quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef #ANONIEM het volgende:
meki je moet niet zo dom doen. islam is nou eenmaal geen supergeloof, accepteer het. als je zo graag jezelf wil irriteren aan zulke spotprentjes dan zou ik mezelf maar doodschieten. kut moslimvolk![]()
laat ik jou maar geen aandacht gevenquote:op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef gertjanpeter het volgende:
hoi meki!! ben je weer aan het rellen...vuile fundamentalist dat je bent.....
ik ga binnenkort een foto posten waarop ik schijt op een koran......waarom? vanwege dit bericht
http://sayanythingblog.com/2005/05/20/saudis-destroy-bibles/
oog om oog...tand om tand ...ga je mij dan ook aanklagen? of ga je eerst verhaal halen bij je saudische vrienden?
quote:
waarom? ga jij je weer verschuilen achter termen als racist? looser dat je bent...ga eens een fatsoenlijke discussie met iemand aan...!!! ik een racist? misschien.....in jouw ogen....maar ja iedereen is een racist volgens jou gezien je posts van de afgelopen dagen...zielig hoor...misschien dat je eens een constructieve discussie kan beginnen over de islam en al haar gigantische fouten.... oh ja de islam kan gewoon niks fouts doen in jouw achterlijke moslim ogen.....wie is hier nu een racist? een beetje klagen over een spotprent terwijl er dagelijks grappen worden gemaakt over de holocaust in islamitische kranten...hypocriet dat je bent!!!! niet voor niets hebben zoveel mensen op deze aarde een hekel aan islamieten...zal wel een reden hebben....quote:op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef meki het volgende:
[..]
laat ik jou maar geen aandacht geven
flikker toch op, je kunt geen normale discussie voeren. dat is een feit. dan moet je ook niet raar op kijken als anderen hier dezelfde soort reacties gaan geven als jijquote:op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef meki het volgende:
[..]
laat ik jou maar geen aandacht geven
quote:op zondag 5 februari 2006 03:59 schreef gertjanpeter het volgende:
[..]
waarom? ga jij je weer verschuilen achter termen als racist? looser dat je bent...ga eens een fatsoenlijke discussie met iemand aan...!!! ik een racist? misschien.....in jouw ogen....maar ja iedereen is een racist volgens jou gezien je posts van de afgelopen dagen...zielig hoor...misschien dat je eens een constructieve discussie kan beginnen over de islam en al haar gigantische fouten.... oh ja de islam kan gewoon niks fouts doen in jouw achterlijke moslim ogen.....wie is hier nu een racist? een beetje klagen over een spotprent terwijl er dagelijks grappen worden gemaakt over de holocaust in islamitische kranten...hypocriet dat je bent!!!! niet voor niets hebben zoveel mensen op deze aarde een hekel aan islamieten...zal wel een reden hebben....
misschien niet de juiste manier om iets correct te beschrijven, maar de essentie van zijn stuk tekst is toch wel heel vergelijkbaar met de huidige situatie: emotie. wat is jouw punt eigenlijk?quote:
wat wil je weten op welke puntquote:op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef integrity het volgende:
[..]
misschien niet de juiste manier om iets correct te beschrijven, maar de essentie van zijn stuk tekst is toch wel heel vergelijkbaar met de huidige situatie: emotie. wat is jouw punt eigenlijk?
goeie vraag. ik zal het ff toelichten. ik heb natuurlijk niet al je reacties gelezen, maar het is overduidelijk dat je een standpunt hebt ingenomen. met alle respect natuurlijk.quote:
nee . ik heb een stelling genomen dat er niemand mag beledigd worden in zijn waarde . niet jij of ik geen jood of moslim . niemand mag beledigd worden. maar europa ziet dat niet en daar is het grote gevaar . nu weet iedereeen in de hele wereld dat je mensen mag beledigen en de ael is daarmee ook begonnen. dat is het grote gevaarquote:op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef integrity het volgende:
[..]
goeie vraag. ik zal het ff toelichten. ik heb natuurlijk niet al je reacties gelezen, maar het is overduidelijk dat je een standpunt hebt ingenomen. met alle respect natuurlijk.
nu zie ik dat die acties uit de moslim hoek vooral gebaseerd zijn op emoties, jij begrijpt deze emoties en kiest die partij. nu merk je dat er aan de andere kant ook emoties heersen, maar die neem je niet serieus. misschien vind je het moeilijk om bij een standpunt te blijven staan, omdat je het algemene beeld begrijpt.
ik begrijp je stellinginname wel, dat is een keuze. jouw standpunt in deze discussie is niet meer dan een vergelijkbaar standpunt van een ander, in dit geval de gozer die je \"in de zeik zet\". ik weet de achterliggende gedachten van jou uiteraard niet, maar zoals ik het begrijp zal het iets in de richting zijn van: kerel je spreekt je zelf tegen, moet je horen wat je zegt!\". ook daar valt weer iets voor te zeggen, vind ik. als je al zo\'n achterliggende gedachte had.
waar het mij om gaat, is de emotie. dat is de raadgever in dit verhaal en dit is ook de aanleiding van je standpunt. hoe kun jij nu om de emotie van een ander heen, als hij een ander standpunt heeft?
is dat dan niet een tekort aan respect voor andersdenkenden?
ik denk dat je niet goed begrijpt waar het nu eigenlijk om draait. het draait om emotie. emotie is de drijfveer, niet ratio. we zullen niet verder komen als we hierover rationeel blijven discussieren.quote:op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef meki het volgende:
[..]
nee . ik heb een stelling genomen dat er niemand mag beledigd worden in zijn waarde . niet jij of ik geen jood of moslim . niemand mag beledigd worden. maar europa ziet dat niet en daar is het grote gevaar . nu weet iedereeen in de hele wereld dat je mensen mag beledigen en de ael is daarmee ook begonnen. dat is het grote gevaar
niemand heeft nu respect voor elkaar. en natuurlijk komen de emoties hoog op. nogmaals ik steun geen ambassades in brand steken ofzo maar ik wil dat niemand wordt beledigd in hun waarde
het is behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet, dat je vooraf geen toestemming nodig hebt om gevoelens en/of gedachtes te uiten.quote:op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef meki het volgende:
[..]
nee . ik heb een stelling genomen dat er niemand mag beledigd worden in zijn waarde . niet jij of ik geen jood of moslim . niemand mag beledigd worden. maar europa ziet dat niet en daar is het grote gevaar . nu weet iedereeen in de hele wereld dat je mensen mag beledigen en de ael is daarmee ook begonnen. dat is het grote gevaar
niemand heeft nu respect voor elkaar. en natuurlijk komen de emoties hoog op. nogmaals ik steun geen ambassades in brand steken ofzo maar ik wil dat niemand wordt beledigd in hun waarde
gotsamme! als ik op deze manier een krantopmaak bij de eindredactie durf af te leveren word ik levend gevild..quote:op zondag 5 februari 2006 15:51 schreef vrouwelijkice het volgende:
[afbeelding]
deze foto lijkt bewerkt... valt niemand dat nou op? dat is het eerste wat ik dacht..
maarja missch ben ik wel heel wantrouwend![]()
ben jij de eerste moslim die op basis van dit gezegd te hebben de pen ter hand neemt en wat passages uit de koran gaat schrappen?quote:op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef meki het volgende:
[..]
of gewoon om een statement te maken dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is.quote:op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef tobbes het volgende:
het ergste vind ik nog dat wilders die prenten niet gebruikt ter ondersteuning van zijn mening. maar als populistisch wapen.
als het zijn prenten waren geweest had ik daar respect voor gehad. nu gebruikt hij het m.i. om de vete tussen denemarken en het midden-oosten te verplaatsen naar den haag en rotterdam.
een politicus die het niet goed voorheeft met het landsbelang dus...
en dat moet je aan de hand van die prents doen? waarom zet ie die door de ael geplubiceerde anit-semitistische prents dan ook niet op zn site?quote:op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
of gewoon om een statement te maken dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is.
ik denk dat iedereen dat wel opviel eigenlijk en dat ze er niks over zeiden omdat het zo voor de hand lag..quote:op zondag 5 februari 2006 15:51 schreef vrouwelijkice het volgende:
[afbeelding]
deze foto lijkt bewerkt... valt niemand dat nou op? dat is het eerste wat ik dacht..
maarja missch ben ik wel heel wantrouwend![]()
stuur 'm een brief en vraag het hemquote:op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef tobbes het volgende:
[..]
en dat moet je aan de hand van die prents doen? waarom zet ie die door de ael geplubiceerde anit-semitistische prents dan ook niet op zn site?![]()
![]()
ja, hoe moet ik dat nou wetenquote:
diequote:op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik dat nou weten
maar ik vind de moslimproblematiek wel een heel stuk ernstiger.
quote:op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef pietverdriet het volgende:
waarom klaagt meki niet over de honderduizenden die uit naam van de islam zijn vermoord?
in algarije, in soedan, in egypte, in afganistan, in iran?
nou?
fijn. dan krijgen de westerlingen ook wel straf hiervoor dus waarom klagen jullie dan nog? islamieten zijn net zoals jij te belachelijk voor woorden. primitief volk. je bent ziek meki.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef meki het volgende:
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |