Ja, wel een beetje een sneue keukenquote:
Is wel lekker dat erin zit, hoort er ook gewoon een beetje bij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Drie vaste kasten in de voorslaapkamer. Verder op de overloop een diepe kast en beneden op de gang ook. en in de huiskamer het e.e.a. aan bergruimte in de suite-pui. Dus het valt ons nog mee eerlijk gezegd, wat bergruimte betreft. Maar er komen dus ook nog wel wat losse kasten boven en op het kleine slaapkamertje (staat niet op de foto's geloof ik) maken we een grote kledingkast.
Hee, tis best leuk wonen zo vlakbij Denemarken hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Leuk huisje, jammer dat het in the middle of nowhere staat.
Heb je het gekocht? Hoeveel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Nog een aantal oude plattegronden die bij de overdracht waren inbegrepen (klikbaar):
[[url=http://i21.photobucket.com/albums/b282/BenicioVertigo/Parkweg/BlauwdrukMed.jpg]afbeelding][/url]
Het was er bij ons uit, maar de vorige bewoners hebben het met oude deuren en panelen weer nagebouwd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is wel lekker dat erin zit, hoort er ook gewoon een beetje bij.
Dat is het enige dat ik een beetje jammer vind bij ons. Verderop in de straat zijn nog huizen met de en suite verdeling en dat is toch wel heel erg leuk hoor!
Alleen was het weer wat somberquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee, tis best leuk wonen zo vlakbij Denemarken hoor!
Euh. Wat gekocht? De plattegronden? De plattegronden (waarvan bovenstaande foto één is) zijn ooit gekopieerd uit het kadaster. Het zijn dus wel de originele tekeningen, maar niet de originele originelen (quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef skiczukie het volgende:
Heb je het gekocht? Hoeveel?
Je krot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh. Wat gekocht? De plattegronden? De plattegronden (waarvan bovenstaande foto één is) zijn ooit gekopieerd uit het kadaster. Het zijn dus wel de originele tekeningen, maar niet de originele originelen (), zeg maar.
Ja, daar is overheen te komen dan. Wat super zeg!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Het was er bij ons uit, maar de vorige bewoners hebben het met oude deuren en panelen weer nagebouwd!![]()
Dus dan vergeef ik ze het wel dat ze niet meer aan de keuken toekwamen![]()
Ja!quote:
Goed punt, dan ben je zo in Zwedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee, tis best leuk wonen zo vlakbij Denemarken hoor!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Goed punt, dan ben je zo in Zweden.
Grappig! Daar vielen wij ook zo voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik heb een zwak voor ronde voordeuren... die hadden we ook in ons huis in Gouda vroeger.
Helaas vielen de huizen met ronde voordeuren in Gouda net buiten ons budget.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Grappig! Daar vielen wij ook zo voor![]()
De bakermat van de VolvoP1800quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt, dan ben je zo in Zweden.
Ah dat. Ja, die's gekocht ja. Tenminste, als ik vanochtend de met kwinkslagen doorspekte opgelezen documenten van de notaris goed begrepen heb. Maar het was erg vroeg, dus pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef skiczukie het volgende:
Je krot.
Gefeliciteerd. Éerste huis?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah dat. Ja, die's gekocht ja. Tenminste, als ik vanochtend de met kwinkslagen doorspekte opgelezen documenten van de notaris goed begrepen heb. Maar het was erg vroeg, dus pin me er niet op vast.
Ik twijfel nog tussen wat erger is, de wc/badkamer of de keuken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef zwaaibaai het volgende:
Die keuken is van de plaatselijke aangereden dieren slachter poelier he???
Gawd, die is erg. Alhoewel de smaak van het toilet en de badkamer ook niet helemaal de mijne is zeg maar.
Maar die keuken!!![]()
Was is er zo geweldig aan de badkamerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
Smakeloze types! Die badkamer is juist helemaal geweldig!
Oh, en idd is die notarishumor fout hè! Knor had het er van de week ook al over.
Ik kan me wel voorstellen dat je doodziek wordt van iedere keer dezelfde aktes doorlezen, maar hemel... daar krijgen ze ook gewoon voor betaald!
Verf-shop-ze! Wij kleppen dit deel wel alvast vol hoor!
Bij mij deed die kerel inderdaad ook enorm jolig toendertijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
Smakeloze types! Die badkamer is juist helemaal geweldig!
Oh, en idd is die notarishumor fout hè! Knor had het er van de week ook al over.
Ik kan me wel voorstellen dat je doodziek wordt van iedere keer dezelfde aktes doorlezen, maar hemel... daar krijgen ze ook gewoon voor betaald!
Verf-shop-ze! Wij kleppen dit deel wel alvast vol hoor!
Misschien heb jij ook ooit zo'n badkamer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was is er zo geweldig aan de badkamer![]()
http://www.renesite.nl/foto/badkamer/54.jpg
veeeel mooier![]()
Liever niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook ooit zo'n badkamer.
Daarom werd ik er nerveus van!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Het zijn de ska-tegeltjes die het hem doen.
*hardgelach*quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Daarom werd ik er nerveus van!![]()
Ik vind die badkamer he-le-maal niks. Ik zou geen behoefte hebben aan een epileptische/migarine/hysterie/kleurenblindheid aanval als ik mijn douche binnen kom...
Jawel, maar dat zie jij gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Oh, en die piepiepiepie kleine vloertegeltjes passen er niet eens bij![]()
Die vinden dat prachtigquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Ben benieuwd hoe die nieuw bakken groningers denken over de schaak-mat badkamer en de epileptische-aanval-opwekkende-migraine toilet....
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Je had net bijna een zeer cryptische sms ontvangen. Fok-Dude staat onder Fok-D...... in mijn telefoon. En ik drukte even mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |