopen beknibbelen en constant lopen roepen dat ik geen geld heb. Dan later maar op de blaren zitten!
Ik vind het eigenlijk meer iets voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nooit op het idee zou komen.
Mijn sig heeft momenteel geen vacature openstaan helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer iets voor jou.![]()
Oh, 150 euro zou ik wel moeten kunnen missen (hoewel ik daar nog steeds af en toe aan twijfel als ik hoor hoe verschrikkelijk moeilijk sommigen het wel niet hebben met hun centen), dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Ik kan ook nu gewoon helemaal geen leven hebben en straks als wereldvreemde zombie werk gaan zoeken, dat werkt al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast: als afgestudeerd ingenieur kun jij het makkelijk opbrengen om 15 jaar lang een bedrag van 150 euro aan de IBG te betalen. dat levert echt geen enkel probleem op. Tuurlijk is het niet leuk, maar me dunkt dat je een slechtere investering dan een universitaire studie had kunnen doen.
Je kunt toch ruimte voor me maken. Doe ik dat misschien ook wel voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn sig heeft momenteel geen vacature openstaan helaas.![]()
Ik raad je toch aan om dat niet bij alle ziektes te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Ik ben ook al zo'n 3 weken verkouden. Gewoon negeren![]()
Ja maar het hangt me wel de strot uit inmiddels. Ik geef er maar gewoon niet aan toe. Laat maar lekker hangenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Ik ben ook al zo'n 3 weken verkouden. Gewoon negeren![]()
Hangen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja maar het hangt me wel de strot uit inmiddels. Ik geef er maar gewoon niet aan toe. Laat maar lekker hangen
riep er iemandquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd spannender dan het behalen van het doel.
Tijd voor een nieuwe prooi... Waar is liefie_?![]()
Ja, maar het is al opgelost, je hoeft dus niet te blijven als je geen tijd hebt.quote:
Ben je wanhopig ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt toch ruimte voor me maken. Doe ik dat misschien ook wel voor jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |