Ik werk bij een ICT Service Desk voor een zeer groot niet nader te noemen bedrijf.
Het gaat al fout bij de manier waarop ik aan het werk kom.
Via een uitzendbureau > niet nader te noemen
Bij een detacheringsbureau > niet nader te noemen
Via een een extreem groot internationaal bedrijf > niet nader te noemen
Voor een zeer groot niet nader te noemen bedrijf.
Er zijn dus 4 ja 4 bedrijven (mocht het nog niet duidelijk zijn) die geld aan mij verdienen.
ik krijg 1600 bruto.
ER ZIJN 4 BEDRIJVEN DIE WINST MAKEN. OVER MIJN RUG.
kras er 3 weg: ik krijg dubbel en het laatste bedrijf is 10% goedkoper uit.
Maar dat is niet het ergste....
Het zijn ook niet de 7000 niet technische kneuzen die hier naartoe bellen.
nee, daar ben ik alllang aangewent.
EN JA mensen bellen met hun problemen over hun bekerhouder JA
Nee het beleid is waar ik een beetje mee zit. NAMELIJK...
Wij mogen niet internetten, gamen of prive mails beantwoorden.
Internetten en mailen wordt gedoogd maar gamen absoluut niet.
Ik kan het wel begrijpen... als het druk zou zijn.
Nou hier zijn ze nogal op cijfers... dat is op alle ServiceDesks zo. Iedere Agent (mooi woord) weet dit.
Dit begint al bij de laatste 2 bedrijven. Die spreken met elkaar af dat er binnen 10 second opgenomen moet worden. Eventuele andere afhandeling is daarna niet meer van belang. een afhandeling door een oplosgroep duurt 3 dagen, als het om een wachtwoord reset gaat die wij van de SD niet kunnen doen
Maar ik zit met het volgende: 8 uur perdag werken = ok. maar die cijfers waar ik het eerder overhad die laten zien dat wij effectief per dag 2 uur werken. 75% van mij dag mag ik dus verder niks. Ik vergeet ook te melden dat we niet eens de krant mogen lezen "dat staat niet netjes"
Maar gemiddeld genomen per agent per dag wordt er 2 uur gewerkt...
dus de rest van die tijd mogen we helemaal niks meer doen.
En stiekem wordt er dan wel gegamed maar als dan 1 van je eige "collega's" die boel gaat lopen doorlullen.. dan heb ik het gehad.
Wat denkt zo een z**l*g klein t*r*ng h**r*g ventje wel niet dat ie is. Als ik er achter kom welke h*ft*r dat heeft gedaan dan is hij nog heel lang niet jarig.
Ik heb net pauze gehad. het heeft een 30 minuten geduurt voordag ik een belletje kreeg. van iemand die zijn wachtwoord vergeten is. 2 sec reset. weer 30 minuten wachten.
En dat vinden ze het gek als we eens een spelletje spelen.
de RAMBAM voor ze en hun duffe regels
En nu het zo rustig is komen er om de 2 weken 3 nieuwe mensen bij. WTF
Het is nu zelfs zo dat de persoon die 12:30 - 21:00 dienst heeft niet ergens kan gaan zitten omdat de flex plekken op zijn...
Wat een stelletje sukkels.
Groet