Ik heb geloof ik wel actie ondernomenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook steeds gezegd? Er moet getekend worden voor ontvangst.
En nu niet meer allemaal huillie doen, gewoon actie ondernemen. Bellen, mailen, schrijven. God mag het weten maar probeer er iets aan te doen.
En anders ben ik woensdag thuis!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar zijn we druk mee bezig Sanne! Ik ben morgen ook weer eens eindelijk een dag thuis, dus kan ook evt wat doen
Wisseling van de wachtquote:
Je neemt maar mooi vrij!quote:
Ik wil wel, maar het kan nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je neemt maar mooi vrij!
Wat is nou belangrijker
Gelukkig is die van jou knalrozequote:
de volgende keer geen TT meer voor jouquote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nooit gedacht dat m'n TT nog zó waar zou worden trouwens
Je kent het gezegde: de goden verzoeken?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nooit gedacht dat m'n TT nog zó waar zou worden trouwens
De volgende TT moet maar iets zijn als "vandaag komt de toettoet met de tuuttuut" ofzoquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De volgende TT moet maar iets zijn als "vandaag komt de toettoet met de tuuttuut" ofzo
Maar dan iets minder tenenkrommendsquote:
Ik vind het nog wel kunnenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dan iets minder tenenkrommends
als het dat wordt sla ik het volgende topic over, daarmee wens ik niet geassocieerd te wordenquote:
Ik wil gewoon niks Duits meerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
als het dat wordt sla ik het volgende topic over, daarmee wens ik niet geassocieerd te worden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef Anitra het volgende:
TPG is zeker aan het klieren zeg
Trouwens Snowfairy moet je niet op tafel laten staan
Djulian wou hem leeg lepelen
Lekker een warme douche of bad nemen, met natuurlijk veel lush om het ff ontopic te houden.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
klein oefje
![]()
en wij hadden het ook gezelligsnel weer hoor
![]()
hier de eachpeach niet kunnen gebruiken nog.. mannetje en ik hondsberoerd![]()
Jij bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava is eerder niet zo'n vroege vogel
Ik weet dat ze nog wat afspraken heeft deze ochtend... Ik geloof dat ze rond de middag weer netjes thuis zit
Absoluutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte
Dus ik kan me nu rustig aan gaan kleden zonder dat ik hier de helft mis![]()
![]()
quote:
Veel plezierrrrr!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Aarti het volgende:
Ik ga lekker I should coco-en!
Dat is 'ie ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:57 schreef JacMar het volgende:
Figs 'n leaves lijkt me ook erg lekker!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |