abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34907809
Van mij hoeft dit ook niet zo, geloof ik.
pi_34907909
Ach, geweld is niet mooi, tijd dat we dat ook eens zien.
Dat hele regeneration concept spreekt mij wel aan.

Er staat ook dat er pics op famitsu.com staan, maar ik kan er op het hele web niets over vinden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34907948
In het originele artikel op Eurogamer was het ook een link.

KLIK
pi_34907997
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
In het originele artikel op Eurogamer was het ook een link.

KLIK
Yummie.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34910792
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Yummie.
Dat zal genieten zijn op een HDTV
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34912002
Ik dacht eerst, nou is dit het, tot ik dit zag.

SCARY SHIT!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34912056
Check die fotorealistische graphics bij die bleke zombie!
pi_34912068
Fotorealistische graphics!!11!1one!!1
pi_34912289
ik vind alleen dat ze nog wat aandacht moeten besteden aan z'n haar, ziet er gewoon niet echt uit.
pi_34912319
Textures van zijn pak zijn ook low res.
pi_34912348
das tijdelijk, voor op de dev-kit. In de final zullen ze wel een betere versie nemen denk ik.
pi_34912350
Zou dit wel ingame zijn dan?
pi_34912410
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Zou dit wel ingame zijn dan?
als je pre-rendered zou doen, zou het er wel beter uitzien dan dit denk ik.
pi_34912421
Tuurlijk PS3 heeft de 1337 graphics.

Maar ja hmm, misschien maar weer on topic enzo.
pi_34913742
Dus als ik het goed begrijp gaat het hier over een FPS, waarbij je alles en iedereen helemaal aan flarden kan schieten, maar niemand dood gaat vanwege de regenerative capaciteiten van je vijanden?

Klink... als een waardeloos spel!
pi_34913924
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef P-Style het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat het hier over een FPS, waarbij je alles en iedereen helemaal aan flarden kan schieten, maar niemand dood gaat vanwege de regenerative capaciteiten van je vijanden?

Klink... als een waardeloos spel!
Ja, zo ongeveer, waarom is dat waardeloos, moet iedereen dood?
pi_34914286
Het is eigenlijk heel kindvriendelijk, niemand gaat dood! Misschien meer iets voor de revo .
pi_34914356
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
Het is eigenlijk heel kindvriendelijk, niemand gaat dood! Misschien meer iets voor de revo .
Met veel bloed, vlees en botten enzo.
pi_34914688
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Ja, zo ongeveer, waarom is dat waardeloos, moet iedereen dood?
Het klinkt echt als iets om de grafische capatiteiten van de PS3 te "showcasen" - het real-time regenereren van spier en huidweefsel - en dat ze daaromheen maar effe een spel gebouwd hebben.

Nou weten FPS me sowieso niet meer te boeien sinds Quake 1 en Duke Nukem 3D, dus deze game lijkt me ook hélemaal niks!
pi_34914811
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het klinkt echt als iets om de grafische capatiteiten van de PS3 te "showcasen" - het real-time regenereren van spier en huidweefsel - en dat ze daaromheen maar effe een spel gebouwd hebben.

Nou weten FPS me sowieso niet meer te boeien sinds Quake 1 en Duke Nukem 3D, dus deze game lijkt me ook hélemaal niks!
FPS

Ik ben wel benieuwd wat ze er van weten te maken.
pi_34917057
je vijanden worden geregenereerd, en soms muteren ze tot betere vijanden.

riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Dus je knalt een zombie af, wat als consequentie heeft dattie terugkomt als Zombie X, met laserstralen uit z'n tenen, en dan valtie nog uit je rug aan ook.
pi_34930295
quote:
Sony plans Taipei Game Show splash for PS3
[Print][Mobile]
By Tony Smith
9th February 2006 10:54 GMT

Will Taiwan play host to the first working, playable PlayStation 3 consoles? Sony will be presenting the next-generation entertainment device next week at the Taipei Game Show, and Chinese-language paper the Commercial Times said Sony will devote a quarter of its extensive 80-booth show space to the PS3.

The show won't mark the PS3's first public outing - it was shown at the E3 event in May 2005 and more recently at the Consumer Electronics Show (CES) held last month in Las Vegas. In each instance, however, the boxes on display are believed to have been dummy cases, not fully operational prototypes. Where the console has been seen to be doing something, it's just been pumping out rolling graphics demos.
SPONSORED LINKS

It's tempting to hope next week will see the first reports from gamers who've got their hands on the highly anticipated console, but we suspect Sony will hold back until next May's E3. Taiwan is unlikely to be a focus market for the PS3's launch, not like the US, Europe and Japan. Even Microsoft's Xbox 360 has yet to launch there - it's currently scheduled for a March 16 debut after the software giant was forced to delay the console's release because of "supply constraints". ®
Zou het, . Zou het, .
-
pi_34930381
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zou het, . Zou het, .
Zou het
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34931450
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef SocialDisorder het volgende:
je vijanden worden geregenereerd, en soms muteren ze tot betere vijanden.

riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Dus je knalt een zombie af, wat als consequentie heeft dattie terugkomt als Zombie X, met laserstralen uit z'n tenen, en dan valtie nog uit je rug aan ook.
Dus je moet niemand neerschieten! Was bij de Resident Evil remake op de Cube ook zo.
pi_34966402
Playstation 3 Info

Hoewel ik persoonlijk niet de grootste fan ben van "insider"-artikelen en eigenlijk de betrouwbaarheid van ieder PS3-artikel zonder directe bron binnen SCEI in twijfel trek, is dit toch wel een interessant artikel. Ze claimen een "behind-the-scenes look" te hebben gehad bij drie verschillende developers. Nou neem ik dit verhaal natuurlijk wel met een korreltje zout, maar toch klinkt het allemaal niet zo onzinnig als al die voorgaande insider-, journalist en analist-verhalen waarmee we inmiddels doodgegooid zijn.

Meest opvallende punten in dit verhaal vond ik wel...
quote:
Last month Sony shipped final development PS3 hardware to many developers - albeit a month behind the latest schedule - ...
Hmmm... de final kits zijn dus in januari verscheept in plaats van december. Ik dacht eigenlijk dat bij die 4000 verscheepte devkits, waar ze het over hadden op de CES, ook al de final kits zaten.
quote:
Firstly however, the box. The stylish PlayStation 3 casing design that SCEI boss Ken Kutaragi revealed last year is, and always has been, empty - and no signs of a final, tangible casing solution appear to be in sight. "I think to fit everything that Sony wants in there AND leave space for a 2.5 inch hard drive," explains one senior developer working on a final kit, who will be our guide for much of this report, "the machine would have to grow. The models they're showing off are way too small for what they want."
Dat de geshowde PS3's op de E3, TGS en CES lege plastic behuizingen waren, daar ging ik ook al min of meer vanuit. Verder waren die geshowde modellen natuurlijk concepts, maar ik verwacht geen radicale veranderingen eigenlijk. Maargoed we hebben het hier ook maar over een developer die z'n mening geeft, alleen Sony kan ons het verlossende antwoord geven.
quote:
Integrated into an imposing tower set-up, the PS3 development kit is playable using pretty much any standard USB controller, but developers are designing games with the familiar DualShock 2 controls in mind. PS3 controller specifics are "nothing we need to be concerned about as developers," explains the techie.
Het hele functioneren van de PS3 controller (met de drukgevoelige knoppen e.d.) zal dus in weze gewoon hetzelfde blijven als de Dual Shock 2. Niet echt verrassend.
quote:
The controller we used was a generic USB controller. Sony plans to change the unpopular concept design while retaining the familiar DualShock 2 layout, which all developers are working to
Hmmm... dat vind ik toch minder geloofwaardig. Ik verwacht nog steeds geen grote veranderingen in het ontwerp van de "boemerang".
quote:
Perhaps the biggest bombshell we've learned in the world of PS3 development right now is that many (if not most) games are simply running in 720p - not the ambitious, bleeding edge 1080p "Full HD" standard that Sony had us so excited about. And certainly, not two of them stuck together for a ludicrous 32:9 double-1080p.
Jammer... Maar wederom geen grote verrassing. 1080p zit er in ieder geval in om BD-Video's volledig weer te kunnen geven. Ik denk dat native 1080p games net zo vaak voor zullen komen op de PS3 als "progressive scan" games op de PS2. Niet zo heel vaak dus en vooral first party titels. Hoe langer de PS3 op de markt is, des te meer 1080p games we wellicht zullen zien.

Verder gaat het artikeltje nog over RSX en over de (onvermijdelijke) vergelijking met de Xbox 360, met de voor de hand liggende conclusie dat het verschil maar klein is, maar de PS3 gewoon nèt effe iets meer power heeft. Er wordt gespeculeerd over launchdates en eventuele vertragingen en allerlei andere standaard PS3-vraagstukken.

Goed, als je tijd, zin en interesse hebt moet je het maar even doorlezen. Tot slot wil ik nog even zeggen dat ze toch wel snel conclusies trekken voor een "hands-on" bij developers die bezig zijn met de eerste generatie games.
pi_34969150
Las het gisteren ja, maar goed, geen nieuws. Allemaal precies wat we al verwacht hadden. Ik snap ook niet hoe sommige fanboys kwamen aan '2x zo krachtig blablabla' alsof Ken ineens geavanceerde technologie waar niemand bij in de buurt komt uit z'n reet trekt .
pi_34970052
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
Las het gisteren ja, maar goed, geen nieuws. Allemaal precies wat we al verwacht hadden. Ik snap ook niet hoe sommige fanboys kwamen aan '2x zo krachtig blablabla' alsof Ken ineens geavanceerde technologie waar niemand bij in de buurt komt uit z'n reet trekt .
2x zo krachtige processor. 1,2 GFLOPS van de X360 tegenover de 2,5 GFLOPS van de Cell. Maar dat zegt nog niet alles, de videokaart van de X360 is weer beter dan de RSX, dus laten we gewoon afwachten, lijkt me.

-edit- en in "bepaalde" films worden af en toe dingen uit een reet getrokken waar ik niet bij in de buurt wil komen

[ Bericht 12% gewijzigd door SocialDisorder op 11-02-2006 16:27:56 ]
pi_34971999
De aanwezige Cell-processor werkt op 3,2GHz en is volgens Sony goed voor een totaal van 218 gigaflops aan floating point-berekeningen.

Weet niet waar je 2,5 tflops vandaan haalt bij de Cell hoor
Het is de RSX die enorme brute kracht heeft, brute kracht die nooit in z'n geheel gebruikt zal worden, waar de kleinere brute kracht van de Xenos bijna altijd volledig gebruikt zal worden. Daarnaast heeft de Xenos nog een paar meer handigheidjes en technieken die de IQ verbeteren die ontbreken op de RSX. Waardoor je uit komt op vrijwel gelijke grafische prestaties .
pi_34973884
Qua Gigaflops eet de Emotion Engine met z'n 300MHz de celeron 700MHz in de xbox ook op. Nou... we zien het resultaat. Flops zeggen niet veel meer dan klokfrequenties. Domme cijfertjes om mee te patsen.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
...de videokaart van de X360 is weer beter dan de RSX...
Efficiënter, niet per se beter. Retuobak heeft het netjes samengevat.
pi_34974323
De X360 CPU zit rond de 100 gigaflops trouwens volgens wikipedia, maar ja, ik als conservatieveling zie de GPU, geheugenbandbreedte en I/O bandbreedte nog steeds als de belangrijkste zaken .

Wat MS destijds gezegd heeft over de CPU vergelijking trouwens: (en ja, ik neem die uitspraken echt wel met een paar korreltjes zout )
quote:
CPU
The Xbox 360 processor was designed to give game developers the power that they actually need, in an easy to use form. The Cell processor has impressive streaming floating-point power that is of limited use for games.

The majority of game code is a mixture of integer, floating-point, and vector math, with lots of branches and random memory accesses. This code is best handled by a general purpose CPU with a cache, branch predictor, and vector unit.

The Cell⤙s seven DSPs (what Sony calls SPEs) have no cache, no direct access to memory, no branch predictor, and a different instruction set from the PS3⤙s main CPU. They are not designed for or efficient at general purpose computing. DSPs are not appropriate for game programming.

Xbox 360 has three general purpose CPU cores. The Cell processor has only one.

Xbox 360⤙s CPUs has vector processing power on each CPU core. Each Xbox 360 core has 128 vector registers per hardware thread, with a dot product instruction, and a shared 1-MB L2 cache. The Cell processor⤙s vector processing power is mostly on the seven DSPs.

Dot products are critical to games because they are used in 3D math to calculate vector lengths, projections, transformations, and more. The Xbox 360 CPU has a dot product instruction, where other CPUs such as Cell must emulate dot product using multiple instructions.

Cell⤙s streaming floating-point work is done on its seven DSP processors. Since geometry processing is moved to the GPU, the need for streaming floating-point work and other DSP style programming in games has dropped dramatically.

Just like with the PS2⤙s Emotion Engine, with its missing L2 cache, the Cell is designed for a type of game programming that accounts for a minor percentage of processing time.

Sony⤙s CPU is ideal for an environment where 12.5% of the work is general-purpose computing and 87.5% of the work is DSP calculations. That sort of mix makes sense for video playback or networked waveform analysis, but not for games. In fact, when analyzing real games one finds almost the opposite distribution of general purpose computing and DSP calculation requirements. A relatively small percentage of instructions are actually floating point. Of those instructions which are floating-point, very few involve processing continuous streams of numbers. Instead they are used in tasks like AI and path-finding, which require random access to memory and frequent branches, which the DSPs are ill-suited to.

Based on measurements of running next generation games, only ~10-30% of the instructions executed are floating point. The remainders of the instructions are load, store, integer, branch, etc. Even fewer of the instructions executed are streaming floating point⤔probably ~5-10%. Cell is optimized for streaming floating-point, with 87.5% of its cores good for streaming floating-point and nothing else.
Oh en nog een geinig linkje:
http://arstechnica.com/news.ars/post/20050629-5054.html

[ Bericht 44% gewijzigd door Retuobak op 11-02-2006 18:42:20 ]
pi_34975060
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
De X360 CPU zit rond de 100 gigaflops trouwens volgens wikipedia, maar ja, ik als conservatieveling zie de GPU, geheugenbandbreedte en I/O bandbreedte nog steeds als de belangrijkste zaken .
Niet alleen jij hoor. Tot nog toe zìjn dat gewoon de belangrijkste aspecten voor grafisch mooie games. CPU heeft tot nu toe niet de belangrijkste rol gehad. Als je de console CPU's (zowel die van de Xbox 360 als de PS3) vergelijkt met die in huidige PC's, zijn de consoles duidelijk in het voordeel. Ik hoop dan ook dat developers die processorkracht gaan gebruiken voor dingen die voorheen simpelweg niet mogelijk waren op consoles.
quote:
Wat MS destijds gezegd heeft over de CPU vergelijking trouwens: (en ja, ik neem die uitspraken echt wel met een paar korreltjes zout )
Gelukkige maar dat je die uitspraken met een paar korreltjes zout neemt, want hier gaan ze al de mist in...
quote:
The Cell's seven DSPs (what Sony calls SPEs) have no cache, no direct access to memory...
De SPE's hebben dus wèl ieder 256KB cache en hebben wèl directe toegang tot het main ram. Ze hebben alleen geen directe toegang tot het videoram.
quote:
They are not designed for or efficient at general purpose computing. DSPs are not appropriate for game programming.
Dat eerste daar hebben ze gelijk in, maar die conclusie die ze eraan verbinden is nogal flauw. Natuurlijk is één enkele SPE niet geschikt voor "game programming". Maar ze moeten Cell als één geheel zien. Een general purpose PowerPC core met 7 eenvoudige, maar razendsnelle hulpjes voor vectorberekeningen.
quote:
Based on measurements of running next generation games, only ~10-30% of the instructions executed are floating point.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij waren er destijds niet zoveel "next generation" games om te "measuren".

Tuurlijk is de Xbox 360 triple-core CPU een krachtig ding en drie PowerPC cores zal in bepaalde gevallen heus wel voordelen hebben boven het Cell ontwerp, maar laat dan alsjeblieft de developers zèlf bepalen hoe ze met de verschillende nieuwe multi-core CPU's om moeten gaan en ga niet met domme percentages smijten. Ik hoop dat je dit leest Microsoft! Hèhè...
pi_34976046
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef P-Style het volgende:
Niet alleen jij hoor. Tot nog toe zìjn dat gewoon de belangrijkste aspecten voor grafisch mooie games. CPU heeft tot nu toe niet de belangrijkste rol gehad. Als je de console CPU's (zowel die van de Xbox 360 als de PS3) vergelijkt met die in huidige PC's, zijn de consoles duidelijk in het voordeel. Ik hoop dan ook dat developers die processorkracht gaan gebruiken voor dingen die voorheen simpelweg niet mogelijk waren op consoles.
Mja ik denk dat de dingen waar je echt CPU kracht voor wil (Physics ed.) gewoon net buiten bereik zijn wat betreft de leuke dingen. En met leuke dingen denk ik aan bijv. in MP met een tank door een muur heen beuken om iemand plat te rijden. Dat is sowieso al te duur om in een game te stoppen momenteel, iig wel als je het goed wil doen, en daar komt nog eens bij dat wil je het realistisch doen de CPU's eigenlijk nog steeds niet toereikend zijn. Heb het idee dat veel van de physics kracht verspilt gaat worden aan minimaal belangrijke dingen (ook op de PC overigens), dingen als semi-realistisch bewegende jassen enzo.
pi_34986055
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
Heb het idee dat veel van de physics kracht verspilt gaat worden aan minimaal belangrijke dingen (ook op de PC overigens), dingen als semi-realistisch bewegende jassen enzo.
...of regenererende onsterfelijke mensen.
pi_34986839
quote:
Heb het idee dat veel van de physics kracht verspilt gaat worden aan minimaal belangrijke dingen (ook op de PC overigens), dingen als semi-realistisch bewegende jassen enzo.
Tsja, mensen willen details. Anders is het niet meer realistisch
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34987096
quote:

[..]
Hey, als ik een eend uit de lucht schiet, wil ik MINIMAAL een realistische weergave van z'n ingewanden kunnen zien, de veren volgens de algemene wetten der natuur naar beneden zien vallen, en de kogel eventueel nog een tweede eend verwond, mits ik het juiste kaliber gebruikte.

Zonder dat, wat blijft er dan nog over voor gameplay?
pi_34990848
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, mensen willen details. Anders is het niet meer realistisch
Details zijn leuk en aardig, maar sommige details slaan nergens op. Zo heb je dat ook met PGR3, alsof iemand ooit gaat kijken naar de etalage van een computerwinkel 50m van de track af.
pi_34994004
Jij hebt er blijkbaar wel naar gekeken

Het is wel beter als je bij een personage de kleren realistisch ziet bewegen in plaats van dat ze aan het lijf 'geplakt' zitten, toch?

Over de graphics: tussen de PS3 en 360 zal in het begin grafisch niet veel verschil zijn denk ik, maar de PS3 zal na verloop van tijd wel zijn echte kracht laten zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 12-02-2006 12:42:02 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_34994700
Dat is wel beter ja, echter de gains van het semi-realistisch simuleren ten opzichte van een paar standaardanimaties zijn behoorlijk minimaal. Maar daarentegen kost het wel veel geld om het te implementeren, ergo, zinloos .

En ik denk dat je ook niet teveel moet verwachten van het verschil tegen het einde, zeker geen PS2-Xbox. Eerder de grootte van het verschil Cube-Xbox.
pi_34997673
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Retuobak het volgende:
Dat is wel beter ja, echter de gains van het semi-realistisch simuleren ten opzichte van een paar standaardanimaties zijn behoorlijk minimaal. Maar daarentegen kost het wel veel geld om het te implementeren, ergo, zinloos .

En ik denk dat je ook niet teveel moet verwachten van het verschil tegen het einde, zeker geen PS2-Xbox. Eerder de grootte van het verschil Cube-Xbox.
Wie weet wordt de X360 wel mooier.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34997697
Ja, dat lijkt me heel waarschijnlijk dat dat zo is wanneer alle developers zeggen van niet.
pi_34997814
quote:
Op zondag 12 februari 2006 09:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Details zijn leuk en aardig, maar sommige details slaan nergens op. Zo heb je dat ook met PGR3, alsof iemand ooit gaat kijken naar de etalage van een computerwinkel 50m van de track af.
Wat dacht je van realistische haargroei en bruining door de zon? .
  zondag 12 februari 2006 @ 14:21:15 #292
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34997838
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat lijkt me heel waarschijnlijk dat dat zo is wanneer alle developers zeggen van niet.
BELIEVE!
The line is a dot to you!
pi_34997842
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Wat dacht je van realistische haargroei en bruining door de zon? .
Je moet wel heel veel spelen wil je veel van dat eerste merken
  zondag 12 februari 2006 @ 14:21:27 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34997848
ow wacht verkeerde topic

The line is a dot to you!
pi_34997938
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Dat zeggen ze niet.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34997956
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Je moet wel heel veel spelen wil je veel van dat eerste merken
Bij baardgroei valt het wel mee
pi_34998616
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk niet dat je de verschillen kunt vergelijken met PS2-Xbox of Cube-Xbox. Ik denk eigenlijk dat de verschillen sowieso amper merkbaar zullen zijn op "screens". Volgens mij worden het vooral "dynamische" verschillen. Verschilen die vooral opvallen met de games in actie dus.
pi_34999268
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat zeggen ze niet.
Developers zeggen 'Xbox 360 is easier to program but the PS3 will win out in the end'. Denk je dan echt dat de 360 op de lange termijn zal zegevieren qua graphics?
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de verschillen kunt vergelijken met PS2-Xbox of Cube-Xbox. Ik denk eigenlijk dat de verschillen sowieso amper merkbaar zullen zijn op "screens". Volgens mij worden het vooral "dynamische" verschillen. Verschilen die vooral opvallen met de games in actie dus.
Verschillen zijn verschillen
Maar goed, als de enige verschillen van die onbelangrijke zijn als realistisch bewegende jassen/haren, laat maar zitten hoor . Dan heb ik liever m'n game wat eerder .
pi_34999431
Realistisch bewegende jassen.
pi_34999561
Ja, dat probeerden ze ook bij Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Dankzij het gebruik van physics daarvoor zit je jas nu soms in de knup , hadden ze het met standaardanimaties gedaan dan was het resultaat gewoon beter geweest .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')