Dat is geen hardcoreband.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er is nog een hardcoreband die Blood For Blood heet..
dat is een nul, geen Oquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef bukgeit het volgende:
En dat vraagt een 0?
Ken het nog uit het KinkFM-programma Witlof, en die draaien punk en hardcore..dus metal is het ook niet.quote:
Ik luisterde het vroeger heel veel. Ik vind het meer metal, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken het nog uit het KinkFM-programma Witlof, en die draaien punk en hardcore..dus metal is het ook niet.
het is een punk/crust hardcorebandquote:
hokjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is een punk/crust hardcoreband
zeikerdquote:
Het is toch zoquote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Da Hool is toch ook geen band, beste bukgeit?
je hebt gelijk vooral dat over het metalvolkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef NiekL het volgende:
[..]
Het is toch zo![]()
Ik heb nog nooit mensen zo gepikeerd horen doen over het verkeerd indelen van hokjes dan metal volk. Boehoe dit is geen hardcore, het is metal. Of nee het is geen grindcore het is goregrind
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef bukgeit het volgende:
Nu Shooz
Dank voor je nutteloze bijdragequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Rooney staat er trouwens niet bij.
Net als Marilyn Manson & The Spooky Kids
...Al was Rooney ondertussen al wel twee keer in het topic genoemd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Rooney staat er trouwens niet bij.
Net als Marilyn Manson & The Spooky Kids
quote:The Bonzo Dog Doo-Dah Band was one of the first of the many Sixties British Art College bands (such as The Who), being formed between 1962-1965.
Their inspired lunacy - comic songs, sketches, exploding robots and much more - gained them a lasting cult following.
Recording success was mainly in the period 1967-1969, overlapping with their residency on the popular and significant TV show Do Not Adjust Your Set. At their peak they were outdrawing many big rock names.
Ik was er al bijna zeker van dat JIJ dit zou opmerkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk vraag je ook om een dubbele oo en niet een dubbele o dus klopt Noodweer niet en Ooioo wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:54 schreef Z het volgende:
Grmbl.
Goed gezien, ga ik weghalen in de volgende versie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
2 in a room en Two in a room zijn dezelfde..
Is onwijs Hardcore Punk.quote:
Een aantal stond al in de OP, maar toch weer een paar erbij!quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Is onwijs Hardcore Punk.
Verder:
Bloodbath
Book Of Dead Names
Cop Shoot Cop
Fischerspooner
Flesh and Blood Robot
Look What I did
Moonshine
Moonskin
Thulsa Doom
Unmoored
XToo Pure To DieX
Zootwoman
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Sixtoo
Pilot Balloon
Handsome Boy Modeling School
Abandoned Pools
Creeper Lagoon
Guniw Tools
Wooden Wand & The Vanishing Voice
Sunroof!
Beachwood Sparks
The Finishing School
Plate Fork Knife Spoon
Moonbuggy
American Football
Woods Afire
Poor Luther’s Bones
Booka Shade
Cedric Im Brooks & The Light Of Saba
Wooden Wand
Preston School of Industry
Nappy Roots
The Moonbabies
Oosterdok
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Waarom, in hemelsnaam!?
Waarom zijn de bananen kroom?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Waarom, in hemelsnaam!?
Je bedoelt zeker 'Woorom'?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Waarom, in hemelsnaam!?
Dank, die hadden we al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Hugo- het volgende:
Drowning Pool.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef schaap001 het volgende:
Ha! Weet er nog een paar:
Banda Boom
The Greg Trooper Band
Zoom Quartet
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
Met recht een dubbele oo
jammer van dat stomme yezz logo.
Hmm ik had hem even op control F gezocht op iedere pagina en niks gevonden. Vond het al raar dat hij er niet bij stond ook.quote:
En allemaal al eerder genoemd.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Batsnek het volgende:
Bloodbath
Moonsorrow
MoonSpell
Oomph
Allemaal metalbands.
Die was al genoemd volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:16 schreef bukgeit het volgende:
Film School
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet heel het topic doorgeploegd, maar hier heb ik er nog een paar:
Apryl Fool
Black Mages & Mr.Goo
Dicky Doo an the Don'ts
Doo Rag
Film School
Full Moon Scientist
Kommil Foo
Rabbit in the Moon
Red Hot and Cool
School for the dead
Slightly Stoopid
klikquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:31 schreef no1uknow het volgende:
[mierenneukmode] Dubbele oo? Dus oooo? [/mierenneukmode]
Kommil Foo is geen band hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet heel het topic doorgeploegd, maar hier heb ik er nog een paar:
Apryl Fool
Black Mages & Mr.Goo
Dicky Doo an the Don'ts
Doo Rag
Film School
Full Moon Scientist
Kommil Foo
Rabbit in the Moon
Red Hot and Cool
School for the dead
Slightly Stoopid
Tweemansformatie, en ze maken muziekquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kommil Foo is geen band hoor.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Dank. Stond al in de OP.
Waren die allemaal nog niet genoemd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
lijstje
Ik vond deze leuker.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Één van de meer bekende nummers van haar (samen met The Beatmasters).
* wimmel_1 heeft CD voor de gein weer eens onder het stof vandaan gehaald.....quote:
Smoosh hebben we ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef tarzan1 het volgende:
als zelfs "Mannenkoor Karrespoor" er al bij staat heb je wel alles gehad denk ik zo
/edit
toch nog een "smoosh"
Slechts 2x genoemt alquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Leeee het volgende:
Goose
En de rest mag je ook houden, maar bedanktquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Leeee het volgende:
Goose
Good Shoes
The Good, The Bad & The Queen
Rooney is al 3x genoemd en TGTB&TQ 2x.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:34 schreef Alaric het volgende:
Ik mis nog:
- Rooney
- The Good, The Bad And The Queen
Zonde dat de OP dan niet meer bijgehouden is!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rooney is al 3x genoemd en TGTB&TQ 2x.
quote:
alice cooper is niet echt een solo artiest. hij wisselt alleen regelmatig van band.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:42 schreef asdqert het volgende:
Sonicflood & Loopless
Alice Cooper is al een paar keer vernoemd, maar die mag niet?
leuk bedacht trouwens.
Dus. Veel nieuwe namen, maar ook een paar ouwe.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:50 schreef Metalibi het volgende:
3 Inches Of Blood
Adorned Brood
Aphoom Zhah
Astral Doors
August Redmoon
Blood Feast
Blood Money
Blood Of Christ
Bloodbath
Bloodlined Calligraphy
Bloodlust
Crimson Moonlight
Dark Moor
Doomshine
Forgotten Woods
Girlschool
Goatmoon
Holy Blood
Karnivool
Maroon
Moonblood
Moonspell
Most Precious Blood
November's Doom
Satan's Blood
Tool
Woods Of Ypres
Yyrkoon
Dus.![]()
Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef Andyy het volgende:
tellen typos ook mee ?
Heb jij iets beters te doen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:46 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk?
Ik dacht even aan een grap, maar ze bestaan echt: http://www.myspace.com/mookbandquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Mook
Die staan zelfs in de OPquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:24 schreef lubje25 het volgende:
tot mijn grote verbazing lijkt het of De Amazing Stroopwafels nog niet genoemd zijn. Klopt dat?
oh zie het jaquote:
Stond er dus al.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:13 schreef bukgeit het volgende:
Room Eleven. Ik moet dit ding bijwerken.
ik dacht eerst. hoe kon ik zo'n geweldige band nou vergeten!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:15 schreef bukgeit het volgende:
The Marcia Blaine School For Girls
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Grobbel het volgende:
Goose
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:19 schreef Z het volgende:
Goose
quote:
Oeps, niet gechecktquote:Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dacht eerst. hoe kon ik zo'n geweldige band nou vergeten!
toen dacht ik.. waarom kent iemand anders hun
en toen zag ik dat ik 'm al gepost had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |