quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat het over het liedje "Laura" van Jantje ging.
Waar ik geen antwoord op wil hebben.quote:
hij moddert al lang aan, en bovendien vind ik inderdaat dat zijn manier van posten heel irritant en zeurderig is. Altijd 'ja maar' en blabla, hetzelfde monotoon gejank, en nooit het advies van een ander willen aanvaarden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Frezer het volgende:
Dat iemand zo'n periode heeft is niet gek hoor. Als je zo redeneerd zit heet R&P vol met irritante zeuren, welliswaar met andere problemen maar het principe is het zelfde.
neej hoorquote:
Wellicht, maar er niet mee bezig zijn is in ieder geval veel beter dan in de toestand verkeren waar BttD momenteel helaas in verkeert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
of jezelf de illusie geven dat je het opgeeft, sure, dat kan je
om het probleem te laten aanslepen en dan maar naar 10 jaar later te verleggen en er bijna geen enkele vrije vrouw meer op de markt is.
slim
Ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
Eigenlijk wil hij hier alleen maar janken, naar anderen luistert hij toch niet. Dat gevoel heb ik dus bij anderen zelden tot nooit
En ook ik wil dat zo graag houdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:50 schreef Frezer het volgende:
Hier dan maar
[..]Het repertoire van Jantje is mij geheel onbekend.
Je kunt op je 25e trouwen en op je 26e moeder zijn.quote:
daar ben ik het niet mee eens, maar ieder zijn mening en keuze.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
Wellicht, maar er niet mee bezig zijn is in ieder geval veel beter dan in de toestand verkeren waar BttD momenteel helaas in verkeert.
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens, maar ieder zijn mening en keuze.
als je binnen tien jaar maar geen spijt hebt dat je in je 20jaren niets actiefs hebt ondernomen.
Bij Heracles?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.![]()
ik wel, maar de papa is dan niet meer binnnen de 28/29 grensquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt op je 25e trouwen en op je 26e moeder zijn.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan wel spijt van, maar misschien heb ik er dan ook spijt van dat ik niet in de VS gestudeerd heb, geen wereldreis gemaakt heb en geen profvoetballer geworden ben.![]()
trek het maar in het belachelijke platoquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
B gaat maar lekker met een koptelefoon op zitten werken. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
owjah als we t toch over zeuren hebben.
situatieschets:
kantoor gedeeld met 2 mensen
de een (A) kan niet werken met de radio hard aan,
de ander (B) kan niet werken zonder de radio aan.
A zit 2,5 meter van radio af, B zit 0,5 m van radio af.
radio is woordelijk verstaanbaar op de gang, buiten het kantoor (afstand hemelsbreed 5 meter)
A wil de radio zachter, B zegt m niet meer te kunnen verstaan, terwijl op de gang nog verstaanbaar is. A zegt zet m dan op jouw bureau. B zegt dat A zeikt
Gemoederen lopen wat hoog op. en B gaat naar baas om zich te beklagen, en dat hij niet meer samen wil werken in dat kantoor. Baas zegt dat A en B t samen maar moeten uitzoeken.
Hoe om te gaan met deze situatie?
Nou, er komen hier genoeg users met chronische problemen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
Eigenlijk wil hij hier alleen maar janken, naar anderen luistert hij toch niet. Dat gevoel heb ik dus bij anderen zelden tot nooit
Moest even wat afmakenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
verkeerde knopje gedrukt?
dat weigert Bquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
B gaat maar lekker met een koptelefoon op zitten werken. Zo moeilijk is het niet.
B kan de tering krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weigert B
ironisch, werken zonder fok gaat een stuk langzamer
Hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een kutstreek dat wij daar dan de dupe van moeten zijn.
Dat is niet waar petitlapin. Ik luister zeker wel naar alle tips en dergelijke!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij moddert al lang aan, en bovendien vind ik inderdaat dat zijn manier van posten heel irritant en zeurderig is. Altijd 'ja maar' en blabla, hetzelfde monotoon gejank, en nooit het advies van een ander willen aanvaarden.
Stuur Wm langs, en laat hem pfeiffer krijgenquote:
Het woog niet op tegen het gemis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben je toch gaan vermaken in je FB?![]()
Tering is een stuk origineler.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur Wm langs, en laat hem pfeiffer krijgen
Dat kutkonijn dementeert nu al en is haar wachtwoord kwijtquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Even wat anders, waar is de oude petitlapin? Waarom nu petitlapin2 en waarom is het konijntje avatar weg
Ja als je dat nou al eens gaat aflerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zal me vanaf nu dan maar meer op de achtergrond houden.
op t moment dat jij er behoefte aan hebt, moet je je zorgen etc delen. als je dat nergens anders kan doen moet je dat hier doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is niet waar petitlapin. Ik luister zeker wel naar alle tips en dergelijke!
Maar laten we er nu maar over ophouden denk ik, jullie weten nu wel wat mijn probleem is (voor een deel natuurlijk) en ik weet wat ik eraan moet doen. Ik heb echt veel aan jullie tips, maar ik blijf om een of andere reden regelmatig terugvallen in dat ik het niet meer zie zitten. Soms (zoals vandaag) gaat het weer stukken beter.
Ik zal me vanaf nu dan maar meer op de achtergrond houden. Hier is eigenlijk het enige waar ik het kwijt kan, net als GF als zei. Je zou dit serieus niet vermoeden als je me IRL kende. Ik praat er vrijwel met niemand over, en bovendien kennen de meeste mensen mij juist als een positief, aardig en vrolijk persoon!
Even wat anders, waar is de oude petitlapin? Waarom nu petitlapin2 en waarom is het konijntje avatar weg
Ik dacht al dat ik een ban te pakken hadquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Frezer het volgende:
Het forum kon de grote hoeveelheid tekst in R&P SC niet aan?
en wil geen webicon gebruikenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kutkonijn dementeert nu al en is haar wachtwoord kwijt![]()
Ik heb anders geen flikker uitgevoerd tot de zaak plat ging,quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
ironisch, werken zonder fok gaat een stuk langzamer
Ik heb tenminste mijn best gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het woog niet op tegen het gemis.![]()
![]()
KAPPEN MET DIE ONZIN!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een ban te pakken had![]()
Dat zouden de meeste users hier niet zo erg vinden denk ik![]()
En daarna ook alleen maar op F5 lopen drukken tot het er weer wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb anders geen flikker uitgevoerd tot de zaak plat ging,.
je had gewoon van de uit-knop moeten blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste mijn best gedaan![]()
ikke wel en dat ging beter dan toen t plat wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb anders geen flikker uitgevoerd tot de zaak plat ging,.
OK, sorryquote:
Nee ze proberen je voor jan lul tips te geven en helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een ban te pakken had![]()
Vergeten waar het plaatje staatquote:
Dat is hun probleemquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het is niet dat het een hele grote rooie knop is ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je had gewoon van de uit-knop moeten blijven.![]()
Nee klopt. Op een of andere manier hoop ik nog teveel op een soort van gouden tip ofzo, maar die komt natuurlijk niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat jij er behoefte aan hebt, moet je je zorgen etc delen. als je dat nergens anders kan doen moet je dat hier doen.
ik zou alleen niet zo wanhopig proberen houvast te vinden in oa het nog nooit een vriend(in) of sex gehad topic en het datingsitestopic (als je daar al komt)
dan kun je heel het fokforum wel opdoekenquote:
There is no spoon!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee klopt. Op een of andere manier hoop ik nog teveel op een soort van gouden tip ofzo, maar die komt natuurlijk niet!
oh. jammer. ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet dat het een hele grote rooie knop is ofzo![]()
Dat hoeft nu ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze proberen je voor jan lul tips te geven en helpen![]()
Dan roep ik wel gewoon: Stik in je eigen braaksel!
We zijn net getuigen geweest van een poging. Helaas niet succesvol,quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kun je heel het fokforum wel opdoeken
neej hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kun je heel het fokforum wel opdoeken
Ja, maar ik vind de input van alle mensen wel belangrijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is hun probleem.
Ik snap sowieso het ergeren aan posts niet, dan sla je ze toch overNiemand verplicht het je te reageren.
Zeg zeg!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
We zijn net getuigen geweest van een poging. Helaas niet succesvol,.
Dat tweede deel was meer gericht aan mensen die zich over jouw posts opwindenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de input van alle mensen wel belangrijk
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat tweede deel was meer gericht aan mensen die zich over jouw posts opwinden.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
http://www.turnofftheinternet.com/
Oh jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat tweede deel was meer gericht aan mensen die zich over jouw posts opwinden.
Dag Tranceptorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi eikels.
Ik heb het ook erg koudquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..![]()
ff cup-a-soup met een krentebol naar binnen werken...(en teruglezen..)
Hebben jullie het ook zo koud? ik vind er niks aan zo.. koud, vochtig, somber------>ongezellig.
Maak je niet druk.. is toch fijn als je ergens je ei kwijt kunt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, ik maak me hier niet altijd even populair en dat hoeft nu ook weer niet. Het is eigenlijk de enige plaats waar ik het vertel, maar ik geef wel toe dat ik vaak in herhaling val. Dat komt vooral omdat het steeds opnieuw terugkomt.
Zoals gezegd zal het vandaag een stuk beter gaan![]()
Je hebt mazzel we hebben net een topic met heel veel tekst voor je geproduceerd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..![]()
Hebben jullie het ook zo koud? ik vind er niks aan zo.. koud, vochtig, somber------>ongezellig.
kachel staat hier lekker te loeien, dus nee, niet koud hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..![]()
Pauze verlenging!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Ynske het volgende:
meh pot jan dikkies
ik kom niet uit mijn pauze-sudoku
Ik vind het wel coole puzzels, maar ik ben ermee gestopt toen ik erachter kwam dat ze deterministisch opgelost konden wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Ynske het volgende:
meh pot jan dikkies
ik kom niet uit mijn pauze-sudoku
EJBquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
sudoku, dat zijn die makkelijke puzzeltjes toch?
[nerd]Ik ben net met de oplossing een ejb gekomen, kreeg het kreng niet gedeployed....[/nerd]
* Frezer geeft Pheno een aai over de bol.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
[nerd]Ik ben net met de oplossing een ejb gekomen, kreeg het kreng niet gedeployed....[/nerd]
Wat is het eigenlijkquote:
OH, iets met JavaBean zeker?quote:
determiwattes?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het wel coole puzzels, maar ik ben ermee gestopt toen ik erachter kwam dat ze deterministisch opgelost konden worden
deterministisch, er zijn geen mogelijkheden te 'proberen', ze zijn één voor één op te lossen en je hoeft nooit een fout te maken. Ik wil fouten kunnen maken bij puzzelsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
determiwattes?
deze is moeilijkheidsgraad 5
maar is goed voor me, met getalletjes bezig zijn (ik draai ze altijd om enzow)
Best mooi, als je weet hoe het goed en snel kan werken. Probleem: dan wordt het ingewikkeldquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
Dat kutkonijn dementeert nu al en is haar wachtwoord kwijt![]()
Tieten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Nah dan mag je deze ff oplossen, zonder die oplosser
.75...2.6
4...9.1..
......9.8
..4..8319
.........
8912..6..
369......
..7.2...3
5.2...46.
ieder puntje is een leeg vlakje
Hé verdorie.. een leuke discussie.(relatie,verliefdheid,etc)..en juist die mis ik dan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt mazzel we hebben net een topic met heel veel tekst voor je geproduceerd!
Smakelijk!
quote:
rokjes dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slecht, alleen maar over tieten kunnen praten
Sjowhan tieten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slecht, alleen maar over tieten kunnen praten
Dan zul je toch vaker langs moeten komenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hé verdorie.. een leuke discussie.(relatie,verliefdheid,etc)..en juist die mis ik dan..![]()
Ik msn nietquote:
Je mag, als mosterd na de maaltijd, ook nog wel jouw visie, beleving en ervaring geven natuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hé verdorie.. een leuke discussie.(relatie,verliefdheid,etc)..en juist die mis ik dan..![]()
goolglequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga een stage brief schrijven
Ik weet alleen niet wat erin moet komen te staan. Hij moet naar het buitenland, dus de moeilijkheidsgraad is extra hoog, want ik weet niet eens wat voor indeling je moet gebruiken.
Ik doe wel wat op de gok af...
ik ben een vrouw en ik heb er ook geenquote:
Dat wordt nog lastig met de borstvoeding dan straks...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en ik heb er ook geen![]()
![]()
vul dan eens de puntjes in, want ik kan niet volgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Wordt Bttd hier nou afgezeken?
Vind hm 1 van de leukere SC-ers...
Snap niet dat jullie moeite met hem hebben terwijl een slappe lul als .... en een saaie doos als .... hier posten.
PL hoort overigens niet in dit rijtje thuis
Wat is dat nou? Ga jij posts nuanceren en censureren? Namen noemen jij!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Snap niet dat jullie moeite met hem hebben terwijl een slappe lul als .... en een saaie doos als .... hier posten.
ik kan geen bv geven, maar dat is om een andere reden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
Dat wordt nog lastig met de borstvoeding dan straks...![]()
De slappe lul lijkt me wel duidelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ga jij posts nuanceren en censureren? Namen noemen jij!
Ik ben er mee bezig, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Ik ga meestal uit van de meest restrictieve rij en dan los ik de rest zo op, maar krijg hem nu niet helemaal voor elkaar... ik moet helaas nog even verder met stagebrief, misschien zo nog verder puzzelen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Nah dan mag je deze ff oplossen, zonder die oplosser
.75...2.6
4...9.1..
......9.8
..4..8319
.........
8912..6..
369......
..7.2...3
5.2...46.
ieder puntje is een leeg vlakje
poging nummer 4 hier al gestartquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Ik ga meestal uit van de meest restrictieve rij en dan los ik de rest zo op, maar krijg hem nu niet helemaal voor elkaar... ik moet helaas nog even verder met stagebrief, misschien zo nog verder puzzelen!
mij lijkt niets duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef JoeyT het volgende:
De slappe lul lijkt me wel duidelijk...
De saaie doos had ik eigenlijk iemand anders in gedachte maar ik maak er wel cara van
Ik zou 't niet weten...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou graag naar Scandinavië willen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
poging nummer 4 hier al gestart
waar wil je eigenlijk stage gaan lopen?
Wat een zwakte straalt er van deze post uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Hey heerlijke man!quote:
scandinavië is grootquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou graag naar Scandinavië willen!
Maar het is nog niet zeker of ik dat geregeld krijg natuurlijk. Het is wel het proberen waard!!
Je weet het nog niet, maar ik ben een kloon van je, schijntquote:
Wanneer spreken we weer af op station Dordt?quote:
Vind t een beetje triest dat Bttd wordt afgezeken door mensen die zelf nog niet zo lang geleden zo triest waren als een aardappel... Kom op zeg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een zwakte straalt er van deze post uit
Schijnt? Blijkt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet het nog niet, maar ik ben een kloon van je, schijnt
Een totale misvatting van je... jij kent mij overduidelijk niet..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De saaie doos had ik eigenlijk iemand anders in gedachte maar ik maak er wel cara van
Ik vond Zweden altijd heel mooi tot ik naar Noorwegen gingquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
scandinavië is groot
welk land/plaats trekt je het meest?
ik ging vroeger altijd op vakantie in Zweden, echt een machtig land
Owh, wie zegt dat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet het nog niet, maar ik ben een kloon van je, schijnt
Mag ik vragen wie hem afzeikt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind t een beetje triest dat Bttd wordt afgezeken door mensen die zelf nog niet zo lang geleden zo triest waren als een aardappel... Kom op zeg...
[R&P SC] Zere neusquote:
Ja, dat lijkt me echt cool! Zweden gaat mijn voorkeur naar uit, maar Noorwegen of Finland mag ook. Voorkeur voor een bepaalde plaats heb ik niet. Ergens lijkt het me wel leuk om een beetje bij de grote steden in de buurt te zitten (zuid-Zweden bij Stockholm, Linnköping of Nörrkoping) maar aan de andere kant lijkt het me ook wel vet om helemaal naar het noorden te gaan (denk alleen niet dat daar veel te vinden is, vooral houtzagerijen enzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
scandinavië is groot
welk land/plaats trekt je het meest?
ik ging vroeger altijd op vakantie in Zweden, echt een machtig land
Het was ook maar een grapje... Het was niet jouw naam die ik bedoeldequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een totale misvatting van je... jij kent mij overduidelijk niet..
Ik spreek liever ergens anders afquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer spreken we weer af op station Dordt?![]()
Your place or mine?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek liever ergens anders af
That'll be the dayquote:
Ik had ff teruggelezen. Jammere vind ik dat hij er nog serieus op ingaat ook.quote:
jij vindt het ook serieus genoeg om terug te lezenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/813956/3/50#34711538]donderdag 2 februari 2006 13:58
Ik had ff teruggelezen. Jammere vind ik dat hij er nog serieus op ingaat ook.
Nogmaals ik lees mn eigen topics altijd terug...Zei ik van de week ookal tegen jequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij vindt het ook serieus genoeg om terug te lezen![]()
deuh, wat beschouw jij als jouw topics ??? gewoon omdat je ze geopend hebt ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Nogmaals ik lees mn eigen topics altijd terug...Zei ik van de week ookal tegen je![]()
Motorrijdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens ik ben er vandoor...motor-rijles..![]()
(Het zal wel harstikke koud zijn nu..maar jah...)
whaha echt heel erg maar er kwam even een vlaagje pittige tijden in mn hoofdquote:
Nou ja, ik zeik hem iig niet af, omdat ik het goed kan herkennen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had ff teruggelezen. Jammere vind ik dat hij er nog serieus op ingaat ook.
Owh? Vertelquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha echt heel erg maar er kwam even een vlaagje pittige tijden in mn hoofd
Wat heb je voor drank gehaald? Tell me, tell me...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeik hem iig niet af, omdat ik het goed kan herkennen...
Ik ga weer eens wat nuttigs doen: drinken halen
Jup of mn eigen topicsquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
deuh, wat beschouw jij als jouw topics ??? gewoon omdat je ze geopend hebt ?
het is misschien niet leuk dat hij geen lief vindt en dat hij ( misschien terecht) schrik heeft om op zijn 45ste nog maagd te zijn ... maar hoe'n drama dat ook mag zijn, er IEDER UUR VAN DE DAG over doordrammen, DAT is het ook niet waard, vind ik dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik zeik hem iig niet af, omdat ik het goed kan herkennen...
Ik ga weer eens wat nuttigs doen: drinken halen
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh? Vertel
Luh luh luh luh laura
Overigens own ik alle sc topicsquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
deuh, wat beschouw jij als jouw topics ??? gewoon omdat je ze geopend hebt ?
ja dat stukje van rik van ik hou van moterrijdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh? Vertel
Luh luh luh luh laura
Zeg, ik ga nu niet melden dat ik senseo met een cracker hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat heb je voor drank gehaald? Tell me, tell me...
Ik zou me er ook druk om makenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het is misschien niet leuk dat hij geen lief vindt en dat hij ( misschien terecht) schrik heeft om op zijn 45ste nog maagd te zijn ... maar hoe'n drama dat ook mag zijn, er IEDER UUR VAN DE DAG over doordrammen, DAT is het ook niet waard, vind ik dan.
Doe als Schtoppel, ga naar de hoerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het is misschien niet leuk dat hij geen lief vindt en dat hij ( misschien terecht) schrik heeft om op zijn 45ste nog maagd te zijn ... maar hoe'n drama dat ook mag zijn, er IEDER UUR VAN DE DAG over doordrammen, DAT is het ook niet waard, vind ik dan.
Dat stukje heb ik altijd in mn hoofd als ik de motor van huisgenoot zie...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat stukje van rik van ik hou van moterrijden
whaha dat zou ik best wel weer een keertje willen zien
er is toch al zo veel troep op tv dus kan er best even tussen
Welke smaak koffie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg, ik ga nu niet melden dat ik senseo met een cracker heb
zit ze direct op het motorblok, gezien ze gaar is?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik altijd in mn hoofd als ik de motor van huisgenoot zie...
Gezellig stukje rijden met zn gare vriendin
welke senseo smaken heb je?quote:
Nee maar dat zou ze beter wel kunnen doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit ze direct op het motorblok, gezien ze gaar is?
Is het zo'n secreet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee maar dat zou ze beter wel kunnen doen![]()
Waarom waarom waarom?quote:
Oh, dat wist ik niet, ik drink die zooi allemaal nietquote:
Hahahaha, owh ja, dat was leukquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat stukje van rik van ik hou van moterrijden
whaha dat zou ik best wel weer een keertje willen zien
er is toch al zo veel troep op tv dus kan er best even tussen
ok, jullie weten het zelf nietquote:
Nooit gezien, wel wat van gehoord.quote:
Omdat t een belangrijk iets is in mijn leven. Iets wat je anderen wel ziet hebben en jijzelf niet. En je snapt niet waarom het jou maar niet lukt. En waar jij dus steeds faalt worden anderen in je ogen steeds succesvoller...quote:
Inderdaadquote:
Ik weet alles en anders verzin ik wel wat...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ok, jullie weten het zelf niet![]()
Dat is hem inderdaad zo te zien. Helaas kwam ik niet zo ver, ik zat vast na een aantal goede stappen, maar goed, was er ook maar half mee bezigquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
@BttD, volgens mij heb ik de oplossing
975183246
428697135
613452978
254768319
736915824
891234657
369541782
147826593
582379461
[andré]Waarom, zeg mij waarom... [/andré]quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[anita]Why tell me why, tell me why ......[/anita]
en daarom zou je er van 's morgens tot 's avonds over doordenken om heel je leven te verkloten, in plaats van naar de dingen te kijken waar je wél succesvol in bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Omdat t een belangrijk iets is in mijn leven. Iets wat je anderen wel ziet hebben en jijzelf niet. En je snapt niet waarom het jou maar niet lukt. En waar jij dus steeds faalt worden anderen in je ogen steeds succesvoller...
ik snap wel waar je op doeltquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat t een belangrijk iets is in mijn leven. Iets wat je anderen wel ziet hebben en jijzelf niet. En je snapt niet waarom het jou maar niet lukt. En waar jij dus steeds faalt worden anderen in je ogen steeds succesvoller...
Exact, dat is ook precies wat ik bedoelde...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zou moeten doen is wat anders dan t ook daadwerkelijk doen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daarom zou je er van 's morgens tot 's avonds over doordenken om heel je leven te verkloten, in plaats van naar de dingen te kijken waar je wél succesvol in bent![]()
t was gewoon mijn 4 e pogingquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad zo te zien. Helaas kwam ik niet zo ver, ik zat vast na een aantal goede stappen, maar goed, was er ook maar half mee bezig
Eentje toch zeker wel blijkbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, ik drink die zooi allemaal niet
Kom op zeg, half jaar geleden was je zelf een brakke bananaa zonder vrienden...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap wel waar je op doelt
maar het is een visieuse cirkel die je moet doorbreken
Dat is strafbaarquote:
Het was een persiflagequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eentje toch zeker wel blijkbaar.
maar die cirkel is wel doorbroken, en ik voel me veel beter daardoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op zeg, half jaar geleden was je zelf een brakke bananaa zonder vrienden...![]()
Maar waardoor is die circel gebroken. Je hebt nu een vriendje toch? Hoe is t met de rest van je leven. Nu wel vrienden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die cirkel is wel doorbroken, en ik voel me veel beter daardoor
dat is nu juist wat ik bedoel
Je weet wel, waar je geld van leent als je blut bent... (bij sommigen dus oudersquote:
Ja ik wil ook weer de oude BttD zijn, en gewoon een beetje tevreden zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die cirkel is wel doorbroken, en ik voel me veel beter daardoor
dat is nu juist wat ik bedoel
de bankquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Je weet wel, waar je geld van leent als je blut bent... (bij sommigen dus ouders)
IB-groep?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet wel, waar je geld van leent als je blut bent... (bij sommigen dus ouders)
We zijn nog studenten, verder dan 1000 eu en stufi komen we nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vrienden en bekenden heb ik genoeg. Vrij veel zelfs. Een vriendin nog niet
Er gaat bij mij standaard toch veel meer uit dan er binnen komt. Kan ik niet zoveel aan veranderen helaas. Of ik moet elke maand stil blijven zitten, niet bewegen en niet ademen, of in een hoekje gaan zitten huilen. Dan haal ik het misschien net.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We zijn nog studenten, verder dan 1000 eu en stufi komen we niet![]()
dat is toch bij iedereen in zijn studentenlevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er gaat bij mij standaard toch veel meer uit dan er binnen komt. Kan ik niet zoveel aan veranderen helaas. Of ik moet elke maand stil blijven zitten, niet bewegen en niet ademen, of in een hoekje gaan zitten huilen. Dan haal ik het misschien net.
Uiteindelijk wel waarschijnlijk, maar ik zal de eerste paar jaren wel een heel schraal leefpatroon aan moeten houden gok ik zo. Anders rijden de geblindeerde busjes van de IB-groep binnen de kortste keren langs en dat wil je natuurlijk ook voorkomenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch bij iedereen in zijn studentenleven
en hoe meer je gaat verdienen hoe meer je gaat spenderen
De IB-groep heeft heul geen geblindeerde busjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Anders rijden de geblindeerde busjes van de IB-groep binnen de kortste keren langs en dat wil je natuurlijk ook voorkomen
je hebt 25 jaar de tijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel waarschijnlijk, maar ik zal de eerste paar jaren wel een heel schraal leefpatroon aan moeten houden gok ik zo. Anders rijden de geblindeerde busjes van de IB-groep binnen de kortste keren langs en dat wil je natuurlijk ook voorkomen
Je bent gewoon niet snugger als je zoveel geld gaat neerleggen met z'n tweeen vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef petitlapin2 het volgende:
toen ik met mijn broer nog samen studeerde in frankrijk op appartement, betaalden we al meer dan 1000 ¤ aan huur.
wij hebben die jaren geleefd op rijst met kip, spaghetti, chocolademousse en kraanwater
zo hielden we geld over voor onze sigaretten
15 dacht ik, of dat idee van Rutte moet er inmiddels doorheen zijnquote:
dat was het goedkoopste appartement dat we vonden, echt in een lousy gevaarlijke buurtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent gewoon niet snugger als je zoveel geld gaat neerleggen met z'n tweeen vind ik.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt goed hebt gezocht. 1000 euro is echt een hele hoop geld voor een appartement, of wilden jullie gewoon bigger than life wonen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat was het goedkoopste appartement dat we vonden, echt in een lousy gevaarlijke buurt![]()
nah zeg dat je met 1300 netto begintquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
15 dacht ik, of dat idee van Rutte moet er inmiddels doorheen zijn
20.000/15/12 = 111,11 per maand
t was wel in frankrijk, misschien dat dat erin mee telt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt goed hebt gezocht. 1000 euro is echt een hele hoop geld voor een appartement, of wilden jullie gewoon bigger than life wonen?
Zou kunnen:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah zeg dat je met 1300 netto begint
is dat makkelijk te doen
Ik ben geen pauper, nooit geweest ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen: hahaha, ga je eigen geld verdienen, van ons krijg je niets te leen. Je krijgt al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen pauper, nooit geweest ook niet
dan hadden we jou mooeten meenemen om een appartementje te gaan zoeken, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt goed hebt gezocht. 1000 euro is echt een hele hoop geld voor een appartement, of wilden jullie gewoon bigger than life wonen?
Studeren is amper op te brengen als je ouders niet in elk geval een deel financieren. En als het studeren an sich nu leuk was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehadIk kan het niet betalen hoor!
![]()
Ik krijg niet zoveel van mijn ouders, ik moet ook bijna alles zelf verdienen dan wel bij elkaar zien te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen: hahaha, ga je eigen geld verdienen, van ons krijg je niets te leen. Je krijgt al genoeg.![]()
Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan hadden we jou mooeten meenemen om een appartementje te gaan zoeken, dat is duidelijk.
bovendien, om er met twee te zitten, was iedereen zo jaloers op ons dat we zo goedkoop woonden.
het was dan ook een krot, maar we hebben er wel de time of our life gehad![]()
Ik zit in dezelfde situatie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg niet zoveel van mijn ouders, ik moet ook bijna alles zelf verdienen dan wel bij elkaar zien te krijgen.
Als ik al mijn uitgaven zou moeten dekken zou ik niet eens meer toekomen aan studeren
als ik kijk betaalt Bttd meer huur dan wij deden per persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
Dat lijkt me ook ja.![]()
1000 is belachelijk als het nog een krot was ook. Je bent genaaid en hebt het niet eens gevoeld. En die Fransen maar lachen dat ze weer van die domme Vlamingen te grazen hadden genomen.![]()
ik ga er vanuit dat die 600 voor een woning is en niet voor een appatementjequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ik kijk betaalt Bttd meer huur dan wij deden per persoon.
informeer je eerst eens over de gemiddelde huurprijs van een app in parijs, dan spreken we verder![]()
om steuntrekker te worden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde situatie.![]()
En dan ben je afgestudeerd en dan kan je geen baan vinden.![]()
Waarvoor doe je het eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
ik ga er vanuit dat die 600 voor een woning is en niet voor een appatementje
Mijn hypotheek 600quote:
ik weet dat er huurwoningen zijn voor rond de 550 euro, en daar komt dan nog je subsidie bijquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
sorry, ynske, je had het over bttd ... tja, misschien kan die voor 600 euro een woning huren ... ergens ...
Ik betaal niet alleen maar huur en eten. Collegegeld, boeken, studiematerialen, uitgaan (kies je zelf voor), motorrijden (kies je zelf voor), breakdance (kies je zelf voor), salsa dansen (kies je zelf voor), gitaar spelen (kies je zelf voor) etc.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
informeer je eerst eens over de gemiddelde huurprijs van een app in parijs, dan spreken we verder![]()
quote:
Ik hoef me nergens te informeren. Ik zeg gewoon dat je niet tof bent om zulke huren te gaan ophoesten. Dan zou ik toch reistijd incalculeren, dat liever dan krom liggen met een dikke studieschuld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sloopwoning he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
waw ...
een gemiddelde studentenkamer /studio in leuven is rond de 200- 250 euro. Dat was wel een veradememing toen we hier toekwamen![]()
Precies. Een vriendin van me solliciteert zich nu suf, maar als WO-er ben je benadeeld zonder praktijkgerichte opleiding. HBO+ functies op je niveau heb je werkervaring nodig, MBO-nivo functie hele gerichte opleidingen of je bent gewoon te hoog opgeleid en ze moeten teveel voor je betalen. Kanslozer op de arbeidsmarkt dan de afgelopen jaren kun je als WO'er niet zijn. Een baantje op de universiteit kun je ook vergeten, want ook daar wordt hevig gesnoeid.quote:
Amsterdam idem. Jij hebt echt een toffe huur Twisted.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Twisted_fok het volgende:
300 euro voor een kleine kutstudentenkamer is hier ook normaal.
studieschuld ??quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hoef me nergens te informeren. Ik zeg gewoon dat je niet tof bent om zulke huren te gaan ophoesten. Dan zou ik toch reistijd incalculeren, dat liever dan krom liggen met een dikke studieschuld.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Amsterdam idem. Jij hebt echt een toffe huur Twisted.
klinkt niet slecht. voorkeuren voor soorten ijs?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies. Een vriendin van me solliciteert zich nu suf, maar als WO-er ben je benadeeld zonder praktijkgerichte opleiding. HBO+ functies op je niveau heb je werkervaring nodig, MBO-nivo functie hele gerichte opleidingen of je bent gewoon te hoog opgeleid en ze moeten teveel voor je betalen. Kanslozer op de arbeidsmarkt dan de afgelopen jaren kun je als WO'er niet wezen. Een baantje op de universiteit kun je ook vergeten, want ook daar wordt hevig gesnoeid.
Mijn optie is ijscoman worden in Venezuela.![]()
wacht even Petitquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
studieschuld ??
wij hebben geen schulden ???
het was iets meer dan 500 euro per persoon huurgeld en basta. Dat hebben de ouders netjes opgehoest.
in belgië betalen de ouders ook de huur ? in nederland niet ? gaan jullie een lening aan of zo dat jullie schulden hebben, zoals in de VS ?
In Nederland wordt je toelage bepaald op basis van wat je ouders verdienen. Niet alle ouders springen echter bij en van een stufi van 210 kun je nog niet eens de huur betalen. In Nederland betalen de ouders uit eigen overtuiging een bijdrage...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
studieschuld ??
het was iets meer dan 500 euro per persoon huurgeld en basta. Dat hebben de ouders netjes opgehoest.
in belgië betalen de ouders ook de huur ? in nederland niet ? gaan jullie een lening aan of zo dat jullie schulden hebben, zoals in de VS ?
Of je ouders je huur betalen.. ligt er aan of je een rijke pappie en mammie hebt die dat voor je op willen hoesten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
studieschuld ??
ja ok, in belgie én frankrijk is het inschrijvingsgeld spotgoedkoop ? maar is het bij jullie zoveel dat je schulden hebt ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Ynske het volgende:
wacht even Petit
realiseer je wel dat jullie school/college geld veel lager is dan in NL
Belgische klasgenoten van mij betaalden voor dezelfde studie 575 euro per jaar waar wij Nederlanders 1650 euro voor betaalden
Ik wel hoor, even inspelen op hun schuldgevoel dat ze zijn gescheiden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan nog, ik zou niet willen dat m'n ouders m'n huur betalen.
Mijn ouders zijn nog netjes bij elkaar, ik kan dat niet maken dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik wel hoor, even inspelen op hun schuldgevoel dat ze zijn gescheiden.![]()
Dat maakt niet uit, ik word strandverkoper van ijs, ik verzin wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt niet slecht. voorkeuren voor soorten ijs?
het is ook helemaal niet gemakkelijk om als schoolverlater een baan te vinden. ik denk dan ook dat alle afstudeerders die blijven plakken in hun afstudeerbedrijf heel hard in de handjes mogen klappen dat ze tenminste een kans op een baan hebben
dat zeg ik niet dat het spot goedkoop is. het is alleen zo dat het collegegeld vele malen lager ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja ok, in belgie én frankrijk is het inschrijvingsgeld spotgoedkoop ? maar is het bij jullie zoveel dat je schulden hebt ?
+ dat die kutstudenten hier er maar op los leven. Ze lenen om bier te kunnen drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
studieschuld ??
onze ouders waren blij dat we zo goedkoop behuisd warenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
In Nederland wordt je toelage bepaald op basis van wat je ouders verdienen. Niet alle ouders springen echter bij en van een stufi van 210 kun je nog niet eens de huur betalen. In Nederland betalen de ouders uit eigen overtuiging een bijdrage...
Damn wat een ouders, mijn ouders zouden dat nooit doen. 500 euro.
Meeste mensen praten er niet over, maar schulden van 10.000-20.000 euro zijn volkomen normaal. Een goede kennis van me heeft rond de 25.000 schuld. Ik heb zelf een schuld van ongeveer 3000 euro en daar wil ik het bij laten. Maar ik heb ook een jaar van mijn studie gemiddeld een uur of 30 gewerkt en daar heel veel van opzij gezet voor mijn collegegeld, boeken,etc etc. Het nadeel was weer dat mijn studie erbij inschoot, dus dan hang je weer aan een extra jaar collegegeld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja ok, in belgie én frankrijk is het inschrijvingsgeld spotgoedkoop ? maar is het bij jullie zoveel dat je schulden hebt ?
Ik ben blij dat ik nooit een studielening nodig heb gehad, want ik hoor idd erge verhalen over gigantische bedragenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Meeste mensen praten er niet over, maar schulden van 10.000-20.000 euro is volkomen normaal. Een goede kennis van me heeft rond de 25.000 schuld. Ik heb zelf een schuld van ongeveer 3000 euro en daar wil ik het bij laten. Maar ik heb ook een jaar van mijn studie gemiddeld een uur of 30 gewerkt en daar heel veel van opzij gezet voor mijn collegegeld, boeken,etc etc.
je werkt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef melismay het volgende:
Mijn computer vind het niet leuk dat ik werk volgens mij
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een studielening nodig heb gehad, want ik hoor idd erge verhalen over gigantische bedragen![]()
geen vrienden hebben om mee uit te gaanquote:
Nou ja je kunt wel makkelijk zeggen + geld lenen om bier te drinken, maar ik wil dat toch wat nuanceren. Ikzelf ben geen studiebol die urenlang in boeken tuurt en ik heb een hoop interesses en veel aan mijn studie vind ik niet leuk. (ik maak het af uit wilskracht vooral, al vind ik mn master nu echt interessant en leuk) Welke studie wel is een andere vraag. Als ik daarnaast ook nog veel werk en een sociaal leven onderhou, heb ik dus behoefte aan dat extra geld om eens uit eten te gaan/ wat te gaan drinken/mensen te spreken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een studielening nodig heb gehad, want ik hoor idd erge verhalen over gigantische bedragen![]()
Ik ga vrijwel nooit uit door mijn geweldige gezondheid, maar ik moet toch echt lenen ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen vrienden hebben om mee uit te gaan
Ik weet het, de meeste mensen hadden een leuk studentenleven, ik had dat nietquote:
Ik moet zeggen dat mijn leven als student ook tegenvalt. Ik vind het eigenlijk niet zo heel gezellig. De meeste studenten heb je dan contact mee tijdens zo'n semestertje voor opdrachten en alles en daar blijft het dan ook bij. Ik ga eigenlijk pas nu redelijk veel om met medestudenten, maar voor die tijd echt amper. De mensen van mijn studie zijn ook niet echt mijn type mensen om mee uit te gaan ofzo. Ik had gewoon kennissen en vrienden van school e.d. en daarnaast doe je elders wel weer mensen op als je ergens een baantje doet of via via.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het, de meeste mensen hadden een leuk studentenleven, ik had dat niet
Hoe wil je 't later dan gaan doen als je klaar bent met de studie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga vrijwel nooit uit door mijn geweldige gezondheid, maar ik moet toch echt lenen ook.
Nouja, ik kan ook niet werken naast m'n opleiding door diezelfde gezondheid.![]()
Ik mag hopen dat m'n gezondheid dan wel weer goed genoeg is, anders word ik gek.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe wil je 't later dan gaan doen als je klaar bent met de studie?
I bet you doquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat m'n gezondheid dan wel weer goed genoeg is, anders word ik gek.![]()
Energiedrank.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
Twist.
hoelang duurt normaal zo'n herstelperiode van Pheiffer?
en is er neits waarmee je het kunt voorspoedigen ofzow?
De jostiband imiteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef Pheno het volgende:
Wat moeten die idioten hier voor het station?
Nah, ik zie nu dat ze de ondergrondse parkeergarage voor het station gaan mollen, tv erbij enzoquote:
Dat verschilt nogal per persoon. En niemand kan er uberhaupt iets zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
Twist.
hoelang duurt normaal zo'n herstelperiode van Pheiffer?
en is er neits waarmee je het kunt voorspoedigen ofzow?
dat is dan wel fijn,quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal per persoon. En niemand kan er uberhaupt iets zinnigs over zeggen.
En theoretisch gezien is er niets wat het herstel kan versnellen. Behalve bepaalde dingen laten (staan).
Poos terug wel aan een homeophatische kuur begonnen en veel vitamine C gaan slikken en sinds een klein maandje begin ik me eindelijk iets beter te voelen.
aquariusquote:
Damn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal per persoon. En niemand kan er uberhaupt iets zinnigs over zeggen.
En theoretisch gezien is er niets wat het herstel kan versnellen. Behalve bepaalde dingen laten (staan).
Poos terug wel aan een homeophatische kuur begonnen en veel vitamine C gaan slikken en sinds een klein maandje begin ik me eindelijk iets beter te voelen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zo'n langharig stuk tuig bij?
Achja, ik ben er al al lang en breed aan gewend. Maar leuk is het nog steeds niet natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef petitlapin2 het volgende:
lijkt me ook echt kut, t_f ... ik kan er niet aan denken me altijd moe te voelen : {
Werken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Pheno het volgende:
werkt iedereen ofzo?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Pheno het volgende:
werkt iedereen ofzo?
iedereen was volgens mij ff koffie of thee halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze leven weer.
Neequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
iedereen was volgens mij ff koffie of thee halen
Jij in ieder geval niet toch? Ik kom net uit een overleg wat vooral werd gekenmerkt door het ontbreken van een goede voorzitter!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Pheno het volgende:
werkt iedereen ofzo?
quote:
zit jij zo dicht bij t strand?quote:
Check!quote:
coolquote:
Met dit weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je nog is op het strand lunchen
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow.quote:
juist heerlijk dit weer en het strandquote:
Laat die gast op wie je verliefd bent het maar niet horen. Maar goed, die zit toch niet op Fok!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow.
You're only a day away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |