* qu63 eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
Paarse vullingen voor mijn pen gescoord.
Nu eerst koffie.
Lekkerquote:
Had je geen sjaal oid om dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker, warm ik tenminste weer een beetje op... Damn, wat is het koud
.
Jawel, maar ik word er nogal vaak van beschuldigd een koukleum te zijn. Misschien hebben 'ze' toch wel een beetje gelijkquote:
niet toegevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word er nogal vaak van beschuldigd een koukleum te zijn. Misschien hebben 'ze' toch wel een beetje gelijk.
Er zijn meerdere koukleumen op deze wereld, zoals mijn maquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik word er nogal vaak van beschuldigd een koukleum te zijn. Misschien hebben 'ze' toch wel een beetje gelijk.
geen ideequote:
nu mijn foutje nog uit je quote halenquote:
maar dan kan je niet skiënquote:
Dat ook inderdaad, anders klopt 't niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu mijn foutje nog uit je quote halen
doe danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, anders klopt 't niet meer
Wat je niet kent mis je nietquote:
je weet niet wat je mistquote:
check, liever iets meer klerenquote:Zon, weinig kleren en lang buiten zitten.
zeikerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet zo snel jij, daar hou ik niet van
Waarom iets meer klerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
oh fuck, dat zei je al
[..]
check, liever iets meer klerenen check
wintersport is ook ok
weinig kleren is ook te koud voor wintersport hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom iets meer kleren. Ik zei toch niet dat ik nakend rondloop dan
.
Oh, zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
weinig kleren is ook te koud voor wintersport hoor
the summer of es '70quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, zo. Winter en sport zijn dingen die slecht te combineren zijn met es70
.
Ik zie het niet als compliment.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
Waarom dacht ik even dat Bengeltje Brechtje was
Sorry Bengeltje
hai Agiath.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef Agiath het volgende:
Even wat nostalgie ophalen mensen
http://ian-albert.com/misc/smb.php
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie het niet als compliment.![]()
hai class.
Vind je verder wel lief hoor.![]()
/block Sjowhan (ik wil niet aangestoken worden)quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
broertje heeft keelonsteking, dus 't zal wel heersen momenteel.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
/block Sjowhan (ik wil niet aangestoken worden)
bij iedereen geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
Cool, Fok! ziet er bij mij erg apart uit.
jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
weer een topdag voor iedereen
hoiquote:ik ben er maar ff
zo weer aan de slag hier
moet je je bril afdoenquote:
Ik moest vandaag een paar keer heen en weer rijden op de brommer. Ik denk dat dat het een beetje veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
broertje heeft keelonsteking, dus 't zal wel heersen momenteel.
En zonder jas zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een paar keer heen en weer rijden op de brommer. Ik denk dat dat het een beetje veroorzaakt heeft.
loopt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even wat traag, maar 't loopt zo ongeveer wel
Het loopt, zegt 'iequote:Op donderdag 2 februari 2006 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even wat traag, maar 't loopt zo ongeveer wel
en ondertussen steeds overreden wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, oud mevrouwtje die de zebra over moet
Hoihoiquote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef OoAstridoO het volgende:
Inloggen wil niet ja per berichten quote niet
mar ja goedemiddag
Moet nog gefixt worden, denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
mn usericoon is weg :\\\'(
lijkt weer op parse-probs :[quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Moet nog gefixt worden, denk ik
Ook nog niet alle smilies doen het geloof ik...
:\') (emo.gif) deed het eerst in ieder geval nog niet
lang :')quote:
Daar ben je weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
lang :\')
vorige downtime was ook niet echt opgelost
smilies zoals :') worden verkeerd geparsed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er nog meer kwijt behalve wat icons?
aah, okay, maar dat zijn geen dramatische problemen dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
smilies zoals :\') worden verkeerd geparsed.
gewoon een link neergooien als http:/forum.fok.nl/topic/814048 werkt niet, dan krijg je foutmeldingen omdat ie niet geparsed wordt naar een topictitel
t is ff wennenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, maar dat zijn geen dramatische problemen dus.
maar het komt wel weer goed. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar het stukje techniek dat de links omzet naar topic titels..quote:
is volgens mij gewoon een parser die de link chekt en daar een naam uit de database bij zoekt..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het komt wel weer goed. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar het stukje techniek dat de links omzet naar topic titels..
zoiets zal het wel zijn. Ik krijg het echter niet voor elkaar voor mijn eigen forum.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
is volgens mij gewoon een parser die de link chekt en daar een naam uit de database bij zoekt..
hier misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoiets zal het wel zijn. Ik krijg het echter niet voor elkaar voor mijn eigen forum.![]()
kom de volgende keer dan maar hier heenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was hier gisteren zo rustig dat ik maar weer ben gegaan
zal het onthoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom de volgende keer dan maar hier heen
daar mag je ook foto's plaatsen btwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal het onthouden
boodschappen doen, en auto wassen
Je forum druk aan het promotenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar mag je ook foto\'s plaatsen btw
jupquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je forum druk aan het promoten
Heb je ook ergens statistieken staanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom de volgende keer dan maar hier heen
wat voor statistieken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je ook ergens statistieken staan.
Zoiets: 8880 aantal berichten in 713 onderwerpen door 451 Geregistreerde ledenquote:
nee :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets: 8880 aantal berichten in 713 onderwerpen door 451 Geregistreerde leden
Sindsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee :\')
ik heb 17 leden geloof ik :\')
Ik ga klikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb wel statistieken
http://forum.indahnesia.com/
tja.. met de downtime hebben de mensen zich pas aangemeldquote:
Ik ging ervan uit dat dat mocht, anders had je wel hetzelfde als ik gedaanquote:
2 jaar en een paar dagen geleden gelanceerd, daarvoor proefdraaien enkele maandenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef es70 het volgende:
Ziet er goed uit Indah, sinds wanneer draait het forum.
Hoe proefdraaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar en een paar dagen geleden gelanceerd, daarvoor proefdraaien enkele maanden
Proefdraaien zonder het elders te vermelden, gewoon alleen de mensen die zich toentertijd aanmeldden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe proefdraaien. Weet je ook ongeveer hoeveel actieve users je hebt
.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
es: ruim 400 unieke users hebben sinds 4 december 2005 ingelogd.
Hoi Leo, alles okay over de grensquote:
Jep, gelukkig wel. Dat ding begint nu toch wel zo groot te worden dat het niet meer uit eigen zak te betalen is.quote:
Ik ook niet meer toen ik mijn post gewijzigd hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey nieke
ik zie \'t ding niet..
aah, nu wel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook niet meer toen ik mijn post gewijzigd had
Valt wel mee. Beetje off-day omdat ik vandaag naar een begrafenis moest van een jongen van 20 jaar (auto-ongeluk). Ik heb altijd bij zijn zus in klas gezeten dus vond ik het mijn 'plicht' om te gaan.quote:
Oei, da's wel een nare 'plicht'quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Valt wel mee. Beetje off-day omdat ik vandaag naar een begrafenis moest van een jongen van 20 jaar (auto-ongeluk). Ik heb altijd bij zijn zus in klas gezeten dus vond ik het mijn \'plicht\' om te gaan.
Voor de rest gaat alles wel goed ja![]()
En bij jullie?
Google is een allemansvriendje, kijk maar uit dat je niets oplooptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay.. ik heb mijn Parijse relschoppers ook weer teruggevonden... google is my friend.
Een beetje zoals hier dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Oei, da\'s wel een nare \'plicht\'.
Hier gaat alles min of meer z\'n gangetje, weinig nieuws onder de zon eigenlijk...
In de mallemolen van het leven.... Weet alleen niet of ik nouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje zoals hier dus![]()
We gaan werken, we eten lekker, we slapen, we kijken tv,... Niets speciaals![]()
ik kies voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
In de mallemolen van het leven.... Weet alleen niet of ik nouof
erachter moet zetten
.
Ik mag eigenlijk ook niet mopperen, beter iets meer gelijkmatigheid dan hoge pieken en dalen (noem me maar een grijze muisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik kies voor![]()
Na een begrafenis besef je weer eens hoe goed het is om te levenook al gebeurt er niets speciaals
Wat dan weer een grappige belevenis was vanmorgen: alle mensen die zich omdraaiden toen ik een kaartje (innige deelneming) gaf aan mijn pa (hij is samen met een begrafenisondernemer dus was aan twerk tijdens de mis vanmmorgen)
Ik heb alleen een avatar aangenomen van Google, verder moet ik er niets van hebben hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Google is een allemansvriendje, kijk maar uit dat je niets oploopt.
heel goed MutZ!quote:
toch knap van mij dat ik dat al weet hèquote:
hoi Astridquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
toch knap van mij dat ik dat al weet hè
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
Even een groet uit Auckland NZ. Het is hier heerlijk lekker weer en behoorlijk warm, 25 graden. Momenteel is het iets na 7 uur \\\'s ochtends. Tegen 10 uur moet ik hier uitgecheckt zijn. Ben ook al flink verbrand na 1 dag.
Uitgebreide verslag komt nog.
eejjjjjjjj Jagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
Even een groet uit Auckland NZ. Het is hier heerlijk lekker weer en behoorlijk warm, 25 graden. Momenteel is het iets na 7 uur \'s ochtends. Tegen 10 uur moet ik hier uitgecheckt zijn. Ben ook al flink verbrand na 1 dag.
kewl om wat van je te horen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
Even een groet uit Auckland NZ. Het is hier heerlijk lekker weer en behoorlijk warm, 25 graden. Momenteel is het iets na 7 uur \'s ochtends. Tegen 10 uur moet ik hier uitgecheckt zijn. Ben ook al flink verbrand na 1 dag.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef classpc het volgende:
Jaguarized --> Live from New-Zealand!![]()
zegt:
tis wel weer verrekte rustig op fok zeg
was wel een herhalingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Neevanavond laatste aflevering
ik ben weg
dat dacht ik dus ook jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik meende ook al dat ze vorige week zondag al zeiden dat het de laatste aflevering was
Ja ik dus ook maar toen las ik op e site: 4 feb: laatste aflevering dusja dan ga je er vanuit dat het geen herhaling is of wel? www.delamas.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik meende ook al dat ze vorige week zondag al zeiden dat het de laatste aflevering was
Je moet niet alles geloven wat je leestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja ik dus ook maar toen las ik op e site: 4 feb: laatste aflevering dusja dan ga je er vanuit dat het geen herhaling is of wel? www.delamas.nl
blijkbaar niet neequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest
iddquote:D.Rose is aardig
maar je las het welquote:
je bent dus gewoon niet aardigquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat lees ik hier nu, maar daar geloof ik dus niets van
"leuk"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d_h zei hoi
ik Google\'de ff op hoi en vond dit
dat geloof ik nietquote:
dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d_h zei hoi
ik Google\'de ff op hoi en vond dit
maar daarom hoef ik nog niet in het donker te gaan zittenquote:
vind je dat niet spannend?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar daarom hoef ik nog niet in het donker te gaan zitten
licht was nog aan hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*lichtknopje zoekt...
ah :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, misschien zocht ik het juist wel om het licht uit te doen
yeahquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een darkroom![]()
okquote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, nee.. geen spanking... gewoon hete sex![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:
in bed is zo standaard.. hier kan er nog eens iemand binnenlopenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaan we zo de hele nacht door of zullen we verder gaan in bed?
maar dit is zo saaiquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
in bed is zo standaard.. hier kan er nog eens iemand binnenlopen
*lichtknopje zoektquote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dit is zo saai
ik wil je zien enzo
geen ideequote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag..
Het gaat lekker in Beiroet
Vevelend verkoudheid maar gelukkig dat je bijna weer hersteld bentquote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
ja hoor, hier gaat het prima.. ben ook weer bijna hersteld van mijn flinke verkoudheid, zere keel en zeer hoofd.
is dat van jouquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb wel CNN
wat is van mij? CNN? Jah, gisteren nog gekocht, om de spotprenten te kunnen laten zien in het M-Oquote:
leukquote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is van mij? CNN? Jah, gisteren nog gekocht, om de spotprenten te kunnen laten zien in het M-O
hoiquote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi hoi!
prima zo hoor.. dat engels. deze week komt er een vernieuwing van de huisstijl.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
leuk
waarom nog steeds engels dan?
benieuwdquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima zo hoor.. dat engels. deze week komt er een vernieuwing van de huisstijl.
Djiez... donker hierquote:
Te laatquote:
indah hequote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Te laat. Wie laat hier zijn bende slingeren
?
quote:
coolquote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef classpc het volgende:
Rechts achter van mijn speaker setje doet het weer
bij mij ookquote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef classpc het volgende:
Rechts achter van mijn speaker setje doet het weer
wauw!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was 1 post verwijderd van een ban, en toen heb ik me ingehouden
ahquote:
Ik help je wel ff met bugtestenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef qu63 het volgende:
ik ga even mijn sociaal leven v2.1Beta uitproberen
Jammer... Vind het zo jammer dat mensen zich inhouden...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, juist niet, ik heb me ingehouden
ik dacht, laat me eens van een goede kant zienquote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammer... Vind het zo jammer dat mensen zich inhouden...
Voor of achterkant?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht, laat me eens van een goede kant zien
uhmmmm..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor jou, alle kanten
Beejjjjjjjjjjjjjjjj![]()
Ik heb een uhh goed weekend achter de rug.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voel je al wat beter?
Heb je hier wel gemist hoor
jaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een uhh goed weekend achter de rug.![]()
Op het nare bericht van Soos na![]()
ik heb ook een goed weekend gehad, jammer dat het alweer voorbij isquote:Hoe is het met jou.
Ging erg snel op het laatst, dat heb je helaas bij kankerquote:
True, dat vind ik nou ook.quote:ik heb ook een goed weekend gehad, jammer dat het alweer voorbij is
wanneer begint je cursus nou?
gisteren bij moeder gordijnrails opgehangen, vandaag bij introductie van de nieuwe Corvette geweestquote:
tot ??? ?quote:De 15eongeveer anderhalve week, bijna fulltime werken en dan
minimaal 20 tot ??? uren in de week
Rails ophangen, fun.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gisteren bij moeder gordijnrails opgehangen, vandaag bij introductie van de nieuwe Corvette geweest
Het is minimaal 20 uur, max, fultime, je kan het zelf een beetje aangeven.quote:tot ??? ?
je weet het nog niet?
wat doe je het liefst?quote:Het is minimaal 20 uur, max, fultime, je kan het zelf een beetje aangeven.![]()
Nee, geen tijd en zin voor fultime, ik wil wel tussen de 24 en 30 werken zoals voorheen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat doe je het liefst?
Heb je tijd voor fulltime?
Wat deed je dan???????quote:
Uiteraardquote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, geen tijd en zin voor fultime, ik wil wel tussen de 24 en 30 werken zoals voorheen.
Met eigen bedoelde ik natuurlijk je eige vette bak.
In de winter en dan ga je met die mooie auto.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraard
En hij is helemaal vies geworden :\')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |