abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34728019
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:
SMS 020 uit naar 666!!!
Kan je fijn een seizoenkaart voor F winnen. :')
pi_34728030
Weer ontopic graag, die newbies ook...
That's all folks!
pi_34729359
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef Eightball het volgende:

[..]

Kan je fijn een seizoenkaart voor F winnen. :\')
Vrije plekken zat.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:36:54 #244
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34729586
quote:
AZ-trainer Louis van Gaal kwam vrijdag nog één keer terug op het tumult rond de overgang van Kenneth Perez naar Ajax. De oefenmeester beschuldigde Ajax - en technisch directeur Martin van Geel in het bijzonder - er deze week van, dat ze het nieuws bewust hadden laten lekken. "Ajax is mijn club en dat zal het altijd blijven", aldus Van Gaal. "Maar de liefde wordt wel minder met dit soort acties."

De oud-coach van Ajax en Van Geel hadden elkaar deze week nog aan de telefoon, zo meldt AD Sportwereld. Maar het veranderde blijkbaar niets aan de denkbeelden van de trainer.
Jawel, je keek.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:38:00 #245
131729 jna
pi_34729617
quote:
Voor Kenneth Perez gaat komende zomer, als hij de overstap naar Ajax maakt, een diepgekoesterde wens in vervulling. Aan het eind van zijn carrière krijgt hij de kans zijn kwaliteiten te etaleren bij een club, die in elk geval qua naam tot de internationale top behoort. "Ik ben geen dromer", zegt de Deen, "maar dit is wel een jongensdroom die uitkomt. Ajax is altijd speciaal voor me geweest. Er hebben zoveel grote Deense spelers gespeeld, het is geweldig dat ik die kans ook krijg."

De international twijfelde dan ook niet lang, toen de mogelijkheid zich voordeed om naar Amsterdam te verhuizen. Waarmee hij niet wil zeggen dat hij gemakkelijk afscheid neemt van AZ. "Ik heb er echt goed over nagedacht. Ik heb het bij AZ ontzettend goed naar mijn zin, ik laat een fantastische spelersgroep achter. Maar ik kies voor de historie van Ajax. Ik ben ervan overtuigd dat AZ ook ooit zover komt, maar niet meer in mijn voetballeven. Je weet nooit helemaal zeker of dit de juiste beslissing is, maar mijn gevoel zegt dat ik dit moet doen", aldus Perez tegenover AD Sportwereld.

Eén misverstand wil Perez graag de wereld uit hebben. De afgelopen dagen is de indruk ontstaan, dat hij door Ajax is gehaald als de meest aanvallende middenvelder. "Dat is zeker niet zo", counter de 31-jarige speler. "Iedereen weet dat ik op twee posities goed uit de voeten kan: als voorste middenvelder en als linksbuiten. En ik ben in eerste instantie gehaald als de nieuwe nummer 11 van Ajax."

Een contract tekenen in De Arena is één ding, er ook daadwerkelijk succesvol zijn is wat anders. Perez beseft het als geen ander, maar is vast van plan bij Ajax af te rekenen met een sportief mindere periode. "Er gaan bij Ajax heel wat spelers weg. Zoveel zullen er niet terugkomen, maar de club kiest wel voor kwaliteit en ervaring", zegt hij. "Mijn doel bij Ajax is het publiek te overtuigen dat er bij Ajax een goede periode aanbreekt. En dat zal moeilijk genoeg zijn, want de toeschouwers zijn er ontzettend kritisch."

Veel meer wil Perez niet over zijn nieuwe club kwijt. Er is de Deen heel veel aan gelegen om het seizoen bij AZ goed af te maken. Hij heeft respect voor de warme manier waarop AZ heeft meegewerkt aan zijn vertrek. "Als dank voor bewezen diensten, dat doet me ontzettend goed", legt Perez uit. "En de manier waarop het publiek dinsdag tijdens het duel met MVV reageerde, heeft me ook overtuigd dat iedereen me dit gunt. Ik zou ontzettend graag nog een prijs pakken met AZ. Dat is mijn doel, dat is het doel van de hele groep."
Jawel, je keek.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:40:05 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34729672
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vrije plekken zat.
Hilarisch :')
A.M.A.B
pi_34729878
Wat een gezanik eigenlijk hier.

Verwachten jullie nou echt dat we momenteel met goed voetbal een wedstrijd gaan winnen? Op dit moment boeit me de manier waarop geen fuck, als er maar gewonnen wordt. Dit team heeft vertrouwen nodig, en dat kan alleen maar met overwinningen.

Het goede spel is van latere zorg ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:47:58 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34729902
Oh uiteraard, HOE we winnen zal me worst wezen, desnoods met een eigen goal van v Hooydonk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34729935
Ik heb het meer over de wedstrijd tegen Heerenveen.

Ik geloof niet dat we momenteel in de positie verkeren om ons druk te maken om goed voetbal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:55:51 #250
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34730097
mensen die huntelaar goed vonden spelen hebben volgens mij toch een heel andere wedstrijd gezien dan ik ik vond hem serieus zo ongeveer de slechtste speler van het veld (op een goed schotje op de paal na). vooral zo halverwege de 2e helft kreeg hij een aantal aardige ballen die hij wel zo ongeloofelijk knullig verspeelde.
sorry als hij zo speelt wordt ik nog niet bang voor morgen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:20:53 #251
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_34730748
Vorig jaar ging het ook kut toen we naar 010 gingen. Nu weer.... .oftewel het komt allemaal goed. Ik gok op een 2-3 in de laatste minuut
pi_34731034
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hilarisch :\')
Ja, tegen jouw gevoel voor humor kan natuurlijk niemand op.

Verder bedoelde je waarschijnlijk realistisch, maar al die moeilijke woorden lijken op elkaar he.
pi_34731061
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef Fok_you het volgende:
mensen die huntelaar goed vonden spelen hebben volgens mij toch een heel andere wedstrijd gezien dan ik ik vond hem serieus zo ongeveer de slechtste speler van het veld (op een goed schotje op de paal na). vooral zo halverwege de 2e helft kreeg hij een aantal aardige ballen die hij wel zo ongeloofelijk knullig verspeelde.
sorry als hij zo speelt wordt ik nog niet bang voor morgen
Hij speelde niet echt goed, maar Ik had dan ook ook niet het gevoel dat hij deze wedstrijd op 100% speelde. Toch een beetje terughoudend. Verder heb ik weinig illusies dat we morgen zullen winnen, ik hoop op een gelijk spelletje om de eer te redden.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:40:49 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34731274
Huntelaar moet ook gvd gewoon goed bediend worden, zal me worst zijn of hij zelf goed speelt, als ie maar gewoon scoort!
Get woke, go broke!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:43:35 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34731338
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, tegen jouw gevoel voor humor kan natuurlijk niemand op.

Verder bedoelde je waarschijnlijk realistisch, maar al die moeilijke woorden lijken op elkaar he.
Hahahaha, het wordt nog leuker. :')
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Huntelaar moet ook gvd gewoon goed bediend worden, zal me worst zijn of hij zelf goed speelt, als ie maar gewoon scoort!
Die wordt morgen de wedstrijd uitgeschopt en hard.
A.M.A.B
pi_34731385
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hahahaha, het wordt nog leuker. :\')
[..]

Die wordt morgen de wedstrijd uitgeschopt en hard.
Niet voordat ie er 3 in heeft liggen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:46:50 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34731406
kunnen f'noorders het ook over VOETBAL hebben ipv hersenloos geschop en ge-hooligan??

.
Get woke, go broke!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:58:09 #258
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34731611
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
kunnen f\'noorders het ook over VOETBAL hebben ipv hersenloos geschop en ge-hooligan??

.
Doe ik toch. Overtredingen maken is ook een 'onderdeel' van het voetbal.
A.M.A.B
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:25:19 #259
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34733711
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Doe ik toch. Overtredingen maken is ook een \'onderdeel\' van het voetbal.
Iemand hard en bewust de wedstrijd uit schoppen heeft daar geen ene fuck mee te maken
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:16:04 #260
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34735016
Morgen gaat KJ vlammen
pi_34735078
Zit Trabelsi al in het vliegtuig terug?

Hmm, de eerstvolgende vlucht uit Cairo komt morgenochtend om 7.55u aan op Schiphol.
Die kan dus op tijd in Rotterdam zijn. Ik reken op hem.
pi_34735180
Mooi stukje over Klaas Jan
quote:
De Amsterdamse bluf van Huntelaar
Door Dick Sintenie

Zaterdag 4 februari 2006 - AMSTERDAM – Klaas Jan Huntelaar is niet altijd de makkelijkste, zegt Klaas Jan Huntelaar. Hij lacht er vriendelijk bij. Zijn jongensgezicht en het piekhaar vertellen: met de nieuwe spits van Ajax is het niet kwaad kersen eten. „Maar ik ben soms licht ontvlambaar.“

Het zijn momenten waar hij zelf niet trots op is. De momenten dat de rechtvaardigheid voor zijn gevoel in het geding is en Huntelaar zichzelf soms verliest. „Vroeger op straat, bij een ruzietje, als er echt onrecht in het spel was, beet ik me net zo lang vast tot ik het gevoel had dat ik mijn punt had gemaakt. Achteraf denk je wel eens: dat had ook anders gekund, Klaas Jan. Maar aan de andere kant, ik ben wie ik ben.“

‘Vroeger op straat’ was in Hummelo, een dorp nabij de IJssel, tussen Doetinchem en Doesburg. Een kleine gemeenschap waarin iedereen elkaar kent en iedereen elkaar tegenkomt. Op school, bij de voetbalclub, op straat. Klaas Jan Huntelaar viel er niet op, ook niet toen hij op zijn tiende werd gescout door De Graafschap. Na schooltijd voetbalde hij gewoon op straat, maar hij moest alleen wat eerder afhaken. „Dan kwam het busje van De Graafschap en ging ik trainen.“

Nooit als het busje voorreed dacht hij: ik blijf liever met mijn vriendjes voetballen. De focus om zijn doelen te halen, is er altijd geweest.

Huntelaar heeft de discipline en het egoïsme dat nodig is om als sportman hogerop te komen. Toen PSV zich voor hem meldde, zestien jaar oud, hoefde hij geen seconde na te denken. Hij pakte zijn plunjezak en verliet het ouderlijk huis om in een gastgezin in Veldhoven te gaan wonen.

Heimwee? „Nooit gehad. Ik kan me in een klein gezelschap goed vermaken. Ik zoek de drukte niet op. In grote gezelschappen kijk ik de kat uit de boom.“

Hij heeft wel eens gedacht dat hij als proftennisser – misschien wel het eenzaamste beroep ter wereld – ook uitstekend zou kunnen leven. Het doet vermoeden dat Huntelaar zich als een einzelgänger beweegt onder zijn collega-voetballers. Het tegendeel is waar. „Ik vind makkelijk aansluiting, maar ik ben geen allemansvriend. Daar heb ik zo’n hekel aan. Bij Ajax trek ik wel naar bepaalde jongens toe, Heitinga, Stekelenburg, Emanuelson, misschien ook omdat ik die ken van de vertegenwoordigende elftallen waarin we gespeeld hebben. Maar ik klit niet samen.“

Het afstandelijke, het geremde, zijn egoïsme; het laat zich moeilijk rijmen met de sociale kant van zijn karakter. Huntelaar doet niet overdreven zijn best om aardig gevonden te worden, maar als hij er voor iemand moet zijn, is hij er. „Mijn vader werkt in de thuiszorg, mijn moeder is kraamhulp. Mijn oudste broer Niek werkt op een leefgroep voor probleemjongeren. Allemaal verzorgende beroepen. Dat zit dus kennelijk in onze genen.“

Maar, zegt hij eerlijk, als een loopbaan als profvoetballer er voor hem niet had ingezeten, dan had hij waarschijnlijk gekozen voor de richting die zijn vier jaar jongere broer Jelle is opgegaan: sportmanagement.

Het leven bestaat uit keuzes maken en Klaas Jan Huntelaar heeft er geen moeite mee. „Soms kies je op gevoel, soms met je verstand en soms is het een mix van allebei. Is de keuze eenmaal gemaakt, dan is er geen weg terug. Moet je ook niet meer zaniken. Ik heb nooit spijt achteraf.“ Hij voelde dat hij zijn kans bij PSV in het eerste elftal nooit zou krijgen. Enerzijds omdat hij fysiek misschien nog niet klaar was voor het grote werk, anderzijds omdat Mateja Kezman en Jan Vennegoor of Hesselink hem het zicht op een doorbraak ontnamen. „Maar het heeft ook te maken met een gebrek aan lef bij PSV. Tot voor kort stelde die club niet snel jonge spelers op.“

PSV verhuurde hem tijdelijk aan De Graafschap. „Daarna kon ik terug, maar ik dacht: hoe vaak schopt een door PSV verhuurde speler het later alsnog tot het eerste elftal? Ik kon alleen Wilfred Bouma bedenken.“ Die statistieken en zijn gevoel (‘Ik had het hoofdstuk PSV eigenlijk al afgesloten’) dreven hem naar Apeldoorn. De spits kwam tot overeenstemming met AGOVV. Een moedige stap, om PSV te verruilen voor de eerste divisie. Trainer Jurrie Koolhof was voorzichtig en zei: „Ik weet niet of je elke wedstrijd in de basis staat.“ Huntelaar zei: „Ik denk van wel.“ Hij moet er nu om lachen, maar schaamt zich niet. „Ik flapte het er gewoon uit, omdat ik overtuigd was van mezelf.“

Met 26 doelpunten in 35 wedstrijden maakte Huntelaar zich waar. „Tijdens dat seizoen zei ik al tegen Ted van Leeuwen (technisch manager AGOVV, red.): ‘Ik wil naar Ajax’.“ Zijn opa komt uit Amsterdam, uit de Pijp, dus dat schept een band met de club uit die stad. Bovendien is zijn vader voor Ajax en dus was Klaas Jan het ook. „Zo gaat dat. Bij PSV is de liefde tijdelijk afgezwakt. Ik ergerde me toen ook wel aan die spelertjes van Ajax. In het veld kwamen ze arrogant over, daar kon je best een hekel aan hebben.“

Maar zijn favoriete club is nooit uit zijn hart geweest. Op het moment dat Ajax’ technisch directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind bij hem aanklopten, was hun verhaal eigenlijk niet zo belangrijk voor Huntelaar. „Mijn voorkeur ging uit naar Ajax. Daardoor was ik eigenlijk niet meer objectief. Maar er moest natuurlijk wel een goed idee achter zitten.“

Dat het afbraakrisico voor spitsen in de Arena de laatste jaren groot is, deerde hem niet. „Het is misschien niet de makkelijkste weg die ik kies, maar dat past wel bij me.“

Twee opvallende uitspraken typeren Klaas Jan Huntelaar: ‘Als je niet durft te falen, heb je ook geen kans om te slagen’ en ‘Ik scoor overal, zolang ik maar de kans krijg’.

„Vertrouwen is heel belangrijk. Als je lekker in je vel zit, gaan de dingen vanzelf. Maak je de juiste keuzes. Geen spits die uit kan leggen hoe dat werkt. Je moet er ook niet te veel over nadenken.“ Het negativisme dat rond Ajax hangt, raakt hem niet. „Het is heel simpel: het loopt niet, dan moet je terug naar de basis. Eerst moet iedereen doen wat hij moet doen en daarna kun je dat uitbouwen naar iets mooiers of frivolers.“

Zo, dan is dat ook weer gezegd. Huntelaar neemt geen blad voor de mond. Dat doet hij ook niet in de spelersgroep. „Ik moet mezelf wel eens corrigeren. Rustig aan, denk ik dan. Je bent net binnen. Je hoeft niet meteen als een betweter over te komen.“

Bij een topclub heeft hij immers nog alles te bewijzen. De spits kent zijn sterke punten, maar hij weet ook waar het aan schort: snelheid. „Ik ben nog niet explosief genoeg“, zei hij al. „Daar moet ik aan werken.“
Houd van een lijntje.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:21:33 #263
128516 Fok_you
pi_34735191
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef DeTolk het volgende:
Morgen gaat KJ vlammen
dat is vast de 5e keer dat je dat zegt
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_34735210
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef Radegast het volgende:
Zit Trabelsi al in het vliegtuig terug?
Je denkt toch niet dat hij maar 1 minuut zal spelen morgen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:24:21 #265
131729 jna
pi_34735278
Denk niet dat Radegast serieus was.
Jawel, je keek.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:28:18 #266
128516 Fok_you
pi_34735398
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef Fok_you het volgende:

[..]

dat is vast de 5e keer dat je dat zegt
en hopelijk de 5e keer dat je dan geen gelijk krijgt...
pi_34735427
Ander ga je jezelf even quoten
Houd van een lijntje.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:30:16 #268
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34735458
Fok_you is lekker bezig
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:31:48 #269
128516 Fok_you
pi_34735511
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:32:19 #270
128516 Fok_you
pi_34735532
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ander ga je jezelf even quoten
ik wil jou ook wel quoten hoor
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:33:45 #271
128516 Fok_you
pi_34735569
opstelling al bekend?
pi_34735583
Ja
Houd van een lijntje.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:35:53 #273
128516 Fok_you
pi_34735620
doe eens posten dan
pi_34735641
Zelfde opstelling als tegen heerenveen
Houd van een lijntje.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:59:26 #275
131729 jna
pi_34736233
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Zelfde opstelling als tegen heerenveen
Zelfde uitslag als tegen heerenveen
Jawel, je keek.
pi_34736263
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef jna het volgende:

[..]

Zelfde uitslag als tegen heerenveen

Ik hoop het.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:10:13 #277
131729 jna
pi_34736545
Kan trouwens niet dezelfde opstelling zijn want Heitinga is geschorst
Jawel, je keek.
pi_34736583
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef jna het volgende:
Kan trouwens niet dezelfde opstelling zijn want Heitinga is geschorst
Heitinga stond dan ook niet in de basis tegen Heerenveen, dus kan wel dezelfde opstelling zijn
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:12:42 #279
131729 jna
pi_34736629
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Heitinga stond dan ook niet in de basis tegen Heerenveen, dus kan wel dezelfde opstelling zijn
Klopt, ik was in de war door die wissel, maar hij kwam er juist in.

Jawel, je keek.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:14:03 #280
128516 Fok_you
pi_34736667
jammer dat hij geschorst is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')