quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja toch? En dan mag Vava de kortingsbonnen hebben en een extra t-shirt. Voor het bellen.
Zeg, niks mis met een beetje erop los fantaseren! We blijven natuurlijk hopen en zullen dolblij zijn als het morgen aankomt, logisch....quote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef Sanne het volgende:
Ik zou maar niet zoveel eisen en gewoon blij zijn als ze morgen alsnog even dat pakket met 5 T-shirts opsturen.
Mogen we dan nog wel straks klagen hier als er een Tshirt in maat S verschijnt of als er een bruisbal verpulvert is?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Vava het volgende:
Ik zou eigenlijk al heel blij zijn als het pakket in goede staat hier is![]()
Maar beetje fantaseren mag wel hoor, we moeten toch wat doen ik deze uiterst pijnlijke situatie![]()
Ja die maten zijn nu van latere zorgquote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mogen we dan nog wel straks klagen hier als er een Tshirt in maat S verschijnt of als er een bruisbal verpulvert is?
Nee hoor... ik zal allang blij zijn als het er is! Ik wurm mezelf wel in een S hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja die maten zijn nu van latere zorgmaar klaag maar hoor
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor... ik zal allang blij zijn als het er is! Ik wurm mezelf wel in een S hoorHet is en blijft tenslotte een
Lush
t-shirt
![]()
En anders trek ik em aan bij m'n kat
Dan moet het wel aangetekend zijn, ik had geen keus voor een andere verzendmogelijkheid. Denk dat we wel sterk staan dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Wat een gezeik zegIk baal echt.
Jet, je bent fantastisch hoe je het allemaal doet, niets dan lof
Ik hoop dat we idd hebben betaald voor een aangetekende zending, want dan staan we heel sterk. Hoop echt dat 't goedkomt, kan wel wat Lush gebruiken!
Vaav, je houdt ons op de hoogte he?
quote:Gratis verzekering voor uw aankopen
Betalen met de Visa Card is niet alleen makkelijk, maar ook veilig. Want vrijwel al uw aankopen zijn 180 dagen lang gratis verzekerd tegen verlies, diefstal of beschadiging. Een geruststellende gedachte, die u bij betaling met contant geld of pinpas nooit heeft.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Bedenk me net dat mijn creditcard betalingen automatisch verzekerd zijn.
Tenminste, mijn Visa card wel, weet het niet zeker van mijn Mastercard.
[..]
Dat is erg goed nieuws, ik had al wel een idee dat er zoiets met creditcardbetalingen was. Ik heb met Visa betaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Bedenk me net dat mijn creditcard betalingen automatisch verzekerd zijn.
Tenminste, mijn Visa card wel, weet het niet zeker van mijn Mastercard.
[..]
Jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Visa én het "aangetekend"-verhaal maken dat ik me *iets* minder zorgen maak.
Maar, we worden wel op de proef gesteld zeg ladies!
Wij allemaal Vaav...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaik wil nog steeds toet!!!!
*stampvoet
Dat heb ik toch ook steeds gezegd? Er moet getekend worden voor ontvangst.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is erg goed nieuws, ik had al wel een idee dat er zoiets met creditcardbetalingen was. Ik heb met Visa betaald
En aangetekend, ik hoor net van iemand dat er zeker getekend moet worden voor ontvangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |