Jouw feed is handig als je snel wilt zien wat er op TV is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef Jerooo het volgende:
Ja, iedereen heeft natuurlijk zo zijn voorkeur. Ik gebruik het zelf ook niet alleen voor het checken van films, maar ook andere programma's. Met mijn feeds heb je dus een mooi overzicht per zender van alle programma's.
ach, voor velen zal het een handig tooltje zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef Jerooo het volgende:
Ja, iedereen heeft natuurlijk zo zijn voorkeur. Ik gebruik het zelf ook niet alleen voor het checken van films, maar ook andere programma\'s. Met mijn feeds heb je dus een mooi overzicht per zender van alle programma\'s.
Je kan de adressen natuurlijk vinden in de source van de site, maar speciaal voor jou heb ik ze ff allemaal op een rijtje gezet:quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb een rss reader op mijn mac. maar ik kan op je site niet de adressen van de 'feeds' vinden.
kijk ik niet goed?
Op de site staat 6 uur 's ochtends.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb de feed toegevoegd in opera, maar die blijft leeg. wanneer haalt die nieuwe gegevens op?
Niet. De programmering wordt namelijk van TVGids.nl geplukt. Aangezien die geen Duitse zenders op hun site hebben wordt het een beetje lastig.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef drakenbaby het volgende:
ik mis nog wat duitse zenders hoe krijg je die zichtbaar.
Maar niet alle programma's van de dagquote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef Sai het volgende:
FilmTotaal.nl heeft er ook een paar, waaronder ook Trailers, Films die op TV komen en Filmnieuws.
http://rss.filmtotaal.nl/
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef Symer het volgende:
Hij doet het al een paar dagen niet meer bij mij.
Hebben meer mensen daar last van, of ligt het probleem hier?
Kan m niet eens downen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef Symer het volgende:
Hij doet het al een paar dagen niet meer bij mij.
Hebben meer mensen daar last van, of ligt het probleem hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |