quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
Vlak voor vlaardingen west. Kon het spektakel helaas niet zien gebeuren want kwam iets later aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Waar was dit heuglijke feit gebeurt?
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ja, 't getuigt niet echt van een creatieve geest om het zo maar te bestempelen...Is 't wellicht een aversie jegens de maatschappij of een deel ervan dat hun drijft tot deze, toch enigszins destructieve actie tegen het kapitalisme...?..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.
Of dat die paar uurtjes vertraging het ernstigste gevolg is er van..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Alsof die zelfmoordenaar rekening gaat houden met al die loosers in de trein.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...
Ook een keertje bij Delft-Z, daar wou een vrouw zelfmoord plegen...
Ging alleen even niet helemaal goed, overleefde het alleen moet ze nu haar benen missen...
dat mogen ze niet zeggen. Ze zeiden dat de treinen niet reden vanwege een versperring tussen maassluis en vlaardingen westquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef fallrite het volgende:
Oja, ik zag het staan op de borden bij Utrecht CS - dat er geen treinen reden ofzo, niet wat er was gebeurd
mwao de wielen van je wagentje zouden weleens tussen de rails kunnen blijven steken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |