De 6800 GS zit tussen de 6800 en de 6800 GT in, hij heeft dan ook maar 12 pixelpipelines ipv 16. Verder is PCI-E sneller dan AGP alleen heb je er op dit moment nog geen drol aan in principe, die snelste videokaart die er nu is gebruikt nog niet eens de volle bandbreedte van AGP 8x. Maargoed AGP gaat eruit dus een PCI-E kaart nemen is wel aan te raden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat wil het GS zeggen? Ik zie die namelijk niet in de vergelijkingen op internet, deze kaart is wel duurder dan de 6600 GT die ik wel in lijsten zie, is hij dan ook beter?
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef LaZZ het volgende:
Radeon x700 is ook een aanrader voor die prijsklasse.
Kijk ook ff in deze review, die GeForce 6800 GS lijkt in vergelijking met z'n directe concurrenten een heel redelijk kaartje te zijn: AGP-versie GeForce 6800 GS blijkt aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef Arnold_fan het volgende:
[..] Op pricewatch van tweakers zag ik een geforce 6800 GS voor 180 euro, dit is ook ongeveer mijn max wat ik wil uitgeven..... Zijn er andere kaarten aan te raden van ongeveer even duur die misschien beter presteren?
Die had ik gelezen, maar dat was de AGP versie... Om nu voor 350 een 7800 te kopen vind ik te veel van het goede...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Kijk ook ff in deze review, die GeForce 6800 GS lijkt in vergelijking met z'n directe concurrenten een heel redelijk kaartje te zijn: AGP-versie GeForce 6800 GS blijkt aanrader.
http://www.asrock.com/product/775Dual-880Pro.htmquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef metallicelmo het volgende:
Wat voor moederbord heb je eigenlijk? Ik heb namelijk nog nooit een moederbord gezien met een AGP slot EN een PCI Express slot..
quote:PCI Express Graphics and AGP interface to adopt both PCI Express and AGP Display card
Toch beter kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef metallicelmo het volgende:
Wat voor moederbord heb je eigenlijk? Ik heb namelijk nog nooit een moederbord gezien met een AGP slot EN een PCI Express slot..
Die heb ik inderdaad gekochtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef leeminator het volgende:
Ik zou kiezen voor een sparkle van Dollarshop, kwaliteit verschil is er niet. Mischien is sparkle nog wel beter (100% vga fabrikant). Daarnaast levert dollarshop goeie service!! (altijd handig indien defect).
Sorry Lazz, wat hij zegt is wel een beetje waar eigenlijk, enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.6600GT, 6800, 6800GS, allen beter dan die!
Lieve Arwen, al ben je groot of ben je kleint, jij zult papa`s nummer 1 zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Sorry Lazz, wat hij zegt is wel een beetje waar eigenlijk, enzo.
Inderdaad zwaar offtopic.... maarre dat gaat je geen fuck aan, we hebben het hier over grafische kaarten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:09 schreef BOKA het volgende:
[..]
Lieve Arwen, al ben je groot of ben je kleint, jij zult papa`s nummer 1 zijn.
^^
Even zwaar offtopic.. maar heb jij nou je kind arwen genoemd?![]()
Nu dus weer een computer regelen...... de videokaart heb ik alquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef c0nd0r het volgende:
Laat maar hij is zn pc toch al kwijt
Bestolen door man, ik weet kenteken, wat nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |